به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 34

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 15 مهر 91 [ 15:39]
    تاریخ عضویت
    1391-6-31
    نوشته ها
    21
    امتیاز
    418
    سطح
    8
    Points: 418, Level: 8
    Level completed: 36%, Points required for next Level: 32
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    7

    تشکرشده 7 در 7 پست

    Rep Power
    0
    Array

    وابستگی دوستم به من (احساس گناه من)

    سلام
    امسال کنکور دارم، دوستی همجنس همسن خودم دارم، احساس میکنم دوستم به من وابسته شده، هر روز با من تماس میگیره، گاهی دوبار در روز، قبلا فکر میکردم، چیز عادی باشه ولی یواش یواش سعی کرد منو بغل کنه و گاهی ببوسه، میگه بخاطر اینکه منو دوست داره این کارو میکنه و نمیدونه چه جوری محبتشو ابراز کنه. اولش زیاد برام مهم نبود ولی یواش یواش احساس گناه بهم دست که نکنه به من وابسته بشه و از اینکه من زیاد نمیتونم جوابشو بدم یا دوست ندارم منو بغل کنه، ناراحت بشه. چون خودم یه بار کسی وابسته شده بودم و خیلی رنج و عذاب تحمل کردم تا خودمو از شر وابستگی خلاص کنم، میترسم اونم مثه من این رنج و عذاب رو تحمل کنه، یک بار بهش گفتم تو داری به من وابسته میشی و این اصلا خوب نیست. گفتش این وابستگی نیست. خلاصه سعی کردم آروم آروم ازش فاصله بگیرم و دوستیمون رو سعی کنم متعادل کنم ولی هر بار با ناراحتی میگه تو داری دلم رو میشکونی و خیلی ناراحت میشه. من نمیخوام بهم وابسته بشه، هر روز مدرسه میبینمش. باهم زیاد مشکل پیدا میکنیم ولی باز آشتی میکنیم. خسته شدم. امسال کنکور دارم. میترسم بهش لطمه وارد بشه، میترسم افسرده بشه ...خیلی موقعیت سختی شده برام، از طرفی دیگه نذاشتم بغلم کنه یا ببوستم خیلی از دستم ناراحته و انگار داره عذاب میکشه. منم هر روز احساس گناه بیشتری میکنم از اینکه نباید از اول میذاشتم اینقدر بهم نزدیک باشه و انگار دارم عذابش میدم... خواهش میکنم راهنماییم کنید من چی کار کنم؟ نمیخوام بهم وابسته باشه. میخوام دوستیمون متعادل باشه. چون خودم یه بار تجربه وابستگی به کسی رو داشتم ، براش خیلی نگرانم... کمکم کنید

    خیلی کلافه شدم، هر راهی رو امتحان کردم ولی انگار نتیجه عکس میده خیلی میترسم و نگرانم...

    خودم از درس خوندن افتادم، همش میخام کاری کنم که از وابستگی دربیاد، میخوام براش عادی باشه، احساس گناه دارم، همش به فکر این دوستیم.

  2. کاربر روبرو از پست مفید ali99 تشکرکرده است .

    ali99 (شنبه 01 مهر 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. تو سایت همسر یابی اشنا شدیم به دوستم گفته خیلی دوستم داره نمی دونم دوستم داره یا نه
    توسط arshida در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: شنبه 16 دی 96, 21:27
  2. چه جوری بفهمم خواستگارم دوستم داره؟
    توسط angel69 در انجمن خواستگاری
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: شنبه 30 بهمن 95, 19:33
  3. دوستم تمرکزمو بر خواستگاری بهم زده
    توسط عشق آفرین در انجمن خواستگاری
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: جمعه 28 آذر 93, 19:05
  4. خستم.دوستم باهام قهره.چی کار کنم؟
    توسط mammadss در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: جمعه 01 شهریور 92, 15:16
  5. من به دوستم وابسته ام کمکم کنید
    توسط yanar در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 41
    آخرين نوشته: پنجشنبه 19 خرداد 90, 20:06

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 13:21 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.