به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 6 نخستنخست 123456 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 55
  1. #11
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 30 شهریور 00 [ 12:26]
    تاریخ عضویت
    1390-1-14
    نوشته ها
    345
    امتیاز
    12,728
    سطح
    73
    Points: 12,728, Level: 73
    Level completed: 70%, Points required for next Level: 122
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second Class10000 Experience Points
    تشکرها
    640

    تشکرشده 935 در 291 پست

    حالت من
    Shad
    Rep Power
    73
    Array

    RE: چیزی که میگم یه عیبه تو ظاهر ؟ کمکم کنید

    من کاری به پهن یا تنگ بودن شونه هات ندارم ولی اینو میتونم قول بدم که اگه شما 10 مورد خواستگار داشته باشین که از طرف پسر رد شده باشه مطمئن باش 9 تاش مربوط به عدم اعتماد به نفس شما نسبت به خودتون باشه و 1 مورد احتمالا خصوصیت فیزیکی خاص شما باشه ...
    مرد ها "معمولا" خصوصیات فیزیکی در رابطه با انتخاب همسر حساس نیستن ... میتونه حسن باشه ولی ملاک اصلی نیست.

  2. 9 کاربر از پست مفید saeeded تشکرکرده اند .

    saeeded (یکشنبه 26 شهریور 91)

  3. #12
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 18 بهمن 91 [ 11:55]
    تاریخ عضویت
    1391-6-24
    نوشته ها
    37
    امتیاز
    521
    سطح
    10
    Points: 521, Level: 10
    Level completed: 43%, Points required for next Level: 29
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    31

    تشکرشده 31 در 16 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: چیزی که میگم یه عیبه تو ظاهر ؟ کمکم کنید

    از همتون بخاطد جوابایی که دادین ممنون

    پیدای عزیز مطمئن باش از سر بیکاری نیست چون داره منو از همه چیه زندگی میندازه

    من باشگاهم رفتم با مربی بدنسازیم صحبت کردم،چند تا مربی بهم گفتن خیلی از خانم ها میان ورزش که این شکلی بشن بعد شما ناراضی ای
    ولی من موندم اگه اینجوریه پس چرا بقیه اینو بعنوان یه عیب بهم میگن نه حسن!
    کی میگه اینجوری لباس قشنگ تر تو تن وایمیسه!اتفاقا انگار لباس رو چوب لباسیه،همینجوری صاف وایمیسه

    saeeded عزیز وقتی من ظاهر خودمو قبول ندارم چطور میتونم اعتماد به نفسمو بالا ببرم؟

  4. #13
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 30 شهریور 00 [ 12:26]
    تاریخ عضویت
    1390-1-14
    نوشته ها
    345
    امتیاز
    12,728
    سطح
    73
    Points: 12,728, Level: 73
    Level completed: 70%, Points required for next Level: 122
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second Class10000 Experience Points
    تشکرها
    640

    تشکرشده 935 در 291 پست

    حالت من
    Shad
    Rep Power
    73
    Array

    RE: چیزی که میگم یه عیبه تو ظاهر ؟ کمکم کنید

    نقل قول نوشته اصلی توسط elham_88

    saeeded عزیز وقتی من ظاهر خودمو قبول ندارم چطور میتونم اعتماد به نفسمو بالا ببرم؟
    چون شما اهمیت "بیجای" زیادی به خصوصیتی میدین که احساس میکنین برای شما یه عیب محسوب میشه. طوری که سایر جوانب زندگی و تصمیم گیریتون رو تحت شعاع قرار میده ...
    .
    اهمیت نده خانومی ... به همین راحتی!!! مطمئن باش شما خودتون هستین که این خصوصیت ظاهری رو برا خودتون یه عیب میدونین و به حرف ها و نظر های اطرافیان آنطور که نباید اهمیت میدین ...

  5. کاربر روبرو از پست مفید saeeded تشکرکرده است .

    saeeded (دوشنبه 27 شهریور 91)

  6. #14
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 09 بهمن 91 [ 17:35]
    تاریخ عضویت
    1391-1-25
    نوشته ها
    102
    امتیاز
    989
    سطح
    16
    Points: 989, Level: 16
    Level completed: 89%, Points required for next Level: 11
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    257

    تشکرشده 257 در 77 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: چیزی که میگم یه عیبه تو ظاهر ؟ کمکم کنید

    نقل قول نوشته اصلی توسط elham_88


    حالا یه سوال:بدون توجه به شرایط من جواب بدین،شما گفتین سلیقه ایه،واقعا پسری هست که شونه های پهن تر از حد نرمالو بپسنده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    سلیقه ایه .

    تو همین تالار زیاد هستن .
    یکی میگفت دوست داره همسرش از خودش قد بلند تر باشه .
    یکی دیگه میگفت دوست داره یه سرو گردن از همسرش بلند تر باشه و...

