یه چیز دیگه اینکه شوهرت کسی بوده که دوسش داشتی و بهش اعتماد کردی. این اقا غریبه است. صرفا حرف زدن کار راحتیه و معلوم هم نیست که واقعا همونی باشه که می گه. مشکل شما فقط روابط جنسی با شوهرتونه. واضح بگم. هیچ دلیلی وجود نداره که خود این اقایی که باهاش دوست اینترنتی شدین صد بار بدتر از شوهرتون نباشه توی روابط جنسی.
می گن رابطه اول توی روحیه خانما اثر می ذاره. خوب باشه توی روابط بعدی شون خوشحالن بد باشه یادشون نمی ره. شما به جای اینکه وقت خودتو و البته اون اقا رو تلف کنی سعی کن مشکلتو حل کنی. می گی تنها مشکلت با شوهرت سر روابط جنسیه. چرا سعی نمی کنی اینو حل کنی اول؟ ببین الان حال خودت چقدر بده بعد چت کردن. مشکل اصلیتم که سرجاش هست. برو مشاوره و سعی کن واسه این مشکل راهی پیدا کنی. موفق باشی.









علاقه مندی ها (Bookmarks)