به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 11 تا 16 , از مجموع 16

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 15 شهریور 98 [ 12:53]
    تاریخ عضویت
    1391-7-06
    نوشته ها
    13
    امتیاز
    6,291
    سطح
    51
    Points: 6,291, Level: 51
    Level completed: 71%, Points required for next Level: 59
    Overall activity: 16.0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    5

    تشکرشده 6 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array

    همسرم در زمان عصبانیت به من فحش میده و بی احترامی میکند

    با سلام به همه دوستان
    من یک سال ازدواج کردم همسرم مرد خوبیه . و من خیلی دوستش دارم . اما یک اشکال خیلی بزرگ داره خیلی خیلی زود عصبانی میشه سر هر چیزی که حتی فکرشم نمیکنید سر هر موضوع کوچیکی بهم میریزه و داد میزنه سرم و بهم بی احترامی میکنه . و من معمولا سکوت میکنم تا اروم بشه بعدش خودش میاد میگه ببخشید اما انقدر این موضوع تکرار شده که کم کم دارم از درون عذاب میکشم حتی بهش گفتم خب اینکار را نکن که بعدش بگی ببخشید میگه خب دیگه نمیگم ببخشید !!. احساس میکنم احساسم نسبت بهش مثل قبل نیست .
    ولی مشکل اصلی از اینجا شروع شد که همسرم، یکی از خواهرهاش که شهرستان تصمیم گرفت بره کلاس خیاطی و سه ماه بیاد تهران همسرم بدون اینکه نظر من را بخواهد گفت سه ماه بیاد پیش ما ،منم ناراحت شدم بهش گفتم چرا قبلش از من هم مشورت نگرفتی من نمیتونم سه ماه اونم بدون تو این شرایط را تحمل کنم برام سخته خب بره پیش اون خواهرش اما همسرم گفت من برادرشم خونمه اختیارش را دارم و بعد یکسال شروع کرد به فحش دادن به من که خفه شو و گمشو برو خونه پدرت تو خیلی بی شعوری که این حرف را میزنی احمقی من بعد اون روز یک شب نخوابیدم با اینکه همسرم اومد و عذرخواهی خیلی کوچیک کرد اونم به زور من اما احساس خفگی دارم نمیدونم یعنی این موضوع برای همه پیش میاد ؟ من حرفی نزدم گفتم چرا فحش میدی گفت چون بی شخصیتی چون خودت برای خودت احترام قائل نیستی . تروخدا کمک کنید من چطور بهش بگم دلم بدجور شکسته دارم فیلم بازی میکنم نمیتونم از فکرش در بیام دلم می خواست متنی را بدم بهش بخونه راجب اثار فحاشی اما پیدا نکردم چیکار کنم ؟ این موضوع اذیتم میکنه از همه مهمتر تکرار دوباره اش >. میدونم اگر بهش بگم میگه من که گفتم ببخشید ولی اصلا متوجه نمیشه که این موضوع چیز کوچیکی نیست .

  2. 2 کاربر از پست مفید شبنم211 تشکرکرده اند .

    شبنم211 (یکشنبه 30 مهر 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. افسردگی و عصبانیت بیش از حد من
    توسط tommy در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: سه شنبه 14 اردیبهشت 95, 09:26
  2. باعصبانیت وخود زنیه همسرم چه کنم
    توسط پرواز ابدی در انجمن متارکه و طلاق
    پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: سه شنبه 10 شهریور 94, 00:48
  3. ترمز عصبانیت را بكشید.....
    توسط ویدا@ در انجمن علمی و آموزشی
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: شنبه 05 مرداد 92, 10:54
  4. در برابر عصبانیت شوهر چه باید کرد ؟
    توسط lord.hamed در انجمن مقالات و مطالب آموزشی در مورد خانواده
    پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: یکشنبه 08 آبان 90, 09:37
  5. عصبانیت
    توسط مینا 22 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: دوشنبه 31 تیر 87, 10:11

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 00:30 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.