مادرم با هيچ کدوم از فاميل و دوستانش رفت و آمد نميکنه.ميگه روحيشون با من جور نيست.تازه فاميلاي به اصطلاح خاله زنک روحيشو بهتر که نميکنن هيچ بدترش ميکنن.من با دلش راه ميرم.اگر غير از اين باشه که زندگيمو بايد جمع کنم از اينجا برم.چکار کنم قدرت تحملم زيادتر بشه؟من معتقدم نميتونم اونو درست کنم پس بايد خودمو عوض کنم.چکار بايد بکنم؟






علاقه مندی ها (Bookmarks)