به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 2 نخستنخست 12
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 18 , از مجموع 18
  1. #11
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 14 بهمن 91 [ 15:10]
    تاریخ عضویت
    1391-5-15
    نوشته ها
    40
    امتیاز
    502
    سطح
    10
    Points: 502, Level: 10
    Level completed: 4%, Points required for next Level: 48
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    40

    تشکرشده 42 در 22 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: در نظر گرفتن دختری که قبلا رابطه داشته جهت ازدواج

    به نظر من بهتره یه مدتی (بستگی به شرایط روحی خودتون داره) از ایشون دور باشین و به طور کامل فراموشش کنین و تو این مدت شرایط همسر ایده ال تون رو یادداشت کنین(البته یقینا کسی رو پیدا نمیکنین که همه ی اون شرایط رو یکجا داشته باشه) و بعد این که مطمئن شدین که میتونین احساسات رو کنار بزارین و منطقی تصمیم بگیرین.دست به کار شید و ببینید بر اساس اید ال های شما ایشون تا چه حد میتونن (بدون این که بعد از ازدواج شما دچار شک و تردید بشد و ....)شما رو خوشبخت کنن

  2. 4 کاربر از پست مفید تنها ی جاده تشکرکرده اند .

    hamdan (جمعه 31 مرداد 93), تنها ی جاده (چهارشنبه 25 مرداد 91)

  3. #12
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 06 شهریور 91 [ 19:03]
    تاریخ عضویت
    1391-5-24
    نوشته ها
    2
    امتیاز
    400
    سطح
    7
    Points: 400, Level: 7
    Level completed: 50%, Points required for next Level: 50
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    1
    تشکرشده 1 در 1 پست
    Rep Power
    0
    Array

    RE: در نظر گرفتن دختری که قبلا رابطه داشته جهت ازدواج

    سلام
    دوستان منم تقريبا همين مشكل رو دارم ولي يكم فرق داره من خودم با كسايي كه دوسشون داشتم رابطه جنسي بر قرار كردم بعد از شكست كه 5 سال با يكي بود با كسي اشنا شدم كه واقعا باب ميلم بود و دستمو گرفت تا زمين نخوردم اون اوايل دلم جايه ديگه بود ولي با اين حال باهام موند بعد از گذشت زمان ازش خواستم كه گذشتش رو بهم بگه و خيلي صادقانه اومد گفت(البته نه اينكه راحت اينكه با اصرار من با شرمو خجالت) كه در دوران دبيرستان با چند نفر كه دوست بوده بنا به شرايط خودش كه هيچ وقت بهم دروغ نگفته و حاضر به قسم دروغ نيست ميگه قسم دروغ نميخورم و بهش گفتم تو رابطه هايي كه داشتي خواسته ي خودت بود (هنوزم دختره)گفت حاضر دست بزارم رو قرآن كه هيچ رابطه اي به خواسته ي خودم نبوده يا در عمل انجام شده قرار گرفتم يا اينكه به زور بوده يا ديگه عقلم جواب نميداد تن به خواستشون ميدادم و... ولي بعد از اون كه فهميده با هر كسي بوده به فكر ارتباط جنسي با هاش بوده تموم ميكرده گفت من ديگه توبه كردم.حتي من يكبار ازش خواستم كه ارتباط داشته باشيم ولي قبول نكرد گفت هر وقت مال تو شدم.و الان كه بعد از 9 ماه اشنايي هيچ چيزو نه پنهون كرده نه بهم دروغ گفته و خيلي منو دوست داره اونقدر كه ارامشو خوشبختيشو با من ميبينه ميگه منو ببخش من همدمت ميشو اگه يه كوچكترين خطايي از من سر زد هر كاري ميخواي بكن نه بچه مايه دارم نه به اونصورت وضعم خوبه كه به خاطر اينا بخواد منو ازدست نده ذر ضمن همه كارايي كرده بر ميگرده به سن 16 تا18 سالگي و من تو زندگيش نبودم به نظر شما من بايد چيكار كنم ايا اين ادم به درد زندگي ميخوره؟(خوبيهايه زيادي هم داره)

  4. کاربر روبرو از پست مفید jijilak تشکرکرده است .

    jijilak (چهارشنبه 25 مرداد 91)

  5. #13
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 15 آذر 91 [ 02:06]
    تاریخ عضویت
    1390-5-27
    نوشته ها
    1,122
    امتیاز
    4,639
    سطح
    43
    Points: 4,639, Level: 43
    Level completed: 45%, Points required for next Level: 111
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    4,800

    تشکرشده 4,874 در 1,141 پست

    Rep Power
    129
    Array

    RE: در نظر گرفتن دختری که قبلا رابطه داشته جهت ازدواج

    jijilak عزیز

    خوش امدی
    اگر مشکلی دارید طیق قوانین بهتره برای خودت یه تاپیک جدا بزنی و مشکلتو مطرح کنی.
    برای این کار به انجمن مورد نظر برید و بر روی موضوع جدید کلیک کنید.

