سلام آقا شهاب
اولا که خودتونو کوچک فرض نکنید چون انسان هر چقدر هم از لحاظ سنی کوچک باشه با توجه به اینکه خداوند اونو اشرف مخلوقات قرار داده میتونه خیلی بزرگتر و پخت تر از سنش برخورد کنه وتصمیم بگیره
به نظر من که یه معلم سادمم شما باید گذشته این خانومو فراموش کنی وانقدر اونو شیفته خودت کنی که مطیع تو باشه
وتو هم هیچ وقت از از مطیع بودن اون سوء استفاده نکن
بعدشم به نظر حقیر با توجه به اینکه شما وجهه اجتماعیه خوبی دارید این درست نیست که حتی تلفنی هم با هم ارتباط داشته باشید چون همین مساله فکر شما رو مشوش میکنه
بعدشم به قول اون دوستمون حتما یقین پیدا کنید به این مساله که ایا واقعا ارتباط داشته با یه فرد دیگه یا دیگران برای اینکه شما رو از هم دور کنن ودلزده ازهم این حرفا رو میزنن
در صورت امکان به خواسگارش برید وحجت رو بر اون وخونوادش تموم کنید وبهش بگید که دوسش دارید و اونم اگه واقعا شما رو دوست داره باید به عقاید شما احترام بذاره واین مساله حتما باید دوطرفه باشه
به قول قدیمیا
محبت دوسره
یه سر باشه دردسره
موفق باشی






علاقه مندی ها (Bookmarks)