سلام اعضای خوب تالار دوست داری مدیر صندلی داغ عوض شود مدیر جدید در صندلی داغ انتخاب شود
مدیر جدید صندلی داغ با گزینه انتخاب کنید
اول گزینه خانم ویدا
دوم گزینه محمد ابراهیمی
سوم گزینه خانم نادیا 7777
هر گزینه انتخاب کنید ممنون
![]()
تشکرشده 9,108 در 2,116 پست
سلام اعضای خوب تالار دوست داری مدیر صندلی داغ عوض شود مدیر جدید در صندلی داغ انتخاب شود
مدیر جدید صندلی داغ با گزینه انتخاب کنید
اول گزینه خانم ویدا
دوم گزینه محمد ابراهیمی
سوم گزینه خانم نادیا 7777
هر گزینه انتخاب کنید ممنون
![]()
تشکرشده 5,821 در 1,048 پست
همین مدیری که الان داره خوبه
واسه چی عوض شه؟
نادیا-7777 (پنجشنبه 13 مهر 91)
تشکرشده 4,547 در 875 پست
سلام محمدجان همیشه مدیر جدید میاد تا جا بیوفته و بدونه چی به چیه
یه مدتی طول میکشه که اونی بشه که شما انتظارشو داری . خیلی زود تصمیم گرفتی .
کمی فرصت بده . یکی اینکه مدارس ودانشگاها شروع شده و مشکلات دوستان هم بیشتر
مدیر صندلی داغ خانم ویدا@ خوبه .
نادیا ریس اجلاس هست وقت نمیکنه به دوجا سر بزنه .
پدربزرگ (سه شنبه 03 بهمن 91)
تشکرشده 9,108 در 2,116 پست
به نظر من مدیر صندلی داغ خانم ویدا خوبه
گزینه اول انتخاب می کنم
![]()
محمدابراهیمی (یکشنبه 09 مهر 91)
تشکرشده 16,568 در 3,447 پست
پدر بزرگ عزیز با لطف بی کرانش مرا به باغ آرامش فرا خواند
و چه آرامشی است و چه لطیف روحی در
اي عـاشـقـان، ای عـاشـقـان، پیـمانه ها پر خـون کنيد
وز خون دل، چون لاله ها، رخساره ها گلگون کنيد
آمـد يـکي آتـش ســوار بـيـرون جهيد، از اين حصـار
تـا بر دمـد خورشيد نـو، شب را ز خـود بيرون کنيد
چـنـديـن کـه از خُـم در ســبو، خـون دل مـا مـيـــرود
اي شــاهـدان بـزم کـيـن، پـيـمـانـه هـا پـر خون کنيد
ديدم به خواب نيمه شب، خورشيد و مه را لب به لب
تعبير اين خواب عجب، اي صبح خيزان، چون کنيد
ديــوانه چـون طــغـيـان کـنـد زنجـير و زنـدان بشکند
از زلـف لـيـلي حـلـقـه اي در گـــردن مـجـنـون کنيد
آمـد يـکي آتـش ســوار بـيـرون جهيد، از اين حصـار
تـا بر دمـد خورشيد نـو، شب را ز خـود بيرون کنيد
اي عـاشـقـان، ای عـاشـقـان، پیـمانه ها پر خـون کنيد
وز خون دل، چون لاله ها، رخساره ها گلگون کنيد
ديــوانه چـون طــغـيـان کـنـد زنجـير و زنـدان بشکند
از زلـف لـيـلي حـلـقـه اي در گـــردن مـجـنـون کنيد
اي عـاشـقـان، ای عـاشـقـان، پیـمانه ها پر خـون کنيد
وز خون دل، چون لاله ها، رخساره ها گلگون کنيد
آمـد يـکي آتـش ســوار بـيـرون جهيد، از اين حصـار
تـا بر دمـد خورشيد نـو، شب را ز خود بیرون کنید
تشکرشده 4,547 در 875 پست
نوشته اصلی توسط فکور
آشپزخونه داشت شلوغ میشد گفتم بچه ها بیان اینجا اونجا جیزه دست شون میخوره
به گابلامه یا همون قابلامه میسوزه .