  6. 2 کاربر از پست مفید گلنوش67 تشکرکرده اند .

    گلنوش67 (چهارشنبه 25 مرداد 91)

  7. #14
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 04 بهمن 93 [ 12:39]
    تاریخ عضویت
    1391-3-27
    نوشته ها
    269
    امتیاز
    2,749
    سطح
    31
    Points: 2,749, Level: 31
    Level completed: 99%, Points required for next Level: 1
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    968

    تشکرشده 980 در 243 پست

    Rep Power
    41
    Array

    RE: در نظر گرفتن دختری که قبلا رابطه داشته جهت ازدواج

    دوست عزیز

    به نظر من قبل از هر تصمیمی، یه چارت تهیه کن از همسر ایده ال، تمامه معیارها و خواسته هاتو بیار و نمره و ضریب بزار (بدون احساس)
    در مرحله بعد، خصلتها، خصوصیات خانم مورد نظر، چه منفی و چه مثبت را دسته بندی کن
    در مرحله سوم، با توجه به امتیازاتی که در چارت گذاشتی، به خانم نمره بده
    ببین تا چه حد به معیارهاتون نزدیکن،
    این مرحله را کاملا منطقی و بدون در نظر گرفتن حس علاقه در نظر بگیر

    مثلا، فرض کنین، شما یه فرد از خانواده مذهبی هستی، خانوادتون اعتقاد سخت به حجاب دارند، عاشق دختری میشی که علی رغم خوبیهاش، اعتقاد به حجاب نداره، از طرفی شما هم اعتقاد داری، همسر باید محجبه باشه، عشقه شما هم دوست نداره حجاب داشته باشه، خوب اینجا تناقض پیش میاد، اصلی مطرح میشه که نمیشه نادیده گرفت، این تفاوت هنجار باعث آزار هر دوی شما میشه پس آیا این ازدواج میتونه درست باشه؟ آیا آرامشی در این ازدواج میبینی؟ پس دو راهکار پیش میاد، شما که طرف مقابل را نمیتونین تغییر بدین، اما آیا میتونین نوع نگرشتون را تغییر بدین؟
    از طرفی شما معیارتون برای یک زن ایده ال، سنگینی رو مطرح کردین و حال اینکه خانم را فردی شوخ و راحت عنوان کردین، این مسایل شاید به ظاهر کوچک باشه اما میتونه آتیشه کوچیکی به انبار کاه بیندازه!


    منظورم از مثال بالا بیان یه تفاوت ساده بود،
    نسبت به این خانم هم اینقدر موشکافانه بررسی کنین، حتی معایبشون را

    اگر نمره به 70 رسید، قدم جلو بزارین برای بررسی بیشتر، اما در غیر این صورت، بهترین راه فراموشی هست،

    از نظر من، نجابت یه فرد به خیلی عوامل بر میگرده، واقعا من تا حالا زنی رو ندیدم یا نشنیدم که در زندگیه خوشبختی باشه و حسه رضایت کنه ، اما به شوهرش خیانت کنه، این تو وجود یه زن سالم نیست!
    حالا ، به نظرم با توجه به همون چارت و کمک مشاور ببینین چقدر قرابت شخصیتی دارین و تا چه میزان درک متقابل، تا چه حد فرهنگهاتون شبیه هست یا نیست، اخر سر هم اگر نتیجه مثبت رو مشاور داد، اگر تو زندگی بتونین، پایه های درستی را بزارین، به امید خدا نباید، نگرانه خیانت یا این جور مسایل باشین

  8. 4 کاربر از پست مفید elahe.a تشکرکرده اند .

    elahe.a (چهارشنبه 25 مرداد 91)

  9. #15
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 19 بهمن 91 [ 14:00]
    تاریخ عضویت
    1391-2-28
    نوشته ها
    312
    امتیاز
    1,518
    سطح
    22
    Points: 1,518, Level: 22
    Level completed: 18%, Points required for next Level: 82
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered1000 Experience Points
    تشکرها
    925

    تشکرشده 957 در 224 پست

    Rep Power
    46
    Array

    RE: در نظر گرفتن دختری که قبلا رابطه داشته جهت ازدواج

    برادر خوبم سلام ..
    خوش اومدی به همدردی ..

    راستش وقتی مشکلتو خوندم دلم خیلی درد اومد .. بذار یه ماجرایی رو بگم که شاید بتونه بهت کمک کنه برای تصمیم گیری ..
    من قبل از ازدواجم با یه اقایی دوست بودم به مدت شش سال و تو این مدت با هم رابطه داشتیم .. به دلیل اینکه اون اقا اعتقاداتش با من جور نبود بی خبر رفت و من بعد یه مدت ازدواج کردم .. همون اول همه چیزو به همسرم گفتم . حتی نوع رابطه و با عرض معذرت و شرمندگی چیزهایی که بین من و اون اقا بود رو بهش گفتم .. اولش قبولش خیلی براش سخت بود ولی بعد یه مدت با خودش کنار اومد و منو همین طوری که هستم پذیرفت ..

