به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 26
  1. #11
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 11 دی 95 [ 13:07]
    تاریخ عضویت
    1391-3-22
    نوشته ها
    569
    امتیاز
    8,026
    سطح
    60
    Points: 8,026, Level: 60
    Level completed: 38%, Points required for next Level: 124
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    5,009

    تشکرشده 4,547 در 875 پست

    Rep Power
    71
    Array

    RE: احساس شدید تنهایی

    نقل قول نوشته اصلی توسط omid65

    مثلا شما وقتی میری طلا فروشی ، اول میری داخل ، در رو قفل می کنن ، در گاو صندوق رو با یه کلید و یه رمز بازش می کنن . بعدش لای یه تکه پارچه طلا رو بیرون می یارن .
    دختر خوب هم همینه . شما اگه بخوای بری بدل بخری خیلی راحت می تونی این کار بکنی .




  2. 3 کاربر از پست مفید پدربزرگ تشکرکرده اند .

    پدربزرگ (چهارشنبه 12 مهر 91)

  3. #12
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 06 دی 91 [ 15:17]
    تاریخ عضویت
    1391-7-11
    نوشته ها
    68
    امتیاز
    453
    سطح
    9
    Points: 453, Level: 9
    Level completed: 6%, Points required for next Level: 47
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    233

    تشکرشده 234 در 64 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: احساس شدید تنهایی

    یک پسر 25 ساله که نیاز جنسی اش به فریاد آمده و..............
    دوست عزیز, من الآن میتونم به یک آشنا تماس بگیرم و هر تعداد که بخوام ....
    خب؟ من نیاز دارم ولی ارزش خودم رو میدونم.
    امروز به این نتیجه رسیدم که در محیط کار به عنوان یک آدم پاک و صادق مشهورم! خیلی حس خوبی بود! بر عکس چند نفر که ...
    پس لطفا ...

    امروز که دیدمش اصلا به روی خودم هیچی نیوردم, کلا هر چی احساس نسبت بهش داشتم انگار خاموش شده بود, یکی دوبار اومد خودشو لوس کنه دید که من کاملا بی تفاوت هستم خودش بیخیال شد!
    هر چند در چند روز گذشته واقعا ناراحت بودم ولی پست های شما و دوستان واقعیم خیلی کمکم کردن.
    کلا بیخالش شدم و الآن روابطمون در حد همکار هم نیست! فقط سلام ! حتی خداحافظی هم نکردم!

    چقدر این حس آزادی شیرینه.

    ممنون دوستان عزیزم.

  4. 8 کاربر از پست مفید HMD تشکرکرده اند .

    HMD (جمعه 24 آذر 91)

  5. #13
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 13 مهر 91 [ 23:51]
    تاریخ عضویت
    1391-7-13
    نوشته ها
    4
    امتیاز
    284
    سطح
    5
    Points: 284, Level: 5
    Level completed: 68%, Points required for next Level: 16
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    6

    تشکرشده 6 در 3 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: احساس شدید تنهایی

    سلام . امیدارم خوب باشی

    کاش یه دختر بهتری بود و با هم به لذت زندگی میرسیدید ولی متاسفانه به گفته خودت نبود .
    نمیدونم آدما چجوری با کسی که همزمان ( نکته : همزمان ) با چند نفر دیگه بوده میتونن فکر بکنن چه برسه به رابطه و دوستی و و و !
    هر چقدر با اینجور آدما باشی و به اینجور آدما فکر کنی کم کم تو افکارت تاثیر منفی میزاره و خیلی ها بودن که به شکاکی گرفتار شدن و حتی بعد ازدواج به همسر پاک خودشون هم شک کردن و میکنن .

