سلام مرسی بابت لینکی که دادیننوشته اصلی توسط راحیل خانوم
اینجور که فهمیدم انگار اون بیماری رو ندارم خدارو شکر. چون از اون همه دوتا رو داشتم!
جناب دکتر درمان طبی چطوره؟ من دکتر روان درمانی باید برم؟ روانپزشک چی اصلا؟ من همش 19 سالم هست با این حرفایی که زدین خیلی گیج شدم. الان هم سر یه مسئله ای حالم خیلی بد شد باز. در صورتی که این جریان بین من و دو نفر رخ داد. که برای کمک به خودم یک سری کارهارو کردن ولی خود به خود حساس میشم و الان برای اینکه این کار انجام شده حالم بدهنوشته اصلی توسط wrecked
آخه همه از خداشونه همچین دوستی داشته باشن! اینقدر منو دوست داشت که حاضر شد اینکارو برام بکنه حتی! نمیدونم چی بگم اصلا!
فقط خیلی ساده و کلی توضیح بدین من چیکار کنم؟








علاقه مندی ها (Bookmarks)