مادر من خیلی عصبی و سر کوچک ترین مسئله ای داد و بی داد راه میندازه وقتی هم که همه چیز در ارامش باشه با همه قهره بدون دعوا و داد و بی داد.
از وقتی که خواهرم دیابت گرفته وضع خیلی خیلی بدتر شده انگار که من باعث و بانی این مشکل بودم
هر اتفاقی که بین منو خواهرم می افته چه شوخی باشه چه جدی مامان سریع طرف اونو میگیره و با من دعوا میکنه اونم خیلی شدید اونقدر که دیگه از تو خونه موندم بدم میاد خیلی وقتها به خاطر این کاراش از خواهرمم متنفر میشم ولی میدونم اون بیچاره گناهی نداره.
فکر میکنه من هووشم بدترین حرفای دنیارو تقدیمم میکنه هر وقتم که بابام بخواد بین داد و بی داد کتک کاریاش پا در میونی بکنه جانب منو بگیره اوضاع خرابترم میشه چون احتمالا فک میکنه بابام دار طرف زن دومش که من باشم رو میگره....
یکی منو راهنمایی کنه یکی به من بگه که باید چه کار کنم؟








علاقه مندی ها (Bookmarks)