به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 23

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 29 آذر 91 [ 04:31]
    تاریخ عضویت
    1391-3-30
    نوشته ها
    88
    امتیاز
    938
    سطح
    16
    Points: 938, Level: 16
    Level completed: 38%, Points required for next Level: 62
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    90

    تشکرشده 91 در 41 پست

    Rep Power
    0
    Array

    از بي پولي دارم عذاب ميكشم .چرا مشكلمون حل نميشه.

    سلام دوستان
    اين سومين تاپيك من درباره ي بي پولي هست.دوستان دارم ديوونه ميشم كم اوردم
    كارم همش گريه هست به هر دري ميزنيم جور نميشه.خسته شدم دارم عذاب ميكشم انگار در جهنم هستم.خيلي خيلي سخته.انشاالله خدا اين روزهاي ما رو نصيب هيچ كس نكنه حتي دشمن.
    ديروز مادر شوهرم اومده خونمون لباسهاي قديمي شوهرم قبل از ازدواج، كه كهنه هستند و توي انباريشون بوده و ديگه اندازه ي شوهرم هم نيست و عمر خودشون رو كرده بودن.همچنين لباسهاي كهنه ي خواهرشوهرام اورده خونمون ،شوهرم ميگه اين چيه مامان ميگه شما خيلي فقيريد از همه فقيرتريداينا رو اوردم بپوشيد
    فكر كنين يه مادر چقدر بايد پست و رذل باشه.باورتون ميشه.
    نميدونيد چقدر شكستيم.شوهرم چقدر خرد شد.چقدر سخته.
    من كه همش دارم گريه ميكنم ..
    من ازشون نميگذرم انشاالله خدا هم نگذره.
    ما اصلا نميخواستيم كمكمون كنند چون فقط منت ميذارن ولي به خاطر اينكه دل ما رو بشكنه اين كارو كرد.جايي نداشتم واسه دردودل .فقط اينجا رو ميدونستم .
    اصلا اشكم بند نمياد.
    حرومشون باشه كه هر چقدر خدمت كرديم بهشون و اخرش زير همش زدن.
    خدايا چرا جواب من و نميدي؟
    خدايا تا كي بايد به در بسته بخوريم؟
    تا كي من بايد خانواده ي شوهرمو تحمل كنم.؟
    كاش مرده بودم و اينهمه تحقير نميشدم،
    واقعا دوست دارم بميرم.

    كاش حداقل خانواده ي پولداري داشتم كه ميتونست كمكمون كنه.
    اونا هم هميشه هشتشون گره نهشونه.
    خدايا تو كه منو ميشناختي چرا منو گير اينا انداختين كه از ادميت هيچي حاليشون نيست؟
    خدايا ازت گله دارم
    چند سال سختي و فقر اخه تا كي؟

  2. کاربر روبرو از پست مفید mahsa pirooz تشکرکرده است .

    mahsa pirooz (پنجشنبه 18 آبان 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. بدهكاري همسرم و قرض كردن چيكار كنم؟
    توسط Maleka در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: یکشنبه 19 دی 95, 15:01
  2. پاسخ ها: 59
    آخرين نوشته: سه شنبه 15 بهمن 92, 16:47
  3. پاسخ ها: 42
    آخرين نوشته: چهارشنبه 13 دی 91, 13:13
  4. مشكلم با كارم نميدونم چيكار كنم؟
    توسط مريم صوفي در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: شنبه 12 شهریور 90, 11:02
  5. طلاقش دادم پشيمونم.چيكاركنم؟
    توسط eshtebah_35 در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 35
    آخرين نوشته: پنجشنبه 16 دی 89, 14:25

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 02:09 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.