به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 40 نخستنخست 1234567891011122232 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 398
  1. #11
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 19 تیر 92 [ 23:18]
    تاریخ عضویت
    1389-11-07
    نوشته ها
    229
    امتیاز
    2,964
    سطح
    33
    Points: 2,964, Level: 33
    Level completed: 43%, Points required for next Level: 86
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    1,263

    تشکرشده 1,270 در 233 پست

    Rep Power
    38
    Array

    RE: صندلی داغ سری دهم

    سلام خانم نادیای گرامی

    1- به نظر شما حیات هوشمند در سیارات دیگر وجود داره؟

    2- بیشترین چیزی که تو گوگل سرچ میکنی؟

    3- حافظت چقدر خوبه؟اسم بغل دستی سال سوم دبستانت چی بود؟

    4- حیوون خونگی هم داری؟

    5- چرا آدما از آدما زود سیر میشن؟

    6- چرا می گن کوه به کوه نمیرسه ولی آدم به آدم میرسه؟واقعا آدم به آدم میرسه؟

    7- تا حالا شده از رفیقت که خیلی باهاش صمیمی بودی رو دست بخوری؟

    8- لحظه ایی که پای سند طلاق رو امضا کردی چه حسی داشتی؟

    9- خودکارت اون موقع چه رنگی بود؟

    10- اخرین باری که دروغ گفتی و کلی بابتش سود کردی کی بوده؟

    11- کله پاچه دوست داری؟

    12- یک فیل رو چه جوری میزان توی یخچال ؟

    13- چقدر کوروش بزرگ رو میشناسی؟

    14- دنیای واقعی رو بیشتر دوست داری یا مجازی رو؟

    15- چرا فکر کرد من فقط میخوام خودم رو خوب جلوه بدم و ظاهر سازی کنم نه حقیقتا خوب؟








  2. 9 کاربر از پست مفید arash1348 تشکرکرده اند .

    arash1348 (جمعه 31 شهریور 91)

  3. #12
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 29 اردیبهشت 98 [ 09:11]
    تاریخ عضویت
    1391-2-29
    نوشته ها
    939
    امتیاز
    15,687
    سطح
    80
    Points: 15,687, Level: 80
    Level completed: 68%, Points required for next Level: 163
    Overall activity: 5.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    6,262

    تشکرشده 5,821 در 1,048 پست

    حالت من
    Ashegh
    Rep Power
    142
    Array

    RE: صندلی داغ سری دهم

    نقل قول نوشته اصلی توسط arash1348
    سلام خانم نادیای گرامی
    سلام آقا آرش عزیز
    خیلی وقته نمیای اینورا


    1- به نظر شما حیات هوشمند در سیارات دیگر وجود داره؟
    راستش خیلی دوست دارم وجود داشته باشه
    ولی فکر نکنم باشه


    2- بیشترین چیزی که تو گوگل سرچ میکنی؟
    آهنگ و فیلم

    3- حافظت چقدر خوبه؟اسم بغل دستی سال سوم دبستانت چی بود؟
    حافظه خاطراتیم خیلی خوبه ولی اسم وشماره تلفن خوب یادم نمیمونه
    یادم نمیاد


    4- حیوون خونگی هم داری؟
    دوست ندارم حیوون خونگی نگه دارم

    5- چرا آدما از آدما زود سیر میشن؟
    چون واسه هم تکراری و یکنواخت میشن
    اون دوز آدرنالین هم ثابت میشه و سعی در تغییر دوز نمیکنن


    6- چرا می گن کوه به کوه نمیرسه ولی آدم به آدم میرسه؟واقعا آدم به آدم میرسه؟
    چون کوه حرکت نمیکنه ولی آدم حرکت میکنه
    بعضی وقتا میرسن،خیلی وقتام نمیرسن


    7- تا حالا شده از رفیقت که خیلی باهاش صمیمی بودی رو دست بخوری؟
    خداروشکر نه

    8- لحظه ایی که پای سند طلاق رو امضا کردی چه حسی داشتی؟
    هم احساس خوبی داشتم،هم احساس بد
    احساس خوب چون از شرش خلاص میشدم
    احساس بد چون از بچم جدا میشدم


