همسرت چند ساله که داره کار میکنه؟
از موقعی که درآمدش خوب بوده آیا پی اندازی داره؟
به نظ من توی این شرایط ایشون باید از خواهر برادرش بخواد پولشو پس بدن.حداقلش اینه که یک تمرینی میشه که توی جامعه با کم رویی اجازه نده دیگران حقش رو پایمال کنن.
اگه قراره شما سرمایه گذاری کنی ایشون خودش هم باید یه حرکتی بکنه نمیشه شما پولت رو در اختیار بذاری ایشون حتی مطالباتش رو هم از اطرافیان طلب نکنه.
حالا اگه طلب کنه و اونا ندن حداقل میشه گفت سعیش رو کرده ولی اگه طلب نکنه یعنی اینکه توی بازار آزاد زیاد نمیتونه موفق باشه چون توی بازار گرگ زیاده و اگه یه کم سادگی کنی یکدفعه میبینی هر چی داشتی از دستت رفته.
اینکه میگی ایشون تا آخر شب راحت پای کامپیوتر میشینه (در حالی که بیکار هست و باید دغدغه اون رو داشته باشه) مفهومش از نظر من اینه که ایشون یک مقدار بی خیال هست.چون کسی که کاری هم نداره باید شب زود بخوابه تا صبح سرحال دنبال کار بگرده.
اگه خواستی هم سرمایه گذاری کنی حتما توی قسمتی سرمایه گذاری کن که پولش قابل وصول هست مثلا به جای خرید خونه مغازه بگیر که یه ملک باشه که به هرحال قابل از دست رفتن نباشه.
البته من حدسم رو گفتم
الان شرایط کار آزاد خراب هست چه برسه به اینکه کسی بی خیال هم بخواد رفتار کنه.
شغل دولتی و کارمندی برای همسرت وجود نداره؟










علاقه مندی ها (Bookmarks)