به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 5 نخستنخست 12345 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 41
  1. #11
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 01 دی 93 [ 12:40]
    تاریخ عضویت
    1390-8-28
    نوشته ها
    41
    امتیاز
    2,170
    سطح
    28
    Points: 2,170, Level: 28
    Level completed: 14%, Points required for next Level: 130
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    46

    تشکرشده 25 در 17 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: بازم دست روم بلند کرد

    دوست عزيز من تايپكهاي قبليتو نخوندم اما اينو كه خوندم برات ناراحت شدم اگه الان همسرت اينه واي به حال وقتي كه بري سر خونه زندگيت،،،، كسي ميدونه همسرت دست بزن داره؟ به. نظر من قبل از ازدواج مشكلتو حل كن چون بعدش بدتر ميشه ،،، موفق باشي

  2. کاربر روبرو از پست مفید afsooon تشکرکرده است .

    afsooon (دوشنبه 13 شهریور 91)

  3. #12
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 03 اردیبهشت 99 [ 12:38]
    تاریخ عضویت
    1391-4-13
    نوشته ها
    357
    امتیاز
    11,898
    سطح
    71
    Points: 11,898, Level: 71
    Level completed: 62%, Points required for next Level: 152
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    387

    تشکرشده 325 در 143 پست

    Rep Power
    49
    Array

    RE: بازم دست روم بلند کرد

    ممنونم از همه.بازم گیر دادن و دروغ گفتن ادامه داره.دیشب تهدیدم کرد که یا تنهام میزاره یا هم یک هفته بعد مراسم جمع میکنیم و برای همیشه میریم شهرشون مگه اینکه اخلاقم رو عوض کنم و نظرش رو جلب کنم.در حالی که این وسط منم حقی دارم و خواسته هایی دارم ازش که اجابت نمیشه.همچنان منو نفهم فرض میکنه و وقتی خوه دوستاشه میگه بیرونم.تو چشام نگاه میکنه و میگه من دروغ نمیگم در حالی که من اصلا باور ندارم اما به روم نمیارم و میگم باشه تو راست میگی.
    هیچکس نمیدونه که چندبار دست بلند کرده.یعنی اگه کسی بفهمه زندگیمون بدتر میشه.دوست دارم زندگیمو اما این اطمینانی که سلب کرده رو چطور دوباره به دست بیارم؟

  4. #13
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    یکشنبه 18 مرداد 94 [ 14:38]
    تاریخ عضویت
    1387-6-12
    محل سکونت
    همدردی
    نوشته ها
    2,297
    امتیاز
    31,060
    سطح
    100
    Points: 31,060, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 10.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience Points
    تشکرها
    11,614

    تشکرشده 12,544 در 2,270 پست

    Rep Power
    258
    Array

    RE: بازم دست روم بلند کرد

    شارلوت عزیز
    چی تو شما دیده که میگه اخلاقت رو عوض کنی.

    یه احتمال میدم ، معمولا عشق و محبت زیادی مثل یه طناب کلفت می مونه که ناخواسته دور معشوق پیچیده میشه ، بعد از یه مدتی معشوق احساس خفگی می کنه می خواد این طنابها رو پاره کنه و خودش رو نجات بده.
    ببین این رفتارهای شما (که همه از روی محبت و عشقه) همینطوری بوده.

    حتما به مشاور حضوری مراجعه کن / کنیدو تا جواب نگرفتید وارد زندگی مشترکتون نشید
    .

  5. 4 کاربر از پست مفید baby تشکرکرده اند .

    baby (سه شنبه 25 مهر 91)

  6. #14
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 03 اردیبهشت 99 [ 12:38]
    تاریخ عضویت
    1391-4-13
    نوشته ها
    357
    امتیاز
    11,898
    سطح
    71
    Points: 11,898, Level: 71
    Level completed: 62%, Points required for next Level: 152
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    387