    9- خودکارت اون موقع چه رنگی بود؟
    فکر کنم مشکی

    10- اخرین باری که دروغ گفتی و کلی بابتش سود کردی کی بوده؟
    اینکارو کردم ولی دقیق یادم نمیاد آخرین بارش کی بود
    شاید 2 هفته پیش بود


    11- کله پاچه دوست داری؟
    نه

    12- یک فیل رو چه جوری میزان توی یخچال ؟
    نمیشه یه فیل رو تو یخچال چپوند

    13- چقدر کوروش بزرگ رو میشناسی؟
    مطالعه ای دربارش نداشتم ولی یه بار تلویزیون داشت دربارش و خدماتی که انجام داده میگفت،خیلی خوشم اومد و میدونم خیلی به حقوق بشر اهمیت میداده

    14- دنیای واقعی رو بیشتر دوست داری یا مجازی رو؟
    واقعی

    15- چرا فکر کرد من فقط میخوام خودم رو خوب جلوه بدم و ظاهر سازی کنم نه حقیقتا خوب؟
    شما چرا فکر میکنید که من همچین فکری میکنم؟؟




    نقل قول نوشته اصلی توسط omid65
    سلام نادیا خانم .
    سلام امید گل

    خوبی ؟
    عالی

    خوشی ؟
    از این بهتر نمیشه

    چه خبرا ؟
    سلامتی، امن و امان

    وقتی دلت میگیره چیکار می کنی ؟
    زنگ میزنم نسترن باهم میریم بیرون
    آهنگ گوش میدم
    گریه میکنم
    میام نت


    نظرت در مورد اوتارم چیه ؟
    آخر افسردگیه

    به نظرت در دوران نامزدی ، چیکار کنم که وارد فاز احساسات نشم ؟ ( چون من خیلی زود وابسته میشم )
    آدم که سنگ نیست وارد فاز احساسات نشه..اصلا آدم باید نسبت به شخصی که میخواد باهاش ازدواج کنه احساس داشته باشه
    آدمای مریض، احساساتی نمیشن
    ولی باید بتونی این احساس رو کنترل و مدیریت کنی تا در جهت مناسب به هدفت برسی

    من الان خودم نسبت به خواستگارم هیچ احساسی ندارم و سعی کردم بهش احساس هم پیدا کنم ولی نمیدونم چرا نمیشه


    من همیشه فکر می کنم که بی خیال ازدواج بشم ، اصلا نخواستم به خاطر مشکلات مالی ، ولی بعدش وقتی می بینم که واقعا نیاز دارم از لحاظ جنسی و عاطفی ، و باز وقتی می شنوم که گفتن هیچ چیز در نزد خدا زیباتر از ازدواج نیست ، دوباره مصمم میشه . من طبیعی ام ؟

    شما هم خیلی طبیعی هستی و هم خیلی سالم
    مهم اینه که تو یه هدف درست و منطقی و سالم داری
    باید در زمینه هدفت تلاش کنی و نشینی دست رو دست بذاری یا زانوی غم بغل کنی

    باورت نمیشه ولی من هرچی رو اراده کردم،شده
    تو هم میتونی
    انسانها خیلی قدرتای خارق العاده دارن
    سعی کن


    به نظرت با توجه به شناخت اندکی که از من در تاپیک کسی کردی ، منو چه پسری میدونی ؟
    پسر خیلی خوب و منطقی و سالمی هستی که به دنبال آرامش روحی و روانی و جنسی هستی
    خجالتی و رودربایسی دارم هستی و نمیتونی حرف دلتو رک و راست به اوناییکه باید بزنی رو بزنی



    به نظرت من چه شکلی ام ؟
    اصلا نمیتونم حدس بزنم چه شکلی هستی
    همونطور که شما نمیتونی حدس بزنی من چه شکلیم