    یکی شونه پهن میپسنده یکی دیگه نه ...

    این انتخاب رو به عهده ی اونی بذارید که قراره شما رو بپسنده .

    موفق باشید .

  7. 5 کاربر از پست مفید gold تشکرکرده اند .

    gold (دوشنبه 27 شهریور 91)

  8. #15
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 09 بهمن 92 [ 23:55]
    تاریخ عضویت
    1389-10-14
    نوشته ها
    2,086
    امتیاز
    11,615
    سطح
    70
    Points: 11,615, Level: 70
    Level completed: 92%, Points required for next Level: 35
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience Points10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    12,283

    تشکرشده 12,257 در 2,217 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: چیزی که میگم یه عیبه تو ظاهر ؟ کمکم کنید

    نقل قول نوشته اصلی توسط elham_88
    حالا یه سوال:بدون توجه به شرایط من جواب بدین،شما گفتین سلیقه ایه،واقعا پسری هست که شونه های پهن تر از حد نرمالو بپسنده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    بله دوست عزیز. این نگرانی ها رو نداشته باشید.
    این وسواسهای زیادی بیهوده هست. و کسی که فکرش اینقدر بسته است که فقط به خاطر فرم شانه های شما تصمیم می گیرد با شما ازدواج نکند، همان بهتر که با او ازدواج نکنید!

    و در آخر من فکر می کنم شما وسواس زیادی به خرج می دهید. هر کسی ظاهری دارد و هر ظاهری هم زیبایی های خودش رو دارد و زیبایی هم تا حد زیادی سلیقه ای هست. مطمئن باشید پسرهای زیادی هستند که شانه های پهن رو می پسندند.

    صحبت هایم تکراری بود و دوستان همین پاسخ ها رو داده بودند. ولی چون احساس کردم سوالتون خطاب به من است، گفتم بی احترامی هست اگر پاسخ ندهم.

    موفق باشید.

  9. 10 کاربر از پست مفید hamed65 تشکرکرده اند .

    hamed65 (یکشنبه 26 شهریور 91)

  10. #16
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 29 دی 91 [ 13:50]
    تاریخ عضویت
    1391-6-02
    نوشته ها
    78
    امتیاز
    679
    سطح
    13
    Points: 679, Level: 13
    Level completed: 58%, Points required for next Level: 21
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    134

    تشکرشده 135 در 53 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: چیزی که میگم یه عیبه تو ظاهر ؟ کمکم کنید

    سلام الهام عزیز
    با نظر دوستان موافقم زیاد این قضیه رو سخت نگیر میدونم تو هم مثل همه دخترا و کلا آدما دوست داری بدون عیب یا نقص باشی درکت میکنم.
    منم مثل شما دختر قد بلند وچهارشونه هستم اینم به خاطر استخونبندی درشتیه که دارم
    منم یه زمانی خیلی این قضیه اذیتم میکرد و برعکس ظاهرم عاشق هیکلای جمع وجور و ریزه میزه خانما هستم چون خیلی جوونتر نشونشون میده و ...

    ولی تصمیم گرفتم هر کس سعی کنه به هیکلم الکی گیر بده بهش میگم استایلم اروپاییه چون واقعا همین هستم چون من جایی زندگی میکنم که خانمای روس اینجا زندگی میکنن هر وقت میبینمشون خودمو با اونا مقایسه میکنم
    خیلیم کلاسش بیشتره
    بعدشم تو میتونی کلی خودتو تحویل بگیری و بگی چون ورزشکارم اینجوریم اصلا به اندام شناگرا توجه کردی چه هیکله نازی دارن اگه واقعا این قضیه اذیتت میکنه برو شنا یاد بگیر چون واقعا به درد این اندام شما میخوره

    میدونی ما آدما همیشه دوست داریم به چیزایی که نداریم فکر کنیم خیلی خوبه که خدا رو به خاطر نعمتهایی که بهمون داده شاکر باشیم.
    عزیزم بیا سعی کنیم نکات مثبت ظاهری خودمونو ریز به ریز بنویسیم و به خاطر سلامتی و زیبایی هر عضوی خدا رو شکر کنیم

  11. 5 کاربر از پست مفید pardis 1995 تشکرکرده اند .

    pardis 1995 (دوشنبه 27 شهریور 91)

  12. #17
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 03 مهر 91 [ 14:32]
    تاریخ عضویت
    1391-6-20
    نوشته ها
    13
    امتیاز
    365
    سطح
    7
    Points: 365, Level: 7
    Level completed: 30%, Points required for next Level: 35
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    57

    تشکرشده 57 در 10 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: چیزی که میگم یه عیبه تو ظاهر ؟ کمکم کنید