    تشکرشده 325 در 143 پست

    Rep Power
    49
    Array

    RE: بازم دست روم بلند کرد

    خیلی خیلی ممنونم جناب baby
    23 روز از ازدواجمون میگذره و من دقیقا به همین گفته شما رسیدم که علاقه زیادم داره خفش میکنهو خیلی سعی دارم تغییر رویه بدم.یه مسائلی هست که من حساسم.اون دوست داره با دوستاش بره بیرون گاهی و با همجنس خودش باشه.من با اصل این قضیه مشکلی ندارم.اما مثلن وقتی میره خونه دوست مجردش که دانشجوئه و دخترهایی که دوستشن راحت میان و میرن خب من دوست ندارم شوهرم بره اونجا.گفتم بگو دوستات بیان خونه خودمون یا باهم بریم بیرون که هم من تنها نباشم هم تو نری تو خونه ای که هر دختری میاد و میره اما میگه من نه مجرد میارم تو خونم نه با زنم میرم بیرون با کسایی که میدونم مورد دارن.
    چندروز پیش که با یکی از دوستاش که متاهل هم هست ولی زیاد نرمال نیست بیرون بود چند روز بعد اتفاقی گوشیشو برداشتم که عکسامون رو ببینم و دیدم یکسری کلیپ خیلی ناجور رو درست تو همون ساعت از گوشی همون دوستش از طریق بلوتوث دریافت کرده.دنیا روی سرم خراب شد.میدونه متنفرم از این چیزا اما دومین باره که دیدم از اون آدم اینطور چیزایی گرفته.کلی بحث کردم و گریه کردم که چرا دنبال این چیزایی و خیلی راحت گفت چیزی نشده که.مگه من نشستم نگاه کنم؟فقط جنبه آموزشی داره.من با این آدم چیکار کنم؟همه چیز خوب و روبه راهه اما میترسم دوباره اون دوستش رو ببینه و دوباره....
    سر همین قضیه هم گفت باید بخاطر اینکارت میزدمت و مینداختمت بیرون تا بری خونه بابات(ساعتای 1 شب بود)
    با همه اینها من واقعا دارم احساس خوشبختی میکنم

  7. #15
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 21 تیر 99 [ 21:50]
    تاریخ عضویت
    1390-2-14
    نوشته ها
    1,339
    امتیاز
    22,823
    سطح
    93
    Points: 22,823, Level: 93
    Level completed: 48%, Points required for next Level: 527
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteran10000 Experience PointsTagger First ClassOverdrive
    تشکرها
    3,264

    تشکرشده 3,442 در 1,036 پست

    Rep Power
    151
    Array

    RE: بازم دست روم بلند کرد

    شارلوت جان تو همسرشی فقط همین و مادرش و سرپرستش و یا مسئول تربیتش نیستی

    واقعا مرد وقتی زیاد بهش امر و نهی می کنی همین طوری لجباز میشه و پر از احساس بد
    اون دیگه خودش می دونه چه کاری بد و چه کاری خوب و مستقیم گفتن تو هیچ فایده ای جز سرکش کردنش نداره

  8. 2 کاربر از پست مفید eghlima تشکرکرده اند .

    eghlima (دوشنبه 24 مهر 91)

  9. #16
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 03 اردیبهشت 99 [ 12:38]
    تاریخ عضویت
    1391-4-13
    نوشته ها
    357
    امتیاز
    11,898
    سطح
    71
    Points: 11,898, Level: 71
    Level completed: 62%, Points required for next Level: 152
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    387

    تشکرشده 325 در 143 پست

    Rep Power
    49
    Array

    RE: بازم دست روم بلند کرد

    اقلیما جان من واقعا دوست ندارم شوهرم دنبال این مسائل باشه.حس بدی بهم دست میده.خیلی بد.طوری که احساس میکنم واسش خیلی کمم

  10. #17
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 11 بهمن 91 [ 01:43]
    تاریخ عضویت
    1391-7-22
    نوشته ها
    84
    امتیاز
    502
    سطح
    10
    Points: 502, Level: 10
    Level completed: 4%, Points required for next Level: 48
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    120

    تشکرشده 123 در 48 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: بازم دست روم بلند کرد

    سلام دوست عزیز میشه بگید که عروسی کردید یا در دوران عقد هستید؟فاصله سنیتون واینکه عقاید مذهبی خانواده هاتون در چه وضعیتیه؟

  11. کاربر روبرو از پست مفید aphd تشکرکرده است .

