به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 11 تا 19 , از مجموع 19

Threaded View

  1. #1
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 26 مهر 97 [ 09:20]
    تاریخ عضویت
    1390-5-27
    نوشته ها
    1,398
    امتیاز
    13,057
    سطح
    74
    Points: 13,057, Level: 74
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 193
    Overall activity: 11.0%
    دستاوردها:
    Social1000 Experience PointsVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    8,610

    تشکرشده 8,998 در 1,493 پست

    Rep Power
    157
    Array

    نمیتونم بنویسم و این نظم زندگیم رو بهم ریخته! چه کنم؟

    سلام دوستان عزیز و خوبم

    طاعاتتون قبول و عیدتون هم مبارک.

    بهار شادی ازتون کمک میخواد چون سر این معضل همه برنامه زندگیش بهم ریخته.

    خواهشا هر کس نظری داره بگه چون به شدت دچار مشکل شدم. شاید براتون عجیب باشه اصلا.

    قضیه چیه؟ الان بهتون می گم.

    در جریانین که دستم شکسته بود. دستم رو باز کرد دکتر اما حدود 2 ماهی طول می کشه تا بتونم

    بنویسم شایدم بیشتر. حالا مشکل چیه؟ مشکل نوشتنه!

    من آدمیم که نظم برام خیلی مهمه و با نوشتن به کارهام نظم میدم.

    با نوشتن به خودم آرامش و امید و عشق میدم.

    با نوشتن برای خودم برنامه ریزی می کنم.

    با نوشتن احساسات منفیمو تحلیه می کنم و از نکات منفی یادداشت شده درس می گیرم.

    با نوشتن یک سری قرار با خودم میگذارم و خلاصه سرتون رو درد نیارم این نوشتنه رکن اساسی زندگیم

    شده.


    اما الان از این رکن اساسی چند ماهیه که محرومم و نظم همه امور زندگیم بهم ریخته و باعث شده به

    هیچی نرسم و همه کارهام روی هم تلنبار بشه.

    و خوب این برای کارهام خیلی مضره و تقریبا دچار رکود شدم و کارهام رو دیگران انجام میدن و حتی به

    جام می نویسن و امضا می کنن. اما همه چیز رو که نمیشه به دیگران بگی بنویسن. به خصوص من که

    5 تا دفتر مختلف دارم برای امور مختلف زندگیم :) لابد الان می گین چه خبره اما خوب من این مدلیم دیگه.

    بهم بگین حالا که نوشتن حذف شده چطور به کارهام ، برنامه هام ، شرایط روحیم و همه چیزم سامان

    بدم؟


    چطوری نظم رو به خودم کامل برگردونم. مسلما تایپ هم که نمیشه دائم بکنی. از طرفی اون حس

    نوشتن رو بهت نمیده و درت ایجاد انگیزه نمی کنه.

    باورتون نمیشه اما خیلی کلافه ام و کلا احساس بدی دارم و برای همین نمیتونم کاری رو درست انجام

    بدم سر این خیلی ناراحتم. کمکم کنید و بگین چی کار کنم؟

    اصلا این درسته که من انقدر به نوشتن وابسته ام؟

    منتظر پیشنهاداتتون هستم و پیشاپیش ازتون سپاسگزارم.





  2. 9 کاربر از پست مفید bahar.shadi تشکرکرده اند .

    bahar.shadi (چهارشنبه 01 شهریور 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. فقط مینویسم تا دلم آروم شه
    توسط honaaye در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: سه شنبه 20 مهر 95, 17:30
  2. بدی های دیگران میخام بنویسم!!!
    توسط tasmim در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: یکشنبه 29 آبان 90, 10:36
  3. نویسنده ای که شاید آن شب یخ زد...
    توسط raha در انجمن داستان و حکایت آموزنده
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: شنبه 03 اردیبهشت 90, 17:56
  4. چطور مقاله بنویسم؟
    توسط estar7 در انجمن ارتباط مراجعان - مشاوران
    پاسخ ها: 24
    آخرين نوشته: دوشنبه 24 فروردین 88, 10:12
  5. معرفی کتاب و نویسنده
    توسط shad در انجمن داستان و حکایت آموزنده
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: دوشنبه 06 آبان 87, 03:22

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 03:02 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.