سه میلیون شد در آمد آخه با این همه گرونی . با این همه قسط
خونه .
آنیییییییییییییییییییییی کجایی بیا بابا بزرگ رو دلشو فکور آب کرد با این غذا های که هی دستور
پختشو میده .
پدربزرگ (چهارشنبه 20 دی 91)
تشکرشده 4,954 در 1,249 پست
بابا درآمدتون اندازه رییس جمهوره بازم مینالید
بعدش هم هزینه برای تغذیه و سلامتی هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری محسوب میشه (تو تبلیغ لواشک تو تلویزیون میگفت)
من یه غذای دیگه برای شما خسیسان محترم سراغ دارم نان لواش رو لاش پیاز میذاریم و میشینیم پای تلویزیون یا حواسمون رو به یه چیزی پرت میکنیم که کمی از زجر موجود کاسته بشه و یه دفعه در یه حرکت تو دهان میذاریم و هر چی از درونمون یکی فریاد کشید که ادامه نده با پشتکار به خوردن ادامه میدیم
شاید کمی سخت باشه ولی بعد از یک ساعت که تندیش رفت میفهمید که سیر شدید و این یه حس لذت بخش هست.
راستی حواسم نیست بعدش باید یه ادامس بخورید که اونم گرونه خوب یه آدامس شیک بخرید و همه اش رو تمام نکنید تا برای دفعه بعد بتونید استفاده کنید
راستی یه نکته اگه آخر شب برید سبزی فروشی اون پیاز قرمز ها رو حراج کردن احتمالا نصف قیمته
بعدش هم پولهاتون رو برید خونه و سکه و دلار و بنز و ویلا بگیرید
در مورد اون غذا هم گفتم که حاضر میکنم بیاید ببرید دیگه
فکور (سه شنبه 03 بهمن 91)
تشکرشده 10,025 در 2,339 پست
چند جمله ارامش بخش برای اینکه یکمی گرونی و پیاز و ... رو فراموش کنید.
آینده متعلق به کسانی است که به زیبایی رویاهایشان ایمان دارند.
افکارتان را به حقایق محکم مبدل سازید . خواسته ناممکن وجود ندارد. به یاد داشته باشید خداوند به بندگانش قول داده است آرزوهای آنان را برآورده می سازد.
![]()
maryam123 (جمعه 21 مهر 91)
تشکرشده 4,547 در 875 پست
نخیر پیازم خرج داره میریم کناره جیگرکی میشنم
یه نون لواش 150 تومان میخرم. بعدا اون آقاهه که میاد جیگرهارو کباب میکنه دقت میکنیم. ببینم بوش کدوم
طرف میره میرم اون طرف میشینم نون رو رو هوا میچرخونم کمی بوی جیگر بگیره بعد میشینم با لذت میخورم.
آخ چه میچسبه .
یا به آقا هه میگم آقا جان بده این سخ ها رو من بشورم.
میبرم واقعا میشورم چه شستنی طوری زبون میکشم که سیخ هارو انگاری تازه نو از شرکت اومده بیرون برق میزنه .
![]()
پدربزرگ (سه شنبه 03 بهمن 91)
تشکرشده 4,954 در 1,249 پست
دوباره سلام
هفته پیش خواستم اینا رو بنویسم ولی هنوز رو صندلی داغ بودم گفتم پدربزرگ تلافی میکنه حالا که دیگه هیچ نقطه ضعفی ندارم.
آخه شما به فکر سن و سالت هم باید باشی سیخها رو اگه تیز و لبه دار نبودن که خود آقاهه زحمتشو میکشید اینکه به شما داده بی حکمت نیست.
راستی از اونم مهمتر یه سوال از پدر بزرگ محترم دارم خانمتون امضاهاتون رو جدیدا انتخاب میکنه؟ یه جورایی این حس به آدم القا میشه
فکور (سه شنبه 03 بهمن 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)