با سلام
من شاغل هستم وامروز روز تولدم بود.یکی از همکارانم که مجرده به این مناسبت یه شاخ گل سرخ به من هدیه داد. من واقعا نمی دونستم چکار کنم در ضمن من متاهل هستم لطفا کمکم کنید من نمی خوام آبروی خانوادم بره .