    به نظرت من که مشکل مالی دارم باید بیخیال بشم یا نه ؟ چیکار کنم ؟

    بیخیال شدن کار آدمی بی انگیزه و سست و شل و وارفته هست
    اصلا بیخیال نشو و میل و احساسای خوب و قشنگ و سالمت رو سرکوب نکن
    یه برنامه ریزی برای خودت بکن و به تمام هدفهای خوبت برس


    نقل قول نوشته اصلی توسط مسافر زمان
    سلام بر نادیا خانوم، مادر مهربان
    سلام مسافر زمان عزیز

    این هم از نوزده سؤالی بنده:
    بفرمایید

    ۱. آیا به نقد دیگران در مورد عقایدتون توجه می‌کنین؟
    به بعضیاشون آره و بعضیاشون نه

    ۲. اگه به عقیدتون در مورد مسئله‌ای اطمینان کامل نداشته باشین، آیا برایش وقت می‌گذارین که حقیقتو متوجه بشین؟
    سعی میکنم اینکارو بکنم

    ۳. نظرتون در مورد عالم بی‌عمل چیه؟ (مخصوصا آن‌هایی که علم‌افشانی زیادی هم می‌کنن)
    خوشم نمیاد ازشون
    مخصوصا اوناییکه خیلی جانماز آب میکشن و خودشون از همه بدترند


    ۴. اگه کسی عالم بی‌عمل باشه، چه کاری باید بکنه که عملو هم تو زندگیش بیاره؟
    یا حرفی نزنه
    یا اگه حرف میزنه ،خودش به اونا عمل کنه


    ۵. آیا به صرف رفتار بد یک عالم، باید علم او رو هم بد بدونیم؟ چرا؟
    علم که فقط مال اون نیست، علم یه چیز عمومی هست
    علمش درسته ولی عملش نادرسته


    ۶. چرا ما انسان‌ها، گاهی اوقات سرمونو می‌کنیم زیر برف و خودمونو به نادونی می‌زنیم؟
    چون اینجوری بیشتر به صرفمونه

    ۷. اگر فهمیدیم فردی سرشو تا گردن کرده زیر برف، باید چه کاری بکنیم که به خودش بیاد و نجات پیدا کنه؟
    با حرف و نصیحت (البته در صورتیکه یا کارش داره به ما ضرر میزنه و یا خودش ازمون مشورت خواسته)

    ۸. اصلا آیا این وظیفه‌ی ماست که بخوایم به دیگران کمک کنیم که خودشونو گول نزنن؟!
    در همون دوصورتی که در بالا اشاره کردم
    در صورتیکه یا کارش داره به ما ضرر میزنه و یا خودش ازمون مشورت خواسته


    ۹. چرا در زندگی بسیاری از مردمان زمین، اهداف بر وسایل سلطه می‌کنن؟
    حس قدرت نمایی در تمام انسانها هست
    در بعضیها بیشتره و دست به اینکار میزنن


    ۱۰. بهترین کار برای کنار گذاشتن رفتارهای لذت‌بخشی که من انجام میدم و برای خودم مضره، چیه؟
    باید مشاوره بگیری و بستگی به اونکار داره
    البته ترک لذتها خیلی سخته ولی میشه اینکارو کرد


    ۱۱. آیا من باید انجام دادن کار لذت‌بخشی رو که به صورت مستقیم یا غیرمستقیم به دیگری آسیب می‌زنه، ادامه بدم؟ چرا؟
    نه
    ضرر رسوندن به یکی دیگه نباید ادامه داشته باشه،چه مستقیم و چه غیر مستقیم


    ۱۲. فرض کنین که به دوران کهولت رسیدین (ایشالا ۱۲۰ سالگی). چه کاری کرده باشین خودتونو موفق می‌دونین؟
    از زندگیم کمال لذت رو برده باشم و سالم و تندرست مونده باشم

    ۱۳. نظرتون در مورد مرگ چیه؟
    ازش میترسم

    ۱۴. آیا تفکر به مرگ سودمنده؟
    بعضی وقتا آره و بعضی وقتا آدم و دچار استپ تو زندگی میکنه و خوب نیست