    سلام عزیزم
    فکر می کنی با پسری که می خوای ازدواج کنی هیچ عیبی نداره که انقدر خودت رو عذاب میدی گلم

    چرا ما خانوما انقدر خودمون رو دست کم می گیریم
    کی که داره باهات ازدواج می کنه داره این قضیه رو میبینه پس خودش داره انتخاب می کنه
    در ضمن شما انقدر اعتماد به نفست پایین که حرف چند نفر انقدر روت تاثیر منفی گذاشته
    در جواب اون چند نفر اگه می گفتی اتفاقا شونه ای من قشنگ و من خودم خیلی دوست دارم دیگه کسی به خودش اجازه نمی داد در مورد شما نظر بده
    یا اگه می گفتی : چرا از سازنده شونه های من ایراد می گیری .
    من خودم دبیرستانی بوودم یادم نمیاد یکی از دوستام سر چیزی که الان یاذم نیست بهم گیر داد
    منم بهش گفتم تو در چه حدی هستی که به خدای من که افریننده من گیر میدی
    در واقع تو از ایراد نمی گیری تو داری از خدا ایراد می گیری
    که کلی خجالت کشید در صورتی که صورت من هیچ عیبی نداره ( مغرورانه صحبت نمی کنم واقعا چیزی بدی تو صورتم نیست )
    حرفایی که گفتم شاید شبیه شعار باشه ولی من خودم گفتم
    اگر تو هم با خنده و شوخی جواب این ادمارو می دادی دیگه کسی بهت حرف نمی زد
    ما خودمون اجازه میدیم به بقیه تا در موردمون قضاوت کنن .

  13. 3 کاربر از پست مفید رها - مامانی تشکرکرده اند .

    رها - مامانی (دوشنبه 27 شهریور 91)

  14. #18
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 18 بهمن 91 [ 11:55]
    تاریخ عضویت
    1391-6-24
    نوشته ها
    37
    امتیاز
    521
    سطح
    10
    Points: 521, Level: 10
    Level completed: 43%, Points required for next Level: 29
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    31

    تشکرشده 31 در 16 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: چیزی که میگم یه عیبه تو ظاهر ؟ کمکم کنید

    سلام به همگی

    نقل قول نوشته اصلی توسط pardis 1995
    منم مثل شما دختر قد بلند وچهارشونه هستم اینم به خاطر استخونبندی درشتیه که دارم
    منم یه زمانی خیلی این قضیه اذیتم میکرد و برعکس ظاهرم عاشق هیکلای جمع وجور و ریزه میزه خانما هستم چون خیلی جوونتر نشونشون میده و ...
    pardis عزیز ای کاش اینجوری که شما میگی بودم،ای کاش هیکلی بودم دیگه غمی نداشتم میگفتم اندامم کلا درشته از همه هم یه سر و گردن بالاتر بودم(کلی هم به خودم افتخار میکردم) ولی بدبختانه من تقریبا ریزه میزه هم هستم،قدم 158

    رها-مامانی از شما هم ممنونم
    چرا عزیزم طرف مقابل منم حتما یه ایرادایی تو ظاهرش داره(میگم حتما چون هیچکس 100% نیست بالاخره هر کسی یه عیبی داره)چیزی که منو اذیت میکنه اینه که:
    عیبی که تو ظاهر منه ، اندام منو شبیه پسرا نشون میده و ظرافت دخترونمو ازم گرفته، خیلی دخترا هستن که اندام خوبی ندارن ولی بالاخره دخترن کسی نمیتونه بهشون بگه شبیه پسری
    و حالا یه سوال:واقعا صرفا یک ویژگی ظاهری بد میتونه یه دخترو کلا شبیه به پسرا نشون بده؟

    اینجام میخوام حرف دلمو بزنم،یه گلایه از همه ی کسایی که با حرفشون دلمو شکستن،خیلی هم ناجور،جوری که دیگه نمیتونم درستش کنم(از فروشنده مغازه مانتو فروشی گرفته تا دوستای دوران مدرسه ام و اقوام و فامیل و حتی برادرم)

    [size=medium]تورو خدا تورو خدا تورو خدا وقتی عیبی تو ظاهر کسی میبینید به روش نیارید،بخدا اگه نگید هیچی نمیشه،تو دلتون نمیمونه ولی اگه بگید اون حرف شما اون جمله شما واسه همیشه تو ذهن اون آدم میمونهمن تک تک جمله هایی که بهم گفتنو و به و حفظم و اینم بگم که هیچکدومشونو نمیبخشم چون ایرادی ازم گرفتن که دست خودم نبوده،دست یکی دیگه بوده بابا یکی دیگه درستش کرده[/size]

    من بخاطر حسی که خودم تجربه اش کردم به جرات میتونم بگم تا حالا از ظاهر یک نفر حتی یک نفر ایراد نگرفتم حتی کسایی که اونا از من ایراد گرفتن،دلم نمیاد شایدم بخاطر همین اعتماد به نفس ضعیفم بوده ولی نه نمیتونم کلا دلم نمیاد ولی بقیه خوب دلشون میاد به من بگن.


