سلام بر نادیا خانوم، مادر مهربان
سلام مسافر زمان عزیز
این هم از نوزده سؤالی بنده:
بفرمایید
۱. آیا به نقد دیگران در مورد عقایدتون توجه میکنین؟
به بعضیاشون آره و بعضیاشون نه
۲. اگه به عقیدتون در مورد مسئلهای اطمینان کامل نداشته باشین، آیا برایش وقت میگذارین که حقیقتو متوجه بشین؟
سعی میکنم اینکارو بکنم
۳. نظرتون در مورد عالم بیعمل چیه؟ (مخصوصا آنهایی که علمافشانی زیادی هم میکنن)
خوشم نمیاد ازشون
مخصوصا اوناییکه خیلی جانماز آب میکشن و خودشون از همه بدترند
۴. اگه کسی عالم بیعمل باشه، چه کاری باید بکنه که عملو هم تو زندگیش بیاره؟
یا حرفی نزنه
یا اگه حرف میزنه ،خودش به اونا عمل کنه
۵. آیا به صرف رفتار بد یک عالم، باید علم او رو هم بد بدونیم؟ چرا؟
علم که فقط مال اون نیست، علم یه چیز عمومی هست
علمش درسته ولی عملش نادرسته
۶. چرا ما انسانها، گاهی اوقات سرمونو میکنیم زیر برف و خودمونو به نادونی میزنیم؟
چون اینجوری بیشتر به صرفمونه
۷. اگر فهمیدیم فردی سرشو تا گردن کرده زیر برف، باید چه کاری بکنیم که به خودش بیاد و نجات پیدا کنه؟
با حرف و نصیحت (البته در صورتیکه یا کارش داره به ما ضرر میزنه و یا خودش ازمون مشورت خواسته)
۸. اصلا آیا این وظیفهی ماست که بخوایم به دیگران کمک کنیم که خودشونو گول نزنن؟!
در همون دوصورتی که در بالا اشاره کردم
در صورتیکه یا کارش داره به ما ضرر میزنه و یا خودش ازمون مشورت خواسته
۹. چرا در زندگی بسیاری از مردمان زمین، اهداف بر وسایل سلطه میکنن؟
حس قدرت نمایی در تمام انسانها هست
در بعضیها بیشتره و دست به اینکار میزنن
۱۰. بهترین کار برای کنار گذاشتن رفتارهای لذتبخشی که من انجام میدم و برای خودم مضره، چیه؟
باید مشاوره بگیری و بستگی به اونکار داره
البته ترک لذتها خیلی سخته ولی میشه اینکارو کرد
۱۱. آیا من باید انجام دادن کار لذتبخشی رو که به صورت مستقیم یا غیرمستقیم به دیگری آسیب میزنه، ادامه بدم؟ چرا؟
نه
ضرر رسوندن به یکی دیگه نباید ادامه داشته باشه،چه مستقیم و چه غیر مستقیم
۱۲. فرض کنین که به دوران کهولت رسیدین (ایشالا ۱۲۰ سالگی). چه کاری کرده باشین خودتونو موفق میدونین؟
از زندگیم کمال لذت رو برده باشم و سالم و تندرست مونده باشم
۱۳. نظرتون در مورد مرگ چیه؟
ازش میترسم
۱۴. آیا تفکر به مرگ سودمنده؟
بعضی وقتا آره و بعضی وقتا آدم و دچار استپ تو زندگی میکنه و خوب نیست
۱۵. اگه بفهمین زبونم لال یک هفتهای بیشتر فرصت زندگی کردن ندارین چه کارهایی انجام میدین؟
میرم پیش پسرم و از زندگیم لذت میبرم
۱۶. اگه یک ماه باشه چی؟
بازم همون کارو میکنم
۱۷. و یک سال؟ :)
دقیقا همون کارو میکنم
۱۸. نه دیگه زیادتر نمیشه :) ، اما اگه ۵ دقیقهی دیگه باشه چی؟!
زنگ میزنم پسرم و باهاش حرف میزنم و خانوادمو در آغوش میگیرم
۱۹. یک پست خوبی که تازگیها خوندینو لینکشو اینجا قرار بدین که ما هم استفاده کنیم.
به خدا یادم نمیاد
حافظه خوبی ندارم
به خاطر تکراری بودن بعضی سؤالات ببخشین. البته حتما با جوابهای غیر تکراری شما جذاب میشن.

خواهش میکنم...خوشحالم کردین
برای شما و آقا پسر گلتون آرزوی سلامتی و موفقیت میکنم.
من هم برای شما و خانواده گرامیتون آرزوی سلامتی و خوشی دارم
علاقه مندی ها (Bookmarks)