    به فکر نان باش که خربزه آب است . همین

  6. 3 کاربر از پست مفید iman.yakamoz تشکرکرده اند .

    iman.yakamoz (جمعه 14 مهر 91)

  7. #14
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 07 اسفند 91 [ 14:11]
    تاریخ عضویت
    1391-9-12
    نوشته ها
    271
    امتیاز
    759
    سطح
    14
    Points: 759, Level: 14
    Level completed: 59%, Points required for next Level: 41
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    31 days registered500 Experience Points
    تشکرها
    340

    تشکرشده 358 در 180 پست

    Rep Power
    41
    Array

    RE: احساس شدید تنهایی

    سلام من كاملا احساس شمارو درك ميكنم چون خودم هم تو اين شرايط بودم ولي من مثل شما انقد قوي نبودم دوسال طول كشيد تا فراموش كنم و الآن كه ميبينمش هيچ حسي بهش ندارم.من كلا آدم گرمي هستم و اين تنهايي خيلي وقتا اذيتم ميكنه ولي فقط به خدا توكل كردم هروقت تنهايي مياد سراغم قرآن ميخونم يا واسه خدا نامه مينويسم تا سبك بشم دوستي قبل از ازدواج خيلي آدم و وابسته ميكنه مخصوصا واسه دختر. فراموشش كنه و به قول يكي از دوستامون دو دستي بسپرش به خدا.

  8. 3 کاربر از پست مفید saharjavid تشکرکرده اند .

    saharjavid (دوشنبه 20 آذر 91)

  9. #15
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 06 دی 91 [ 15:17]
    تاریخ عضویت
    1391-7-11
    نوشته ها
    68
    امتیاز
    453
    سطح
    9
    Points: 453, Level: 9
    Level completed: 6%, Points required for next Level: 47
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    233

    تشکرشده 234 در 64 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: احساس شدید تنهایی

    سلام

    دوست نداشتم این تاپیک بیاد بالا, ولی اومد!!

    چند روز یه چیزی رو دیدم خرد شدم, چند روز بود که ازم کاری رو میخواست و توجهی به درخواستش ندادم, تا اینکه خیلی پرو شد و گفت میرم به همه میگم و آبروتو میبرم و ... من هم گفتم اولا که چیزی بین ما نبوده که بخوای بری جار بزنی و فقط آبروی نداشته ی خودتو میبری و ... یکم آروم شد و شرش رو کم کرد. ( البته نا گفته نماند که فهمیده بود پشت سرش کلی حرف به من رسوندن و از خودش دفاع میکرد و میگفت من محل هیچ پسری نمیزارم و ... کلا هر چی شنیدی دروغه )
    فرداش دیدم خیلی غلیظ آرایش کرده و تیپ زده و ... کلا واقعا خشگل شده بود!
    سلامی کرد و رفت رسید به کاراش, در آخر هم طوری که من ببینم یه پسر اومد دنبالش, کلی با هم خندیدن و سوار ماشینه پسره شده رفت!!

    از یه طرف خوشحال شدم که شرش از سرم باز شد!
    از یه طرف هم ناراحت که داشتم حرفاشو که میگفت من حسود زیاد دارم و با هیچ پسری نیستمو ... رو داشتم باور میکردم.
    کلا دارم نسبت به همه ی دخترا شکاک میشم, جوری داره بهم ثابت میشه همشون خرابن ...
    یه حسی اون موقع بهم دست داد که من چیم از اون پسر کمتر بود؟
    واقعا پسره درب و داغون بود! فقط قیمت ماشینش 1 دهم ماشین من بود! وای خدا یعنی دارم فخر میفروشم! خدا ببخش!!! ولی واقعا زورم گرفت! یکی نیست بگه حداقل بهتر من پیدا کن بعد کلاس بزار!

    ممنون دوستان! دلم پر بود!
    راحت شدم.

    راستی, بعد رفتم به مدیرمون گفتم یا از شرکت میرم یا اینکه منو از این خانم جدا کن ( کلا آدمی هستم هیچوقت بخاطر هیچی رو نمیزنم ) اونم واقعا شوکه گفت باشه.
    بهش خبر دادن که از پروژه کنار گذاشته شده, حدود 10 بار مداوم بهم زنگ زد ولی من جواب ندادم, آخرم مجبور شدم خاموش کنم تا دست از سرم بر داره.
    یکمی از ملاقات مجدد در چند روز آینده باهاش میترسم, میترسم وحشی بازی در بیاره.

