سلام دوستان
آیا از بین شما کسانی هستند که خیانت همسرشان را بخشیده باشند و زندگی خوبی داشته باشند؟ منظورم این است که همسرشان دیگه این کار رو تکرار نکرده بشند؟
من کسی هستم که شوهری که عاشقم بود، بهم خیانت کرد، البته نه در حد رابطه جنسی.
همیشه این جمله " کسی که یک بار خیانت کند دوباره خیانت می کند" توی ذهنمه و باعث می شود که نتونم ببخشمش و موضوع را فراموش کنم.الان 6 ماه از قضیه می گذره و من همچنان فکرم درگیره
اگه دوستان تجربیات خوبی از بخشش خیانت همسرانشون دارند می شه اینجا بگویند تا من دلم آروم بگیره؟








علاقه مندی ها (Bookmarks)