    ۱۵. اگه بفهمین زبونم لال یک هفته‌ای بیشتر فرصت زندگی کردن ندارین چه کارهایی انجام میدین؟
    میرم پیش پسرم و از زندگیم لذت میبرم

    ۱۶. اگه یک ماه باشه چی؟
    بازم همون کارو میکنم

    ۱۷. و یک سال؟ :)
    دقیقا همون کارو میکنم

    ۱۸. نه دیگه زیادتر نمیشه :) ، اما اگه ۵ دقیقه‌ی دیگه باشه چی؟!
    زنگ میزنم پسرم و باهاش حرف میزنم و خانوادمو در آغوش میگیرم

    ۱۹. یک پست خوبی که تازگی‌ها خوندینو لینکشو اینجا قرار بدین که ما هم استفاده کنیم.
    به خدا یادم نمیاد
    حافظه خوبی ندارم




    به خاطر تکراری بودن بعضی سؤالات ببخشین. البته حتما با جواب‌های غیر تکراری شما جذاب میشن.
    خواهش میکنم...خوشحالم کردین

    برای شما و آقا پسر گلتون آرزوی سلامتی و موفقیت می‌کنم.
    من هم برای شما و خانواده گرامیتون آرزوی سلامتی و خوشی دارم

  4. 11 کاربر از پست مفید نادیا-7777 تشکرکرده اند .

    نادیا-7777 (جمعه 31 شهریور 91)

  5. #13
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 29 اردیبهشت 98 [ 09:11]
    تاریخ عضویت
    1391-2-29
    نوشته ها
    939
    امتیاز
    15,687
    سطح
    80
    Points: 15,687, Level: 80
    Level completed: 68%, Points required for next Level: 163
    Overall activity: 5.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    6,262

    تشکرشده 5,821 در 1,048 پست

    حالت من
    Ashegh
    Rep Power
    142
    Array

    RE: صندلی داغ سری دهم

    7 تا از سوالهای محمدابراهیمی عزیز طی نقل قلی که کرده بودم جامونده بوده جوابش که من متوجه این موضوع نشده بودم
    این تقصیر من نبوده..نمیدونم چرا تو نقل قول نیومده بوده
    حالا که پیام خصوصی زدین محمد جان تازه دیدمش
    این دیگه اینهمه ناراحتی و کدورت و نامهربانی نداشت که
    اینجا یاد میگیریم صبور باشیم و زود قضاوت نکنیم
    به هرحال من متوجه نشده بودم و الان پاسخ رو میدم
    از زیر سوالی هم درنمیرم..حتی اگه جوابش به ضررم باشه
    اگه نگاه کرده باشین در جوابا متوجه این موضوع میشوید

    به هرحال تقصیر منهم بوده که دوباره سوالهارو چک نکردم و میخواستم جواب همه رو داده باشم تا کدورتی پیش نیاد

    24ـ از محمد ابراهیمی انتقاد بکنید
    آستانه صبر و تحملتون پایینه و حساس و زودرنج هستید

    25ـ به نظرت مدیرهمدردی چه شکلی هستن
    قبلا هم این سوال رو جواب داده بودم
    از نظرم سیبیل دارند و کمی جدی هستند و ممکنه دیر به خنده بیان ولی نمیخوان دل کسی رو بشکونن


    26ـ کدام سو ا ل بیشتر داغت کرد
    همه سوالات به نظر خوب بود و خیلی ریلکس و راحت بودم در حین جواب دادن

    27ـ صندلی داغ مجازی چه حسی بهت میده
    قلقلکم میده

    28ـ به نظر شما مدیر صندلی داغ عوض شود
    خودتون ویدا جان رو مدیر کردین که خانم بسیار برازنده ای برای مدیریت هستند

    29ـ بهترین اساب بازی دوران بچگی ات چی بوده
    ماشین و هواپیما

    30ـ جوانی تعریف کنید
    شور،شوق،عشق،عشق،عشق،هیجان و دل دادگی

  6. 10 کاربر از پست مفید نادیا-7777 تشکرکرده اند .

