سلام بر همدردان سایت همدردی

همه ما شنیدیم که خیلی سخته که کسی رو بشه تغییر داد و چه بسا تغییر دادن خودمون خیلی راحتتره از تغییر دادن دیگرانه ولی من
کسی رو میشناسم که حاضر نیست خودشو ذره ای تغییر بده رفتار اخلاق طرز صحبت
ولی نمیدونم به خاطر خود خواهیه یا رتبه بالای اجتماعی یا چیزای دیگه که خیلی راحت همه اعضای خانواده شو به زور تغییر داده و خیلی توی این زمینه هم موفق بوده .
کلا جو رو کاملا باب میل خودش تغییر میده همیشه و همه جا ....

هر وقت از بقیه علت تغییراتشونو پرسیدم میگن چون خیلی حساسه ما مجبور شدیم تغییر کنیم و....
اما من یه کم خواستم مثل ایشون رفتار کنم اصلا جواب نگرفتم که هیچ بلکه باعث رنجش خاطرم و لجبازیه بیشتر اطرافیانم شد
نظر شما دوستان چیه؟؟؟؟؟