...یذره بی اعتماد شدم به آقایون
این که به آقایون بی اعتماد شدی به کنار.
چند برابر اون باید به خودت بی اعتماد بشی. می دونستی طرف با کس دیگه ای دوست هست، خواهر دوست خودت بود، یازده سال با هم بودن .... برای چی رفتی دنبال دوست پسرش؟؟
حالا غیر از این که به خواهر دوستت خیانت کردی، خودت چطور راضی شدی وارد چنین رابطه ای بشی که به وضوح رفتارهای ناپسند و غیر اخلاقی آقا را می دانستی؟ به خودت چرا خیانت کردی؟
کار خوبی کردی که رابطه را تمام کردی. ولی بشین خوب فکر کن و یا حتی از یه مشاور کمک بگیر ببین چرا اصلا این رابطه را شروع کردی.
چه مشکلات شخصیتی یا تربیتی داری که براحتی جذب چنین رابطه از پایه غلط و غیر اخلاقی می شی.
موفق باشی






...اما بخدا اونموقع دست خودم نبود ..الانم گاهی اوقات وسوسه میشم برگردم سمتش اما خیلی خودمو کنترل میکنم...فقط میخوام این آشوبی که توو دلمه از بین بره و راحت بشم...مرسی عزیزم...

علاقه مندی ها (Bookmarks)