    نادیا-7777 (شنبه 08 مهر 91)

  7. #14
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 16 اردیبهشت 94 [ 09:58]
    تاریخ عضویت
    1389-9-28
    محل سکونت
    ایران_شیراز
    نوشته ها
    3,167
    امتیاز
    21,370
    سطح
    92
    Points: 21,370, Level: 92
    Level completed: 2%, Points required for next Level: 980
    Overall activity: 9.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassOverdrive1000 Experience Points10000 Experience Points
    تشکرها
    14,388

    تشکرشده 15,109 در 3,401 پست

    حالت من
    Shad
    Rep Power
    341
    Array

    RE: صندلی داغ سری دهم

    سلام به تمامی دوستان صندلی داغ

    از دوستان عزیز خواهشمندم در صندلی داغ سوالات تکراری یا خصوصی مطرح نکنند!!!

    روند صندلی داغ مشخص و لازمه اش رعایت قوانین هست.

    از ایجاد پست های چت گونه هم خودداری بفرمایید!!!

    از آقای محمد ابراهیمی هم تشکر میکنم بابت این تذکرات بجا

    امیدوارم اوقات بسیار خوبی در صندلی داغ داشته باشید


  8. 6 کاربر از پست مفید ویدا@ تشکرکرده اند .

    ویدا@ (شنبه 01 مهر 91)

  9. #15
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 28 اسفند 93 [ 14:00]
    تاریخ عضویت
    1390-5-11
    نوشته ها
    588
    امتیاز
    7,524
    سطح
    57
    Points: 7,524, Level: 57
    Level completed: 87%, Points required for next Level: 26
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    4,002

    تشکرشده 4,006 در 737 پست

    Rep Power
    73
    Array

    RE: صندلی داغ سری دهم

    سلام بر نادیای عزیز

    خوبی خانومی؟

    خب حالا که یه کم سرتون خلوت شده من اومدم. با اون همه سوالای پدربزرگ ، دلم نمیومد سوال بذارم.

    هر کدوم تکراری بود جواب نده

    **پشیمون نشدی از اینکه قبول کردی بشینی رو صندلی داغ؟

    **آخرین باری که با یکی دعوای جدی داشتی کی بوده؟؟و با کی؟؟

    **کدوم بجش سایت رو بیشتر دوست داری؟؟؟

    **از کسی متنفری؟؟

    **بهترین و قشنگترین جمله ای که تا حالا شنیدی؟

    **بهترین کادو که دادی؟

    ** اگه قرار باشه از یکی حلالیت بگیرین اون کیه؟

    **قدیمی ترین خاطره ای که از کودکیت یادت میاد چی بوده؟

    **آخرین باری که گریه کردین؟

    ا**گه من بشینم رو صندلی داغ اولین سوالی که دوست داری ازم بپرسی چیه؟؟؟

    **شب ها قبل از خواب معمولا به چي فكر مي كني؟

    **شده وقتی کتاب رمان میخونید باهاش گریه کنی؟ کتاب بامداد خمار رو خوندی؟

    **وقتی واسه اولین بار فهمیدی میخوای مادر بشی چه حسی داشتی؟

    **نیما الان دقیقا چند سالشه؟ فکر میکنی دعوای شما و پدرشون یادش مونده؟

    **اگر برگردی عقب چه رفتاریتو تو زندگی با همسرت تغییر میدی؟

    ممنون عزیزم.شاد باشی همیشه:
    72:
    فرقی نمی کند که گودال کوچک آبی باشی

    یا دریای بیکران، زلال که باشی، آسمان در تو پیداست.


  10. 5 کاربر از پست مفید پاییزان تشکرکرده اند .