  10. کاربر روبرو از پست مفید HMD تشکرکرده است .

    HMD (دوشنبه 20 آذر 91)

  11. #16
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 21 آذر 91 [ 13:02]
    تاریخ عضویت
    1391-8-22
    نوشته ها
    9
    امتیاز
    250
    سطح
    4
    Points: 250, Level: 4
    Level completed: 50%, Points required for next Level: 50
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered100 Experience Points
    تشکرها
    12

    تشکرشده 13 در 6 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: احساس شدید تنهایی

    نقل قول نوشته اصلی توسط HMD

    یه حسی اون موقع بهم دست داد که من چیم از اون پسر کمتر بود؟
    واقعا پسره درب و داغون بود! فقط قیمت ماشینش 1 دهم ماشین من بود! وای خدا یعنی دارم فخر میفروشم! خدا ببخش!!! ولی واقعا زورم گرفت! یکی نیست بگه حداقل بهتر من پیدا کن بعد کلاس بزار!
    شما که خودت ارزش خودتو با مدرک تحصیلی و قیمت ماشینت میسنجی نباید انتظار داشته باشی با آدمهایی روبرو بشی که اخلاق و طرز تفکر و شخصیت و علایق و سلایق ملاک انتخابشونه.
    همینو میخواستم یادآوری کنم. ببخشید

  12. 5 کاربر از پست مفید titi321 تشکرکرده اند .

    titi321 (جمعه 24 آذر 91)

  13. #17
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 07 اسفند 91 [ 14:11]
    تاریخ عضویت
    1391-9-12
    نوشته ها
    271
    امتیاز
    759
    سطح
    14
    Points: 759, Level: 14
    Level completed: 59%, Points required for next Level: 41
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    31 days registered500 Experience Points
    تشکرها
    340

    تشکرشده 358 در 180 پست

    Rep Power
    41
    Array

    RE: احساس شدید تنهایی

    نميدونم چي بگم فك كنم اين طرز فكرتون خيلي بهتون آسيب بزنه همه آدما كه مثل هم نيست پس اين منفي نگري رو بذاريد كنار.اينكه به مديرتون گفتيد اونو از شما دور كنه يعني هنوز داريد بهش فك ميكنيد و اون ميفهمه هنوز بهش توجه داريد بهترين كار اينكه اصلا نديدش بگيريد و حتي اجازه نديد تو فكرتون بياد چه برسه از برخوردش بترسيد انقد از خودتون ضعف نشون نديد تا اونم فك كنه داره داغونتون ميكنه و خوشحال بشه بهترين كار فقط بي محلي و ناديده گرفتنه

  14. کاربر روبرو از پست مفید saharjavid تشکرکرده است .

    saharjavid (سه شنبه 21 آذر 91)

  15. #18
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 06 دی 91 [ 15:17]
    تاریخ عضویت
    1391-7-11
    نوشته ها
    68
    امتیاز
    453
    سطح
    9
    Points: 453, Level: 9
    Level completed: 6%, Points required for next Level: 47
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    233

    تشکرشده 234 در 64 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: احساس شدید تنهایی

    همینو میخواستم یادآوری کنم. ببخشید
    ممنون, من همچین آدمی نیستم که فخر بفروشم یا آدما رو بخاطر پول سطح بندی کنم, یه لحظه اونطوری فکر کردم وگرنه خودمم هم میدونم.
    ممنون از یاد آوری.

