به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 21

Threaded View

  1. #1
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 25 مهر 92 [ 09:18]
    تاریخ عضویت
    1388-10-19
    نوشته ها
    1,262
    امتیاز
    11,056
    سطح
    69
    Points: 11,056, Level: 69
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 194
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second Class10000 Experience Points
    تشکرها
    4,891

    تشکرشده 4,928 در 1,071 پست

    Rep Power
    144
    Array

    مودب بودن نشانه شیاد نبودن نیست!

    امروز یه موضوع نسبتا ساده برام پیش اومد که باعث شد نگاهم و قضاوتم تغییر کنه.
    خواستم این تجربه ام رو با دوستان همدردی هم تقسیم کنم.

    امروز با صدای تلفن، گوشی رو برداشتم. یک آقای فوق العاده مودب احوالپرسی کرد و گفت من دکتر ... هستم خواستار شد که با آقای دکتر .... صحبت کند.
    من هم مودبانه گفتم که اشتباه گرفته اند. خلاصه عذرخواهی کرد و همچنان صحبت می کرد. بقدری مودب و با کلمات غنی و موجه صحبت می کرد که یک لحظه احتمال نمی دادی که شاید مشکلی باشد!
    در نهایت گفت که این شماره را منشی ام یادداشت کرده و احتمالا اشتباه یادداشت کرده و از اینجور حرفها.
    من هم فقط پاسخش را درحد بله و خیر می دادم. درنهایت مجدد عذرخواهی کرد و گفت اگر مایل باشید، شماره مطب را به شما بدهم.
    گفتم بابت چه موضوعی؟ یک مرتبه تن صداش عصبانی شد و گفت، من گفتم که پزشکم و شماره مطب رو می خواستم بدم. حقیقتش باز نتونستم بی ادب رفتار کنم یا گوشی رو بگذارم و گفتم منظورم این بود که زمینه تخصصتون رو نفرمودید.
    می دونید پاسخش چی بود؟؟؟؟؟؟؟
    من پزشک زنان هستم.





    به هرحال از این اتفاق، یک تجربه و درسی گرفتم؛
    صرف مودبانه و لفظ قلم صحبت کردن، نشانه درستی و صداقت فرد و در نهایت اطمینان به او نیست.

    چندروزی بود که دنبال پرستار برای پسرم بودم. با چندنفری تلفنی صحبت کردم. از این بین، یک خانمی خیلی مبادی آداب و محترم صحبت می کرد که بنظر خودم نشان دهنده این بود که اهل مطالعه و کتاب خونده است و در اجتماع زیاد شرکت داشته، خیلی به دلم نشسته بود و قصد داشتم انتخابش کنم.

    امروز این اتفاق ساده بهم نشون داد که خیلی ابتدایی معیاری برای قضاوت انتخاب کرده بودم. و برای شناخت افراد باید پارامترهای بیشتری علاوه بر خوب و محترمانه صحبت کردن، داشته باشم.

  2. 3 کاربر از پست مفید هستی تشکرکرده اند .

    هستی (سه شنبه 25 مهر 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. میل به ازدواج در کنار ترس از آن ، راه حل چیست ؟
    توسط یه آدم در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: چهارشنبه 10 تیر 94, 15:02
  2. همسرم پشت من نیست
    توسط hamdard20 در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: دوشنبه 27 مرداد 93, 09:00
  3. چک لیست بهداشت روانی = چک لیست مسلمانی
    توسط مدیرهمدردی در انجمن دین و روانشناسی
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: دوشنبه 26 خرداد 93, 03:00
  4. در مسابقه ی زندگی گل زدن هنر نیست بلکه گل شدن هنره !
    توسط مو طلایی در انجمن سرگرمی و تفریح
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: یکشنبه 09 مرداد 90, 10:40

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:46 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.