    پاییزان (یکشنبه 02 مهر 91)

  11. #16
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 29 اردیبهشت 98 [ 09:11]
    تاریخ عضویت
    1391-2-29
    نوشته ها
    939
    امتیاز
    15,687
    سطح
    80
    Points: 15,687, Level: 80
    Level completed: 68%, Points required for next Level: 163
    Overall activity: 5.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    6,262

    تشکرشده 5,821 در 1,048 پست

    حالت من
    Ashegh
    Rep Power
    142
    Array

    RE: صندلی داغ سری دهم

    پاییزان عزیز جواب سوالاتونو دادم ولی نمیدونم چرا الان نمیشه رنگ نوشته هامو عوض کنم..به خاطر همین جوابام با سوالات شما همرنگ بود و نمیشد هم کاریش کرد
    رفتم خونه دوباره سعی میکنم
    باتشکر

  12. 2 کاربر از پست مفید نادیا-7777 تشکرکرده اند .

    نادیا-7777 (یکشنبه 02 مهر 91)

  13. #17
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 20 اردیبهشت 93 [ 10:47]
    تاریخ عضویت
    1391-5-28
    نوشته ها
    93
    امتیاز
    1,541
    سطح
    22
    Points: 1,541, Level: 22
    Level completed: 41%, Points required for next Level: 59
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    503

    تشکرشده 496 در 107 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: صندلی داغ سری دهم

    سلام نادیای عزیزم
    امیدوارم خوب باشید

    منم یه سوالی بپرسم

    تالار چه اثرات مثبت و منفی رو شما گذاشته و کفۀ کدوم سنگین تر هستش ؟؟

  14. 5 کاربر از پست مفید unknownGirl تشکرکرده اند .

    unknownGirl (یکشنبه 02 مهر 91)

  15. #18
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 29 اردیبهشت 98 [ 09:11]
    تاریخ عضویت
    1391-2-29
    نوشته ها
    939
    امتیاز
    15,687
    سطح
    80
    Points: 15,687, Level: 80
    Level completed: 68%, Points required for next Level: 163
    Overall activity: 5.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    6,262

    تشکرشده 5,821 در 1,048 پست

    حالت من
    Ashegh
    Rep Power
    142
    Array

    RE: صندلی داغ سری دهم

    نقل قول نوشته اصلی توسط پاییزان
    سلام بر نادیای عزیز

    سلام به روی ماهت

    خوبی خانومی؟

    عالی

    خب حالا که یه کم سرتون خلوت شده من اومدم. با اون همه سوالای پدربزرگ ، دلم نمیومد سوال بذارم.

    لطف داری عزیز

    هر کدوم تکراری بود جواب نده

    تکراریم بود جواب میدم

    **پشیمون نشدی از اینکه قبول کردی بشینی رو صندلی داغ؟

    نه...خوشحالم

    **آخرین باری که با یکی دعوای جدی داشتی کی بوده؟؟و با کی؟؟

    والا یادم نمیاد کی بوده و با کی بوده و سر چی بوده
    ولی کلا آدم دعوایی نیستم


    **کدوم بجش سایت رو بیشتر دوست داری؟؟؟

    ارتباط دختر و پسر و خواستگاری و طلاق

    **از کسی متنفری؟؟

    قبلنا آره و دیگه از کسی متنفر نیستم

    **بهترین و قشنگترین جمله ای که تا حالا شنیدی؟

    مامانی دوست دارم

    **بهترین کادو که دادی؟

    از نظر مالی: طلا
    از نظر معنوی: یک جمله زیبا


    ** اگه قرار باشه از یکی حلالیت بگیرین اون کیه؟

    یکی هست که فکر میکنم دلشو شکستم
    البته اول اون دلمو شکست ولی منم بیکار ننشستم


    **قدیمی ترین خاطره ای که از کودکیت یادت میاد چی بوده؟

    اون موقعها که ما بچه بودیم،نوشابه و ژله خیلی کم بود..فقط وقتاییکه مهمون میومد میخوردیم
    وقتی مهمون میومد خونمون خیلی دوست داشتم..نه خود مهمونوها..اون نوشابه و ژله ای که میخوردیم


