به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 11 تا 11 , از مجموع 11

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 28 شهریور 91 [ 06:13]
    تاریخ عضویت
    1391-6-21
    نوشته ها
    4
    امتیاز
    377
    سطح
    7
    Points: 377, Level: 7
    Level completed: 54%, Points required for next Level: 23
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    5

    تشکرشده 5 در 2 پست

    Rep Power
    0
    Array

    من 21 سالمه و اینا راجب رابطه ی من باپسرعمه ام هستش

    نمیدونم واقعادوستم داره یا منوفقط واسه دوستی میخواد وااااااااااااااااااااقعا نمیدونم چندبارسعی کردم ازش بپرسم ولی نتونستم.......... خیلی وقت پیش یه بارم با خانواده اومد خواستگاری که بامخالفت خانوادم همراه بودش ودلیلشم این بودکه سن ماکم بود هنوز..... بعد ازاون رابطمون یکم شکراب شد اما الان دوباره باهم خوبیم و باز دوباره دارم نگران میشم که نکنه بازیچه باشم؟منو واس ازدواج میخواد؟یا..................؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟راستش من کلا ازش نمیتونم عیبی بگیرم میشه گفت اگه واس خیلیا بره خواستگاری قبول میکنن البته به جز فامیلای ما اخه بین فامیلای ما خیلی موردقبول نیست این چیزیه که نگرانم میکنه که اگه یه روزی من بخوام باهاش ازدواج کنم این مسئله مشکل به وجود بیاره.....وچیزی دیگه هم که هست رفتار پدرش بامادرشه که پسندم نیست یعنی بد نیست ولی از دیدگاه من درست نیست واگه بامن همچین رفتاری بشه خوشم نمیاد ومیترسم که اونم رفتارش باخانومش مثل پدرش باشه ! ایناروگفتم بزارید ایده ال های خودمو وشخصیت وشرایط اونم بگم.....من به تیپ وقیافه اهمیت خاصی میدم وتحصیلات برام مهم نیست ولی به همون اندازه پول وثروت برام مهمه آزادیو دوست دارم وخب اونم تحصیلاتش زیردیپلمه وخوشگل وخوش هیکل وخوشتیپه البته بچگونس رفتارش وخیلی به پدرش وابستس وخب پدرشم براش کم نمیزاره یعنی ازلحاظ مالی تووووووووپه.....مغازه داره و درامدشونم خفن توپه....بابام که دوست داره دراینده اون دامادش بشه ولی مامانم زیاد مایل نیست . راهنمایی کنید لطفا

  2. کاربر روبرو از پست مفید makena تشکرکرده است .

    makena (چهارشنبه 22 شهریور 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. به یک پسر شهرستانی دل بستم که به شهرشون برگشت..
    توسط گل گیسو در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: پنجشنبه 28 شهریور 92, 18:37
  2. ایجاد علاقه مندی بین پسر مجرد و زن در آستانه جدایی
    توسط هومن شریفی در انجمن دو دلی در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 22
    آخرين نوشته: پنجشنبه 31 مرداد 92, 22:01
  3. +نظر شما در مورد پسر 18 ساله ای که عاشق یک دختر افغانی زیبا _ دبستانی
    توسط M3hrshad در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 27
    آخرين نوشته: شنبه 14 اردیبهشت 92, 00:02
  4. عكسامو برای پسری در چت فرستادم و حالا نگرانم
    توسط mahmonir در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 16
    آخرين نوشته: شنبه 04 شهریور 91, 08:52
  5. با دستای خودم دارم زندگیمو ...میکنم(افکار منفی به علت سرطان پسرعمو)
    توسط shomila در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: سه شنبه 30 خرداد 91, 21:57

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 16:28 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.