سلام
یک خواستگار دارم که از خودش تعریف میکنه. البته میدونم چیزایی که میگه دروغ نیست ولی خوب وقتی با هم صحبت میکنیم خیلی سعی داره از خودش و موقعیتش تعریف کنه. علت چیه؟ آیا خودش رو کم می بینه؟ آیا من باید بهش بگم آفرین؟ واقعا می مونم چی جوابشو بدم؟