به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 26

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 13 آبان 91 [ 23:46]
    تاریخ عضویت
    1391-5-09
    نوشته ها
    73
    امتیاز
    852
    سطح
    15
    Points: 852, Level: 15
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 48
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    73

    تشکرشده 73 در 37 پست

    Rep Power
    0
    Array

    هيچ وقت ياسمين و خاطراتشو فراموش نمي كنم

    سلام
    سوال خاصي يا كمك خاصي از كسي ندارم

    درسته شايد فكر كنيد من حرف تك تك شما ها گوش نمي دم
    و كار خودمو مي كنم ([size=large]منظورم فرشته مهربون)
    هست و كسايي كه اينطور فكر مي كنن
    و مي دونمم به خاطر من يه حرف هايي مي زنيد

    ولي بابا هم من ادمم هم ياسمين ..
    يه اشتباهي كرديم به خدا تاوانشم داديم

    همه كار كردم با خانوادمم صحبت كردم راضيشونم كردم اما گوشي پدرش هر چي گرفتم جواب نمي ده[/size]

    بيخيال من كه گفته بودم بگذاريد يكبار ياسمين و ببينم شرايط از اون بپرسم...

    بگذريم ...

    خلاصه من تا به الان به حرف شما ها گوش دادم البته نظر فرشته مهربون اين بود كه فطع رابطه كنيم مگر خواستگاري ( خواستم بگم اصلا جوابي ندادن كه قرار خواستگاري هم بگذاريم)

    چه حالي داره فرشته مهربون اگه جاي من بودي و كسي و دوست داشتي اونموقع شرايط ازدواجم داشتي ولي به خاطر يه اشتباه اينطور بايد تاوان بايد پس بدي
    به خدا اگر كسي جاي من باشه ...


    اصلا من اينجا از كسي گلايه ندارم ...اتفاقا تو اتاقم تمام حرفاتونو (شايد باور نكنيد) نوشتم (تك تكشو‌) و به ديوار اتاقم زدم و هر روز مرور مي كنم ...

    بي خيال من كه جوابشو ندادم و نخواهم داد ولي يعني يه راهم وجود نداره ....هيچي ... به خدا به كي قسم بخورم قصدم ازدواج ... ببينيد اگه ادم كثيفي بودم كه الان اينجا نبودم مگه من رابطه جنسي باهاش نداشتم پس اينجا چكار مي كنم...
    اگه كسي راهي به ذهنش مي رسه بگه

    من گوش مي دم

    اگه نه كه اينو بدونيد من ياسمين هيچ وقت با خاطراتش فراموش نمي كنم ... هيچ وقت
    واين همشه مثل خوره تو وجودم ... مگه دوست داشتن گناه ؟

    چند سالم مي گذره بعد خودمونو راضي مي كنيم مي گيم خوب شد باهاش ازدواج نكردما وگرنه به مشكل ميخوردم

    نه اتافاقا داريم خودمونو به زور راضي مي كنيم
    توكل به خدا كردم ... اگه حرفي مي زنم به خدا به زور نمي خوام جوابيو كه دوست دارم از شما بشنوم
    ولي به اينم فكر كنيد شايد اون الان منتظر من باشه

    شايد تا اخر عمر ازدواج نكنه ... شايد ازدواجم كرد با هر كي بخواد باشه به مشكل بخوره
    اونموقع چي

    به هر حال نظر تك تكتون برام مهمه

  2. 6 کاربر از پست مفید mohammad mahdi تشکرکرده اند .

    mohammad mahdi (یکشنبه 26 شهریور 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 00:59 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.