  15. #19
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 21 تیر 99 [ 21:50]
    تاریخ عضویت
    1390-2-14
    نوشته ها
    1,339
    امتیاز
    22,823
    سطح
    93
    Points: 22,823, Level: 93
    Level completed: 48%, Points required for next Level: 527
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteran10000 Experience PointsTagger First ClassOverdrive
    تشکرها
    3,264

    تشکرشده 3,442 در 1,036 پست

    Rep Power
    151
    Array

    RE: چیزی که میگم یه عیبه تو ظاهر ؟ کمکم کنید

    سلام
    الهام جان
    خدا به بنده هاش میگه عیب هاتونو به زبون نیارید من اونارو می پوشونم چون یکی از صفات خدا ستارالعیوب بودنشه

    توهم از این به بعد سعی کن این عیبتو یه حسن برای خودت به حساب بیاری و هر کی هم به روت اورود می گی رفتم باشگاه
    مربی بهم گفتن خیلی از خانم ها میان ورزش که این شکلی بشن
    اصلا حساسیت نشون نده
    و اینو یه حسن خوب برای خودت بدون

    وقتی که کسی ازت ایراد میگیره می ریزی بهم در واقع به همه میگی من این ایراد رو دارم در حالیکه این ایراد از نظر تو یه حسن برای کسای دیگه است.............


  16. 3 کاربر از پست مفید eghlima تشکرکرده اند .

    eghlima (دوشنبه 27 شهریور 91)

  17. #20
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 18 بهمن 91 [ 11:55]
    تاریخ عضویت
    1391-6-24
    نوشته ها
    37
    امتیاز
    521
    سطح
    10
    Points: 521, Level: 10
    Level completed: 43%, Points required for next Level: 29
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    31

    تشکرشده 31 در 16 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: چیزی که میگم یه عیبه تو ظاهر ؟ کمکم کنید

    سلام
    اقلیمای عزیز بخدا من خودم اول به زبون نیوردم دیگران بهم گفتن،تا حالا 15-16 نفری بهم گفتن خب منم دیگه خسته شدم از خودم متنفر شدم،از خدا هم شاکی شدم


    نقل قول نوشته اصلی توسط eghlima

    وقتی که کسی ازت ایراد میگیره می ریزی بهم در واقع به همه میگی من این ایراد رو دارم در حالیکه این ایراد از نظر تو یه حسن برای کسای دیگه است.............
    این جمله تونو درست متوجه نشدم،میگین این از نظر خودم ایراده و از نظر بقیه یه حسنه؟
    یا
    من اینو تو ذهن بفیه یه حسن جلوه بدم؟
    میخوام بپرسم واقعا حسنه یا من به خودم تلقین کنم؟

    نمیدونم شما آقایی یا خانوم ولی فکر میکنم خانوم باشی، خود شما تا حالا به این ویژگی تو اندام کسی توجه کرده بودی؟ اگه توجه کردین و کسی با اندام منو دیدین چه حسی راجع به اون طرف تو لحظه اول داشتین؟من فکر میکنم اینجور دخترا اصلا دوست داشتنی نیستن،تو یه سایتم که موضوعش دقیقا همین بود آخرش نوشته بود :
    یاد بگیرید خودتان را دوست داشته باشید حتی اگر ظاهرتان بد باشد.
    این جمله عین پتک خورد تو سرم که پس 100% این بده و هیچ شکی توش نیست
    دلم میخواست طوری باشم که بتونم با خیال راحت و بی دغدغه هر لباسی که دوست دارم بپوشم،بخدا نمیدونید چه دردیه،بیشتر حرف بزنم گریه ام میگیره،ای خدااااااااااااااااااااااا اااااااااا




 
صفحه 2 از 6 نخستنخست 123456 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: جمعه 07 آذر 93, 00:18
  2. چه چیزی باعث موندگاریتون تو تالار شده؟؟؟؟
    توسط هوشیار در انجمن سرگرمی و تفریح
    پاسخ ها: 26
    آخرين نوشته: پنجشنبه 02 مرداد 93, 11:22
  3. پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: شنبه 27 مهر 92, 09:18
  4. پاسخ ها: 24
    آخرين نوشته: سه شنبه 04 تیر 92, 09:22
  5. چـیزی که نپرسند تو از پیش مـــگوی
    توسط baby در انجمن اعتقادی،‌اخلاقی
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: دوشنبه 01 شهریور 89, 14:49

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 00:22 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.