سلام دوستای عزیزم
من دوباره با یه مشکل جدید اومدم.اما ایندفعه به بقیه فرق داره.
میخوام یه راست برم سر اصل مطلب.حدود یه هفته پیش که ما خونه عموی شوهرم مهمون بودیم یه اس ام اس واسه شوهرم اومد و گفتش همکارشه که شیفت شبه و ازش خواسته اگه میتونه صبح یه ساعتی زودتر بیاد سر کار تا بره و به یه کاری که داره برسه.شوهرمم داشت جوابشو میداد.ولی چون خطها به خاطر زلزله قاطی کرده بودن اس ام اسا مشکل داشتن و نمیرفتن.یهو بهم گفت گوشیتو بده من.منم دادم.بعده مهمونی بهم گفت چون اس ام اسم به همکارم نمیرفت یه اس ام اس به گوشیه تو واسه امتحان زدم که فعلا نرسیده اما اگه رسید قول بده که نمیخونیش منم گفتم باشه و گیر ندادم.
چند تا اس ام اس خالی هم فرستاده بود که همشونو نخونده پاک کردم.اون یه دونه اس ام اس اساسی دو روز بعدش اومد و منم که دیگه اون جریانا یادم رفته بودخوندمش.مضمون اس ام اس این بود:
"مهمونیم,از اخرین باری که دیدمت خیلی دلم برات تنگ شده من خیلی دوست داشتم ولی دیگه متاهل شدی"
به شوهرم گفتم اونم گفت این از اس ام اساییه که اون زمون اون خانومه واسم فرستاده بود و منم پاکشون نکردم و اون شب همینطوری یه اس ام اس به خطت فرستادم و گفتم نخونش که گذشته ها یادت نیفته.(اینو بگم که ما وقتی ازدواج کردیم سر و کله همکار قبلی شوهرم پیدا شده بود و هی به شوهرم ابراز علاقه میکرد و دست وردار نبود.البته شوهرم منو تو جریان همه ی اون قضایا قرار داده بود و همه کاری کردیم که گورشو گم کنه.)
و اما مشکل من!
من رو این مساله اونروز حساس نشدم و حرفشو باور کردم.ولی الان با گذشت چند روز این مساله مثل خوره افتاده به جونم.مخصوصا این کلمه "مهمونیم" خیلی ذهنمو به خودش مشغول کرده چون ما جدا اون شب مهمون بودیم!و یا اصلا اینکه چرا شوهرم باید واسه امتحان خطها اون اس ام اسو از بین اون همه اس ام اس به من فرستاده باشه؟و اینکه چرا اصرار داشت نخونمش؟
همش به این فکر میکنم که شوهرم دروغ میگه و اون شب اس ام اسو اشتباهی به من فرستاد و واسه همین هول کرد.
شما بودین چیکار میکردین؟خواهش میکنم منو راهنمایی کنین.چند روزه همش خوابایه بد میبینم.اگه شوهرم بهم خیانت کرده باشه چی؟؟








علاقه مندی ها (Bookmarks)