به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 11 تا 15 , از مجموع 15

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 29 مهر 91 [ 23:38]
    تاریخ عضویت
    1391-7-18
    نوشته ها
    5
    امتیاز
    300
    سطح
    5
    Points: 300, Level: 5
    Level completed: 50%, Points required for next Level: 50
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    2

    تشکرشده 2 در 2 پست

    Rep Power
    0
    Array

    تصمیم گرفتم بهش وقت بدمو قول اینکه تا 4 سال دیگه ازدواج نکنم ( 3سال از من کوچکتره)

    من یک ساله با پسری که از خودم 3 سال تقریبا کوچیکتره دوستم(متولده 70ام) اونم به خاطره اصرار اونو دوست داشتنش که به سلامتیش و کنکورش داشت اسیب میزد و مشکل سازم شد وگرنه منم اهله دوستی نبودم الانم مطمئن شدم من ادمه دوستی با پسر نیستم.
    الا رابطه طوریه که منم بهش علاقه دارم ولی به خودشم گفتمو قبولم داره که دوست داشتنه من هر قد باشه نصفه ماله اونم نیس.....به من گفت قصدش ازدواجه و اول کلی دعوا و مخالفت بود از طرف من و لی بعد با کلی حرف درباره خودمونو خانواده هامون که زدیم تصمیم گرفتم بهش وقت بدمو قول اینکه تا 4 سال دیگه ازدواج نکنم .................تازم دانشگا قبول شده و به فکره کاره تا شرایطو جور کنه برا 4 سال دیگه..............
    من مشکلی با سن یا اینکه الان من ترم اخره مهندسیمو اون ترم اولشه ندارم.............. من شدیدا به اینکه پدرو مادرم و خواهره بزرگترم باید راضی باشن اصرار دارم و اونم با شرایطی که من گفتمو حرف زدیم راضیه ولی مشکلش کارو وقته کمیه که داره و بی محبتیه من ولی مشکل من خانوادشه که راضی نیسن چون ما مذهبی هسیم ولی اونا نه در هر صورت راجع به اینام کلی حرف زدیمو من گفتم که نارضایتی احساس کنم جوابم منفیه هم خودم هم خانوادم اونم میگه مامان من ارزوش داشتنه دختری مث تو بوده .من و خودشم از لحاظه مذهبی مشکلی نداریم با هم............ولی بازم من همش احساس میکنم کارمون اشتباهه نمیدونم وقتی بام حرف میزنه و مطمئنم میکنه خوبم، ولی در کل بد بینم و تو این قضیم همین طورم .سنش کمه ولی شعورو فهمش زیاده و من وقتی باش حرف میزنم در هر شرایطی احساس نمیکنم که درک نداره یا بچه بازی در میاره.....شایدم اینطوره و من متوجه نمیشم................در کل دوست داشتم نظر بقیم بدونم با اینکه اینجوری سخته درکه منو شرایطه من.............................خوشا میشم با ادما فهمید و با تجربه در مورده این مساله حرف بزنم و بتونم بهتر تصمیم بگیرم چون شرایطشو ندارم فعلا به خواهرام یا پدر مادرم بگم.........


  2. کاربر روبرو از پست مفید azade_m تشکرکرده است .

    azade_m (چهارشنبه 19 مهر 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. ترس و لجبازی کودک 3ساله من
    توسط شیدا1392 در انجمن طــــرح مشکلات کودکان: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: شنبه 28 فروردین 95, 15:26
  2. من و دختری که 3ساله میخامش اما همش میگه قصد ازدواج ندارم
    توسط sadafdarya در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: سه شنبه 12 آبان 94, 21:34
  3. ترديد بعد از 3سال عقد
    توسط saminaz در انجمن عقد و نامزدی
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: جمعه 14 مهر 91, 14:13
  4. شوهرم 3سال بهم خیانت کرده
    توسط s.p در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 39
    آخرين نوشته: چهارشنبه 11 آبان 90, 15:02
  5. تردید.من 3سال بزرگترم
    توسط sarjon در انجمن تفاوت سنی در ازدواج
    پاسخ ها: 16
    آخرين نوشته: چهارشنبه 26 مرداد 90, 13:33

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:53 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.