به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 11 تا 15 , از مجموع 15

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 31 مرداد 91 [ 10:27]
    تاریخ عضویت
    1391-5-24
    نوشته ها
    7
    امتیاز
    430
    سطح
    8
    Points: 430, Level: 8
    Level completed: 60%, Points required for next Level: 20
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    24

    تشکرشده 24 در 7 پست

    Rep Power
    0
    Array

    زنی آرام در آستانه طوفان، مشکلات زندگی پس از جدایی

    سلام خدمت مدیر همدردی و دیگر دوستان
    کلیاتی از مشکلی که میخوام با شما در میون بذارم رو میگم و چون نمیدونم دقیقا چه چیزهایی رو باید توضیح بدم منتظر سوال هاتون میمونم
    اول اینکه از آقای مدیر همدردی و بعد ازون دوستانی که تجربه مشابه دارن یا میتونن پیشنهادات سازنده بدن کمک میخوام

    من 27 ساله و مادر یه دختر دوساله ام که مدت یکسال هست از همسرم جدا شدم و کارمند هستم و تمام خرج خودم و فرزندم رو بدون یک ریال کمک از دیگران می پردازم
    خصوصیات رفتاری خودم آرام، صبور ، مذهبی، خودخور و حمایتگر هست
    محیط کاری من محیط خشن و مردونه ای هست و من هیچ همکار خانومی ندارم و حدود 20 همکار آقا در ارتباط کاری با خودم و 200 آقا در اطرافم که تا حدود 1 کیلومتر از هر طرف هیچ خانومی هم نیست !
    خیلی زجر کشیدم تا بالاخره خودم رو توی این محیط به اثبات رسوندم و حالا برعکس روزایی که مدام آزارم میدادن نسبت به من حس حمایتی پیدا کردن و خدارو شکر مدام در حال کمک کردن و احوال پرسی و ... هستن
    اما مشکل من :
    (فعلا کاری با مشکلات شدید زندگی تنهای یک زن نداریم )
    مشکل کوچکی سر کارم من و اذیت میکنه و اون تقلا ها و ناراحتی های شدید همسران همکارانم هست ، بیش از حد خودشون و اذیت میکنن و مدام فکر میکنن من در کمین همسرانشون هستم
    همسر یکیشون که درصدد اخراج من ازین محیط بود و خیلی اذیت کرد و مدتها کارم تلخ شده بود
    البته من این رو بیشتر تقصیر همکارام میدونم که همه چیز و خونه تعریف میکنن و شرایط من رو مو به مو توضیح میدن و یا شاید تصورات اشتباهشون رو هم میگن و اون بیچاره ها رو اذیت میکنن
    همشون من رو از همسرانشون قایم میکنن ، تا وقتی سر کاریم خیلی باهام خوبن اما به محض اینکه همسرشون و میبینن یکم رفتارشون توهین آمیز میشه ، در مقابل من هم وسواس فکری گرفتم و حتی موقع دادن اس ام اس کاری مدام فکر میکنم الان تو خونه دعواشون میشه !
    خانومهای عزیز همینجا ازتون خواهش میکنم حساسیت بی جای خودتون رو بیارید پایین و همسرانتون و خانم های امثال من رو بی مورد آزار ندید
    آقای مدیر عزیز
    من چطور رفتار کنم که این حساسیت ها به حداقل برسه
    وقتی باهام توهین آمیز رفتار میکنن چطور رفتار کنم ؟
    اگر همسر همکارم رفتار بدی داشته باشه باهام و تهمت بزنه من چکار کنم ؟
    چطور وسواس فکری رو از خودم دور کنم و مدام فکر نکنم که دارم زندگی ها رو متلاشی میکنم ؟

    و این فقط مخصوص همکارانم نیست
    توی فامیل هم ...
    مثلا زن پسرخاله ام از زمان جدایی رفتار توهین آمیز (شبیه قهر) با من داره
    بی دلیل !

  2. 6 کاربر از پست مفید تن ها تشکرکرده اند .

    تن ها (سه شنبه 24 مرداد 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. ایا من از پس جدایی بر میام ؟
    توسط بادبادک در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: شنبه 18 شهریور 96, 16:20
  2. اختلال استرس پس از ضربه ( ptsd ) - تشخیص و درمان
    توسط مدیرهمدردی در انجمن اضطراب و استرس
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: شنبه 24 بهمن 94, 21:33
  3. استرس پس از سانحه
    توسط دانوب در انجمن اضطراب و استرس
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: جمعه 27 مرداد 91, 01:54
  4. استرس بي مورد پس از فوت مادربزرگم
    توسط بهار58 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: پنجشنبه 19 مرداد 91, 13:55

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 00:30 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.