دوست عزیز فاجعه عمیقتر و تحملش سنگین تر از اونه که با همدردی بشه بار غمش رو کم کرد و به بازماندگان و آسیب دیدگان تسلی داد.
با اینحال مراتب همدردی و تاسف ما را پذیرا باشید.
به قول فکور گرامی، اصل موضوع تموم شده و فعلا فقط پس لرزه هایی هست که شدتش کمتر از زلزله ی اصلی خواهد بود.
همیشه یک یا چند نقطه از امنترین قسمت های خونه رو که فکر میکنید محکم هستند و در برابر تکان ها مقاومتر ، مشخص کنید تا در هر زمان زلزله ایی احساس کردید همه ی افراد خانواده به آن جا پناه ببرند.
در هنگام خواب و استراحت، جای خواب زیر لوستر نباشد، همچنین به دور از پنجره قرار داشته باشد.
به محض وقوع زلزله در کنار مبل یا کاناپه یا تخت یا میز، به حالت جنینی، قرار بگیرید.
دقت داشته بشید گفتم در کنارشون نه اینکه زیر تخت یا میز برید.
زلزله یک پدیده ی طبیعی هستش که میشه با مهارت ها و تکنیک های مختلف خسارت ناشی از وقوع اون رو به حداقل کاهش داد.






باید سعی کنیم به همدیگه دلداری بدیم

علاقه مندی ها (Bookmarks)