سلام. من یه مشاوره ی فوری میخوام راستش من برای ارشد دارم میخونم رشته ی ژنتیک .رشته ی دیگه ای هست که از ژنتیک بهتره از نطر کاری ولی خب دانشگاه پیام نوره
میدونم این رشترو سراسری قبول نمیشم چون تک رقمی میخواد و من خودمو بکشم زیر رتبه ی100 نمیارم.
بابام میگه جای هزینه ی میلیونی کلاس کنکور ارشد سراسری که آخرش احتمالا قبول نمیشی بیا برو فراگیر پیام نور که رشتش توی گرایشای زیست شناسی اوله .
حالا من نمیدونم با مدرک ارشد پیام نور میشه دکترا کنکور بدم اصلا معتبر هست یا نیست؟
فرقش با کنکور دادن پیام نور چیه؟








.

علاقه مندی ها (Bookmarks)