    **آخرین باری که گریه کردین؟

    دیشب

    ا**گه من بشینم رو صندلی داغ اولین سوالی که دوست داری ازم بپرسی چیه؟؟؟

    چند سالته؟؟

    **شب ها قبل از خواب معمولا به چي فكر مي كني؟

    به کارا و حرفاییکه اونروز زدم و دیدم و شنیدم

    **شده وقتی کتاب رمان میخونید باهاش گریه کنی؟ کتاب بامداد خمار رو خوندی؟

    خیلی پیش اومده
    اونم خوندم


    **وقتی واسه اولین بار فهمیدی میخوای مادر بشی چه حسی داشتی؟

    هم خوشحال شدم..هم ناراحت..هم استرس داشتم..هم نگران بودم..هم هیجان داشتم..هم شوکه شدم
    خلاصه که یه میکسی از اینحالات بود


    **نیما الان دقیقا چند سالشه؟ فکر میکنی دعوای شما و پدرشون یادش مونده؟

    5سال و نیم
    فکر نمیکنم..اون موقع تازه 2-3سالش بود


    **اگر برگردی عقب چه رفتاریتو تو زندگی با همسرت تغییر میدی؟

    دیگه منفعلانه عمل نمیکنم و حرف دلمو میزنم

    ممنون عزیزم.شاد باشی همیشه:

    منم از شما ممنونم که وقت گذاشتی
    72:

  16. 8 کاربر از پست مفید نادیا-7777 تشکرکرده اند .

    نادیا-7777 (یکشنبه 02 مهر 91)

  17. #19
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 08 تیر 98 [ 05:40]
    تاریخ عضویت
    1389-9-30
    نوشته ها
    1,362
    امتیاز
    19,687
    سطح
    88
    Points: 19,687, Level: 88
    Level completed: 68%, Points required for next Level: 163
    Overall activity: 25.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger Second Class1000 Experience PointsVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    7,910

    تشکرشده 7,657 در 1,487 پست

    Rep Power
    153
    Array

    RE: صندلی داغ سری دهم

    سلام.
    چقدر سوالات زیاد بوده! متاسفانه نتونستم همه رو بخونم.
    من زیاد سوال ندارم.
    فقط نمیدونم تکراری هست یا نه (اگه بود معذرت)
    و اینکه نمیدونم دوس دارید جواب این سوال رو بدید یا نه. (اگه ناراحت میشید میتونید بدون پاسخ بذاریدشون :))

    شما اگه به دوران مجردیتون و قبل از انتخاب همسرتون برگردید، چه کاری انجام میدادید تا زندگیتون پایدار میموند؟
    اگه اشتباه، یا مشکل، سر ِ انتخاب همسرتون بود، چه دقت هایی نداشتید که باید میداشتید؟


    چه جوری بعضی از خانوما وقتی که طلاق میگیرن، بچه هاشون رو فراموش میکنن؟ چی شد که شما جزء اون دسته نیستید؟

    با همه ی اتفاقای شیرین و تلخی که توی زندگیتون افتاده، از زندگیتون، و مسیری که تا الان رفتید، راضی هستید؟


    کسی بوده توی زندگیتون بهش بربخورین و زندگش و منش اون فرد رو برای خودتون الگو قرار بدید؟ اعم از افراد خانواده، دوست، آشنا، استاد و...
    چرا؟ چی داشته که برای شما الگو شده؟
    و اینکه موفق شدید زندگیتون رو به سبک زندگیش نزدیک کنید؟ چقدر؟


    یه نصیحت الان به من بفرمایید:)


    موفق باشید

  18. 7 کاربر از پست مفید دختر مهربون تشکرکرده اند .

