سلام
یک خواستگار دارم که از خودش تعریف میکنه. البته میدونم چیزایی که میگه دروغ نیست ولی خوب وقتی با هم صحبت میکنیم خیلی سعی داره از خودش و موقعیتش تعریف کنه. علت چیه؟ آیا خودش رو کم می بینه؟ آیا من باید بهش بگم آفرین؟ واقعا می مونم چی جوابشو بدم؟
تشکرشده 47 در 28 پست
سلام
یک خواستگار دارم که از خودش تعریف میکنه. البته میدونم چیزایی که میگه دروغ نیست ولی خوب وقتی با هم صحبت میکنیم خیلی سعی داره از خودش و موقعیتش تعریف کنه. علت چیه؟ آیا خودش رو کم می بینه؟ آیا من باید بهش بگم آفرین؟ واقعا می مونم چی جوابشو بدم؟
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)