به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 2 نخستنخست 12
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 13 , از مجموع 13
  1. #11
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 18 مهر 91 [ 12:50]
    تاریخ عضویت
    1391-4-16
    نوشته ها
    22
    امتیاز
    597
    سطح
    11
    Points: 597, Level: 11
    Level completed: 94%, Points required for next Level: 3
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    8

    تشکرشده 7 در 5 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: آیا بیماری دوقطبی دارم؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط راحیل خانوم
    سلام دوست عزیز.فکر میکنم اگه این تاپیک رو بخونید متوجه بشید که این بیماری رو دارید یا نه.که من فکر نمیکنم اینطور باشه و شما افسردگی دوقطبی داشته باشید.بعید میدونم

    http://www.hamdardi.net/thread-24066-post-223673.html#pid223673

    اسم تاپیک اینه : درمورد افسردگی دوقطبی بیشتر بدانید
    تا فردا و پس فردا قسمت های بعدی مطلب رو هم تو اون تاپیک میذارم.

    من نمیدونم چه جوری لینک میدن که به جای آدرس اسم تاپیک و نشون میده

    سلام مرسی بابت لینکی که دادین

    اینجور که فهمیدم انگار اون بیماری رو ندارم خدارو شکر. چون از اون همه دوتا رو داشتم!

    نقل قول نوشته اصلی توسط wrecked
    تاپيك راحيل خانومو بخونيد بهتون كمك ميكنه.اما در مورد درمان درمانهاي طبي به شما كمك ميكنه كه به اصظلاح جمعو جور بشيد در كنارش روان درماني كمك.ميكنه كه رفتارهاي بهتري در پاسخ به مشكلات زندگيتون داشته باشيد و اصولا هردو اينها دركنارهم توصيه ميشود چون كسايي كه از مشكلات عصبي رنج ميبرند هم ازلحاظ ژنتيكي اين استعدادو دارند و يه سري انتقال دهنده عصبي تو مغزشون كم هست كه با دارو جبران ميشه هم بطور اكتسابي در برخورد با مشكلات زندگي واكنش مناسبي بروز نميدند واز پسش بر نمياند كه اينم با روان درماني درست ميشه
    جناب دکتر درمان طبی چطوره؟ من دکتر روان درمانی باید برم؟ روانپزشک چی اصلا؟ من همش 19 سالم هست با این حرفایی که زدین خیلی گیج شدم. الان هم سر یه مسئله ای حالم خیلی بد شد باز. در صورتی که این جریان بین من و دو نفر رخ داد. که برای کمک به خودم یک سری کارهارو کردن ولی خود به خود حساس میشم و الان برای اینکه این کار انجام شده حالم بده

    آخه همه از خداشونه همچین دوستی داشته باشن! اینقدر منو دوست داشت که حاضر شد اینکارو برام بکنه حتی! نمیدونم چی بگم اصلا!

    فقط خیلی ساده و کلی توضیح بدین من چیکار کنم؟

  2. #12
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 21 فروردین 92 [ 10:44]
    تاریخ عضویت
    1391-4-22
    نوشته ها
    67
    امتیاز
    694
    سطح
    13
    Points: 694, Level: 13
    Level completed: 88%, Points required for next Level: 6
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    97

    تشکرشده 99 در 44 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: آیا بیماری دوقطبی دارم؟

    اخه من كه واقعا نديدم شمارو كه بگم درمان دارويي نياز هست يانه ولي بنظرم شما يخورده حساسيد.وباتوجه به سنتونم الان دوران پرفرازو نشيبي رو ميگذرونيد.توصيه من اينه كه توي كلاسهاي روانشناسي يا جلسات خصوصي روان درماني شركت كنيد و مهارتهاي ارتباطيتونو تقويت كنيد.درنهايت اگر روانشناس ديد كه شما نياز به دارو داريد خودش شما رو به روانپزشك ارجاع ميده

  3. کاربر روبرو از پست مفید wrecked تشکرکرده است .

    wrecked (یکشنبه 12 شهریور 91)

  4. #13
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 29 مهر 92 [ 20:42]
    تاریخ عضویت
    1392-7-29
    نوشته ها
    1
    امتیاز
    2
    سطح
    1
    Points: 2, Level: 1
    Level completed: 3%, Points required for next Level: 48
    Overall activity: 0%
    تشکرها
    0

    تشکرشده 0 در 0 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام من مشكل دو قطبى دارم چند تا دكترم رفتم بخاطره مشكلاتى كه برام پيش اومد بهم پيشنهاد بسترى شدن دادن ولى فقط يه دكتر اينو گفت و من قبول نكردم حالا دوباره به يه دكتر ديكه فرستادنم. ولى من خيلي مى ترسم و وقعا نمى دونم بايد چه جوري باشم كه دچار مشكل با اين دكترا نشم. ؟؟؟؟؟؟!!!!


 
صفحه 2 از 2 نخستنخست 12

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:31 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.