سلام

خسته نباشید

من می خوام با یه آقا پسری که چند وقته با هم آشنا شدیم قرار بذارم ، بریم بیرون !

نمی دونم اینکار رو بکنم یا نه! یعنی می ترسم.

چرا؟

چون تا حالا این تجربه رو نداشتم که بخوام با یه دوست پسر برم بیرون. در واقع ایشون اولین دوستمه.

یه چیز دیگه هم اینه که من خیلی چیزها رو راجع به اون می دونم و این من رو بیشتر می ترسونه.

مثلا این که ایشون با خیلی از دخترا رابطه دارن و با چند نفر هم رابطه نزدیک ! داشتن
و با هیچ کس هم قصد ازدواج ندارن و اهل خیلی برنامه ها هستن و ....از این حرفا.

البته من اینا رو بعد از اینکه با هم دوست شدیم و از طریق یکی از دوست دختراش فهمیدم.

و متاسفانه اونقدر دوسش دارم که این موارد رو ندید گرفتم.

به نظر شما چی کار کنم؟