    aphd (دوشنبه 24 مهر 91)

  12. #18
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 21 تیر 99 [ 21:50]
    تاریخ عضویت
    1390-2-14
    نوشته ها
    1,339
    امتیاز
    22,823
    سطح
    93
    Points: 22,823, Level: 93
    Level completed: 48%, Points required for next Level: 527
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteran10000 Experience PointsTagger First ClassOverdrive
    تشکرها
    3,264

    تشکرشده 3,442 در 1,036 پست

    Rep Power
    151
    Array

    RE: بازم دست روم بلند کرد

    من تورو درک می کنم ولی هیچ می دونی وقتی به صورت مستقیم باهاش در این مورد حرف می زنی و بحث می کنی قبح قضیه رو جلوش می ریزی و اونم پیش خودش می گه آب که از سر گذشت چه یک وجب و چه چند وجب........
    و رو به مخفی کاری می اره

    ببین باهاش مثل دوست خودت برخورد که اونم تورو مثل دوست خودت بدونه نه مثل یه آدم خط کش به دست که بالا سرش وایستاده و هی امر و نهی می کنه


  13. کاربر روبرو از پست مفید eghlima تشکرکرده است .

    eghlima (دوشنبه 24 مهر 91)

  14. #19
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 03 اردیبهشت 99 [ 12:38]
    تاریخ عضویت
    1391-4-13
    نوشته ها
    357
    امتیاز
    11,898
    سطح
    71
    Points: 11,898, Level: 71
    Level completed: 62%, Points required for next Level: 152
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    387

    تشکرشده 325 در 143 پست

    Rep Power
    49
    Array

    RE: بازم دست روم بلند کرد

    آره درسته حق با توئه اقلیمای عزیزم.من اونقدر بهم ریخته بودم اونوقت که اونارو دیدم که فقط زدم زیر گریه.البته تا دوشب بعدش چیزی نگفتم ولی اونشب بحثی شد که توش حرفمو زدم.
    aphd عزیزم ما 23 روزه که ازدواج کردیم و رفتیم زیر یک سقف.من 23 و شوهرم 27 سالشه.خانواده اون مثلن خیلی مذهبی و همه چادرین(اما کسایی هستن که آب نمیبینن و فقط بخاطر ترس از پدرشون اونطور نشون میدن)البته شوهر من با همشون فرق میکنه و من کاملن در نوع پوششم آزادم.
    خانواده من هم مومن ولی اصراری به چادر ندارن یا اینکه منکه دخترشونم حق ندارم حتی پسرخالم حرف بزنم.آزاد بار اومدم و هیچوقت کسی بمن نگفته این لباس رو نپوش یا اینو بپوش چون همیشه خودم همه چیز رو مراعات میکنم.

  15. #20
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 11 بهمن 91 [ 01:43]
    تاریخ عضویت
    1391-7-22
    نوشته ها
    84
    امتیاز
    502
    سطح
    10
    Points: 502, Level: 10
    Level completed: 4%, Points required for next Level: 48
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    120

    تشکرشده 123 در 48 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: بازم دست روم بلند کرد

    شارلوت خوبم شما قبل از این که زیر یه سقف برید با هم مشکل داشتید و از قرار معلوم به خاطر حرف مردم عروسی کردی درسته؟وحالا به جای اینکه شوهرت از لحاظ اخلاقی بهتر بشه بدتر شده و دست به زن داره درسته؟


 
صفحه 2 از 5 نخستنخست 12345 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: چهارشنبه 14 تیر 96, 19:57
  2. استفاده از سایت همسریابی برای آشنایی و ازدواج درست هست
    توسط شمیم بهار در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 18
    آخرين نوشته: پنجشنبه 14 فروردین 93, 17:30
  3. پاسخ ها: 37
    آخرين نوشته: چهارشنبه 13 فروردین 93, 16:14
  4. پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: سه شنبه 28 شهریور 91, 23:34
  5. پسری که دنبال تصاویر جنسی تو نت هست ممکنه مشکل درست کنه برای اطرافیانش؟
    توسط بهار.زندگی در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: جمعه 12 اسفند 90, 15:20

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 22:51 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.