    دوست عزیز .. برادر عزیز .. منم یه خانومم با شرایط همون کسی که شما بهش علاقه مند شدی .. و خیلی ناراحت میشم اگه بفهمم همسرم همچین طرز فکری داره راجع به من .. من کار خودم یا اون خانومو تائید نمیکنم .. فقط دوست دارم یکم بازتر به این مسئله نگاه کنی ..
    این خانوم میتونست خودشو پشت دروغ پنهان کنه و بهت بگه تا حالا تجربه ای نداشته و نقش یه دختر چشم و گوش بسته رو واسه ت بازی کنه .. اما داره همون چیزی که هست رو بهت نشون میده تا خودت تصمیم بگیری .. برای این که از شر این فکرها راحت شی باهاش صحبت کن .. ببین واقعا رابطه ش در چه حدی بوده با کسایی که اشنا میشده .. و به خودت رجوع کن .. ببین میتونی با همین شرایط قبولش کنی ؟! میتونی اعتماد کنی بهش با توجه به اعتقادات مذهبی ت ؟
    کسی که شهامت اینو داره که نقش بازی نکنه به نظر من پاکه .. نباید پاکی یه دختر یا پسر رو با رابطه هاش سنجید .. باید با طرز فکرش بسنجی .. ببینی واقعا ادمیه که به همین راحتی با همه ارتباط برقرار میکنه ؟ اگه با هم باشین تو زندگی مشترک بهت خیانت نمیکنه ؟ میتونی با راحت بودنش با دیگران با توجه به اعتقادات مذهبی ت کنار بیای ؟

    دوستان خواهش میکنم انقدر تند نرین .. مگه اون دختر خانوم به خاطر بد بودنش تن به این کار داده ؟ همه ی ما تو زندگی اشتباه میکنیم مهم اینه که این اشتباهو تکرار نکنیم ..

  10. 5 کاربر از پست مفید الف-ح تشکرکرده اند .

    الف-ح (چهارشنبه 25 مرداد 91)

  11. #16
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 18 بهمن 91 [ 14:39]
    تاریخ عضویت
    1386-9-22
    نوشته ها
    58
    امتیاز
    4,036
    سطح
    40
    Points: 4,036, Level: 40
    Level completed: 44%, Points required for next Level: 114
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    45

    تشکرشده 50 در 14 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: در نظر گرفتن دختری که قبلا رابطه داشته جهت ازدواج

    یا فتاح
    سلام دوست گرامی
    به نظر بنده اگر مذهبی هستید و از این جور روابط را تا حالا نداشتید این ارتباط رو قطع کنید.
    شما الان درگیر احساسات شدید (البته شاید هم هوس) و ظاهرا چهره و نوع برخورد ایشون برای شما خیلی جذابیت داره پس بهتره یه مدت هم که شده رابطه رو به طور کلی قطع کنید تا عقلانی تر بتونید تصمیم بگیرید.


  12. کاربر روبرو از پست مفید omid تشکرکرده است .

    omid (سه شنبه 31 مرداد 91)

  13. #17
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 12 شهریور 91 [ 16:26]
    تاریخ عضویت
    1391-5-31
    نوشته ها
    6
    امتیاز
    387
    سطح
    7
    Points: 387, Level: 7
    Level completed: 74%, Points required for next Level: 13
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    6

    تشکرشده 7 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: در نظر گرفتن دختری که قبلا رابطه داشته جهت ازدواج

    سلام بر شما دوست عزيز
    براتون دختر مثل دسته گل و خانوم و جذاب از همه نظر كم نيست...
    خود را ارزان نفروشيد...............
    از خدا همسري زيبا و باحال بخاه ميده
    درگير روابط لجن نشو و اسمش رو نذار عشق
    با آقاي7sina بسيار موافقم

  14. 3 کاربر از پست مفید عسل بانو تشکرکرده اند .

    hamdan (جمعه 31 مرداد 93), عسل بانو (چهارشنبه 01 شهریور 91)

  15. #18
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 02 شهریور 91 [ 22:24]
    تاریخ عضویت
    1390-12-17
    نوشته ها
    16
    امتیاز
    857
    سطح
    15
    Points: 857, Level: 15
    Level completed: 57%, Points required for next Level: 43
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    12

    تشکرشده 12 در 8 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: در نظر گرفتن دختری که قبلا رابطه داشته جهت ازدواج

    به نظر من هم ای رابطه آخر و عاقبت نداره باز اگه دختره پشیمون بود و واقعا توبه کرده بود اشکالی نداشت اما شما میگین این دختر از همون اول پای مسائل جن.سی رو پیش کشید و این یعنی این که این خانم هنوز هم دوست داره به این کار ادامه بده.
    من فکر میکنم شما دچار یه سری عواطف و احساسات زود گذر شدی سعی کن هر طور شده ازش دورشی. تا فراموشش کنی.

  16. کاربر روبرو از پست مفید سپیده دم تشکرکرده است .

    سپیده دم (جمعه 03 شهریور 91)


 
صفحه 2 از 2 نخستنخست 12

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 02:29 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.