به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 2 نخستنخست 12
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 13 , از مجموع 13
  1. #11
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 25 دی 91 [ 14:53]
    تاریخ عضویت
    1390-11-14
    نوشته ها
    548
    امتیاز
    1,860
    سطح
    25
    Points: 1,860, Level: 25
    Level completed: 60%, Points required for next Level: 40
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    1,833

    تشکرشده 1,864 در 493 پست

    Rep Power
    69
    Array

    RE: رابطمو قطع کردم آیا کار درستی کردم و حالم بهتر خواهد شد؟

    ...یذره بی اعتماد شدم به آقایون


    این که به آقایون بی اعتماد شدی به کنار.

    چند برابر اون باید به خودت بی اعتماد بشی. می دونستی طرف با کس دیگه ای دوست هست، خواهر دوست خودت بود، یازده سال با هم بودن .... برای چی رفتی دنبال دوست پسرش؟؟

    حالا غیر از این که به خواهر دوستت خیانت کردی، خودت چطور راضی شدی وارد چنین رابطه ای بشی که به وضوح رفتارهای ناپسند و غیر اخلاقی آقا را می دانستی؟ به خودت چرا خیانت کردی؟

    کار خوبی کردی که رابطه را تمام کردی. ولی بشین خوب فکر کن و یا حتی از یه مشاور کمک بگیر ببین چرا اصلا این رابطه را شروع کردی.
    چه مشکلات شخصیتی یا تربیتی داری که براحتی جذب چنین رابطه از پایه غلط و غیر اخلاقی می شی.

    موفق باشی

  2. 2 کاربر از پست مفید پیدا تشکرکرده اند .

    پیدا (پنجشنبه 06 مهر 91)

  3. #12
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 28 آبان 92 [ 23:41]
    تاریخ عضویت
    1391-5-11
    نوشته ها
    68
    امتیاز
    1,218
    سطح
    19
    Points: 1,218, Level: 19
    Level completed: 18%, Points required for next Level: 82
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    135

    تشکرشده 139 در 45 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: رابطمو قطع کردم آیا کار درستی کردم و حالم بهتر خواهد شد؟

    این پسر هوس بازه اگه دوست 11 سالشو نادیده می گیره پس با تو چیکار می کنه آخرشم این پسر میره خواستگاریه یه دختره دیگه نه دوست دختراش. اینو مطمئن باش گلم اون ارزش فکر کردن هم نداره چه برسه ازدواج ؟
    هیچ وقت به ازدواج با همچین پسری فکر نکن .
    اگه گیریم که یه روزی با این آقا پسره هوس باز ازدواج کردی اگه شبا به هر دلیلی کار داشت یا دیر بیاد خونه تو اعصابت خورد نمیشه ؟ دلت هزار راه نمیره که الان کجاست و با کیه چون از گذشتش خبر داری اینو می گم.
    اون موقع دیگه هیچ راهی نداری پدر مادرتم نیستند کمکت کنند خودتی و یه شوهر که هر روز باید بره سرکار.
    آیا واقعا تو بد ترین شرایط می تونی بهش اعتماد کنی ؟ زندگی فقط عشق و عاشقی فانتزی نیست . که دو ساعت بری کافی شاپ یا 5 دقیقه بغلش کنی و از این جور حرفا .
    من و همه بچه هایی که ازدواج کردیم می دونیم با درایت و یقین و اعتماد کامل باید ازدواج کرد تا تو و همسرت همیشه تو سختی هاتون هم با هم کنار بیایید اگهیه مشکله سخت خدایی نکرده برات پیش بیاد اولین کسی که ولت می کنه همین آقا. و می ره پیش دوست دختر دیگش .
    شاید این آقا بگه نه تو بد ترین شرایطم باهاتم اما خودتم می دونی تو عمل این طور نیست.
    خودتو هیچ وقت دست کم نگیر و فکر نکن تا آخر عمرت مجرد می مونی تو هم یه روز ازدواج می کنی اما نه با هر کسی با کسی که لایقته.اصلا مگه چند سالته ؟


  4. کاربر روبرو از پست مفید مهسایی تشکرکرده است .

    مهسایی (پنجشنبه 06 مهر 91)

  5. #13
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 16 دی 91 [ 18:45]
    تاریخ عضویت
    1391-7-04
    نوشته ها
    25
    امتیاز
    422
    سطح
    8
    Points: 422, Level: 8
    Level completed: 44%, Points required for next Level: 28
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    25

    تشکرشده 25 در 15 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: رابطمو قطع کردم آیا کار درستی کردم و حالم بهتر خواهد شد؟

    پیدا جان میدونم خیلی کار اشتباهی کردم اما واقعا کور شده بودم و هیچ چیز جز اون پسر واسم اهمیت نداشت...نمیدونم اصلا چرا خواستشو قبول کردم...من خیلی نامردم ...اما بخدا اونموقع دست خودم نبود ..الانم گاهی اوقات وسوسه میشم برگردم سمتش اما خیلی خودمو کنترل میکنم...فقط میخوام این آشوبی که توو دلمه از بین بره و راحت بشم...مرسی عزیزم...

    مهسایی ما اصلا قصدمون ازدواج نبود..نمیدونم اصلا چرا وارد این رابطه ی احمقانه شدم شاید چون حرفای عاشقانه میزد و منم اولین رابطم بود خیلی جذبش شدم...خودمم خوب میدونم اصلا به درد ازدواج نمیخورد چون خیلی زیاد مشروب میخورد و اصلا اهل کار نبود و گاهی اوقات منو وسوسه میکرد که برم خونشون اما خداروشکر هیچوقت نشد یا بهم میگفت دوست داره باهام مشروب بخوره....اما یه مدتی هست فهمیدم رابطش با دوست 11 سالش خیلی خوب شده و این منو عذاب میده که فقط خودمو گول زدم و بازیچه ی هوسش شدم...الانم گاهی اوقات یه خاطره هایی یادم میاد که بازم مثل احمقا خودمو گول میزنم که شاید منو دوست داشته ولی باز بزور بخودم میام که حماقت نکنم...من 26 سالمه عزیزم و میدونم که توو این سن خیلی احمقانه رفتار کردم...یعنی از یادم میره؟چقدر طول میکشه که این آدم واسم بی اهمیت بشه؟

  6. کاربر روبرو از پست مفید ملن تشکرکرده است .

    ملن (چهارشنبه 12 مهر 91)


 
صفحه 2 از 2 نخستنخست 12

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. راه درستی رو دارم میرم؟
    توسط coastmelody در انجمن خواستگاری
    پاسخ ها: 21
    آخرين نوشته: شنبه 17 تیر 96, 21:12
  2. هر کجا هستی با عشق زندگی کن
    توسط بالهای صداقت در انجمن داستان و حکایت آموزنده
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: یکشنبه 20 تیر 89, 09:38
  3. حاشا كه از هستی كم بیاورم!!!
    توسط غریب آشنا در انجمن عیدانه های همدردی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: پنجشنبه 22 اسفند 87, 15:37
  4. خودپرستی
    توسط lord.hamed در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: پنجشنبه 22 اسفند 87, 00:06
  5. براستی س ک س چه فایده ای دارد ؟
    توسط همسفر در انجمن مقالات و مطالب آموزشی در مورد خانواده
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: پنجشنبه 03 بهمن 87, 12:43

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:48 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.