    دختر مهربون (یکشنبه 02 مهر 91)

  19. #20
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 29 اردیبهشت 98 [ 09:11]
    تاریخ عضویت
    1391-2-29
    نوشته ها
    939
    امتیاز
    15,687
    سطح
    80
    Points: 15,687, Level: 80
    Level completed: 68%, Points required for next Level: 163
    Overall activity: 5.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    6,262

    تشکرشده 5,821 در 1,048 پست

    حالت من
    Ashegh
    Rep Power
    142
    Array

    RE: صندلی داغ سری دهم

    نقل قول نوشته اصلی توسط unknownGirl
    سلام نادیای عزیزم

    سلام خانوم گل
    امیدوارم خوب باشید
    خداروشکر

    منم یه سوالی بپرسم

    تالار چه اثرات مثبت و منفی رو شما گذاشته و کفۀ کدوم سنگین تر هستش ؟؟

    اثرات مثبتش: دوستای خوبی پیدا کردم..با خوندن تجربیات دیگران، قدر زندگی خودمو دونستم و فهمیدم از من شرایط سخت ترم بوده..یاد گرفتم خیلی منفعلانه عمل نکنم..صبرم بیشتر شده

    اثرات منفی: از دیدن و خوندن زندگی بعضی از دخترا حرصم میگیره



    نقل قول نوشته اصلی توسط دختر مهربون
    سلام.
    سلام به روی ماهت

    چقدر سوالات زیاد بوده! متاسفانه نتونستم همه رو بخونم.
    من زیاد سوال ندارم.
    فقط نمیدونم تکراری هست یا نه (اگه بود معذرت)

    تکراریم بود بازم جواب میدم خانومی

    و اینکه نمیدونم دوس دارید جواب این سوال رو بدید یا نه. (اگه ناراحت میشید میتونید بدون پاسخ بذاریدشون :))

    ناراحتی در من راه نداره ;)

    شما اگه به دوران مجردیتون و قبل از انتخاب همسرتون برگردید، چه کاری انجام میدادید تا زندگیتون پایدار میموند؟

    به اونیکی خواستگارم جواب مثبت میدادم

    اگه اشتباه، یا مشکل، سر ِ انتخاب همسرتون بود، چه دقت هایی نداشتید که باید میداشتید؟

    هم اشتباه بود و هم مشکل
    کلا چشمام و بسته بودم رو همه بدیها و فقط به ازدواج باهاش فکر میکردم
    نقاط منفیشو میدیدم


    چه جوری بعضی از خانوما وقتی که طلاق میگیرن، بچه هاشون رو فراموش میکنن؟ چی شد که شما جزء اون دسته نیستید؟

    من نه دیدم و نه شنیدم که مادری بعد از جداییش، بچشو فراموش کنه
    امکان نداره مادری بچشو فراموش کنه، حتی اگه به زور خودشو مجبور به فراموش کردن هم کنه،بازم نمیشه چون بچه تیکه از جسم و روحو قلب و احساس مادره
    مخصوصا اگه موقع زایمان حسابی درد کشیده باشه و خودش به بچش شیر داده باشه


    با همه ی اتفاقای شیرین و تلخی که توی زندگیتون افتاده، از زندگیتون، و مسیری که تا الان رفتید، راضی هستید؟

    بله خداروشکر و مطمئنم آینده زیبا و روشنی پیش رو دارم

    کسی بوده توی زندگیتون بهش بربخورین و زندگش و منش اون فرد رو برای خودتون الگو قرار بدید؟ اعم از افراد خانواده، دوست، آشنا، استاد و...
    چرا؟ چی داشته که برای شما الگو شده؟
    و اینکه موفق شدید زندگیتون رو به سبک زندگیش نزدیک کنید؟ چقدر؟

    آره
    چون دیدم تو زندگیش به خواستش رسیده و بیشتر تصمیمای زندگیشو خودش میگیره
    آره
    تا حدودی


    یه نصیحت الان به من بفرمایید:)

    اگر ازدواج کردیکه سعی کن روشهای زندگی متاهلی خوب یاد بگیری
    اگر مجردی سعی کن در انتخابت دقت کنی و فقط به فکر ازدواج کردن نباشی
    در هر دو صورت سعی کن اعتماد به نفست رو همیشه نگه داری


    موفق باشید
    ممنونم از توجه شما

  20. 10 کاربر از پست مفید نادیا-7777 تشکرکرده اند .

    نادیا-7777 (شنبه 08 مهر 91)


 
صفحه 2 از 40 نخستنخست 1234567891011122232 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:32 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.