    اينكه به مديرتون گفتيد اونو از شما دور كنه يعني هنوز داريد بهش فك ميكنيد و اون ميفهمه هنوز بهش توجه داريد بهترين كار اينكه اصلا نديدش بگيريد و حتي اجازه نديد تو فكرتون بياد چه برسه از برخوردش بترسيد انقد از خودتون ضعف نشون نديد تا اونم فك كنه داره داغونتون ميكنه و خوشحال بشه بهترين كار فقط بي محلي و ناديده گرفتنه
    دو ماه تمام ایگنور کردن بس نبود؟
    ولم نمیکرد, تازه طلبکار هم بود, تازه دارم به خودم میگم چرا از همون روز اول ننداختمش بیرون و دو ماه تمام فقط صبر کردم.
    حرفتون صحیح هست, اون دیگی جایی تو فکر من نداره ( دارم تمام سعیم رو میکنم که فکرشو متوقف کنم ).
    جالب بود برام, از دیدار امروز نگران بودم که خودش نیومد, دیگه کلا هیچ چیز مشترکی که باعث بشه با هم هم کلام شیم وجود نداره.
    در مورد بد بینی هم بهم حق بدین, کلا من دو بار با دو تا دختر یکم صمیمی شدم که گند رسوایی اخلاقیشون در اومد...

  16. #19
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 25 خرداد 94 [ 14:42]
    تاریخ عضویت
    1387-6-22
    نوشته ها
    335
    امتیاز
    7,315
    سطح
    56
    Points: 7,315, Level: 56
    Level completed: 83%, Points required for next Level: 35
    Overall activity: 50.0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    467

    تشکرشده 462 در 208 پست

    Rep Power
    51
    Array

    RE: احساس شدید تنهایی

    البته اینجا مکان دوست یابی نیست و شما هم مشاوره ای در این مورد نمی خواید اما باید دید شما سراغ چه تیپ افرادی می رید و چه چیزهایی براتون ملاک هست!
    احتمالاً نحوه انتخاب شما مشکل دارد

  17. کاربر روبرو از پست مفید *nadia* تشکرکرده است .

    *nadia* (چهارشنبه 22 آذر 91)

  18. #20
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 18 بهمن 91 [ 04:14]
    تاریخ عضویت
    1391-9-02
    نوشته ها
    36
    امتیاز
    279
    سطح
    5
    Points: 279, Level: 5
    Level completed: 58%, Points required for next Level: 21
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    31 days registered250 Experience Points
    تشکرها
    44

    تشکرشده 44 در 25 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: احساس شدید تنهایی

    ببینید شما هنوز خیلی جوون هستید و نباید این تجربه به شما دید منفی بده در واقع به نظر من باید نیمه مثبت لیوان رو ببینید که این اتفاق باعث شد که شما با تجربه تر بشید و دفعه بعد برای انتخابتون با دید بازتری برخورد کنید و حتی اینکه خودتون رو بهتر شناختید که چه چیزهایی براتون مهمه . و همینطور کنترل احساستون رو یاد گرفتید
    این اصلا اتفاق بدی تو زندگیتون نبوده شما این همه چیز ازش یاد گرفتید که البته دلیلشم اینه که عاقلانه برخورد کردید و به موقع تموم کردید رابطه رو. دفعه بعد شما به خاطر این تجربه ها می تونید خیلی سریع تر متوجه بشید که آیا دختر خانومی که طرف مقابل شماست مناسب هست یا نه. افرادی که بی مهابا خودشون رو در این روابط غرق میکنند دچار مشکل میشن که شما این کارو نکردید. به طور حتم دختری با اعتقادات شما و مورد پسند شما منتظر شماست که در زمان مناسب شما ملاقاتش می کنید :)

  19. کاربر روبرو از پست مفید باران27 تشکرکرده است .

    باران27 (چهارشنبه 22 آذر 91)


 
صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: دوشنبه 04 اردیبهشت 96, 00:33
  2. درخواست راهنمایی در خصوصی شدت بالای حساسیت بین فردیی (راه حل پرسشنامه کمالگرایی هیل)
    توسط آقای ام در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: پنجشنبه 13 خرداد 95, 19:05
  3. برای گرفتم تصمیم نهایی برای جدایی دور شدن کوتاه مدت مفید است یا مضر؟
    توسط فرخ رو در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: چهارشنبه 21 خرداد 93, 22:39
  4. تنهایی - 24 سالمه، نمی خواهم با کسی دوست بشم، تنهایی اذیتم می کنه
    توسط sara19 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 30
    آخرين نوشته: پنجشنبه 23 آذر 91, 01:10

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 08:58 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.