به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 25

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 25 تیر 92 [ 11:29]
    تاریخ عضویت
    1390-7-28
    نوشته ها
    195
    امتیاز
    2,449
    سطح
    29
    Points: 2,449, Level: 29
    Level completed: 99%, Points required for next Level: 1
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registeredTagger Second Class1000 Experience Points
    تشکرها
    370

    تشکرشده 371 در 137 پست

    Rep Power
    0
    Array

    تصمیم جدی گرفتم مشکلاتمو حل کنم و زندگیمو بسازم



    با سلام و تشکر فراوان از همه کارشناسان محترم خانم آنی- جناب بیبی و جناب حامد
    تشکر صمیمانه از تمام دوستان و همراهان خوبم که تا اینجا منو تنها نزاشتند


    من تاپیک جدیدی طبق دستور خانم آنی و جناب حامد باز کردم و مشکلاتمو دسته بندی شده اینجا عنوان کردم به امید اینکه کارشناسهای محترم کمکم کنند.

    لینک تاپیک قبلیم:
    http://www.hamdardi.net/thread-23857.html

    روز یکشنبه صبح دعوای شدیدی بین من و همسرم بوجود اومد که منجر شد همسرم منو کتک بزنه لباسهامو در اثر کشیدن و هل دادن پاره کنه و با همون وضعیت منو از خونه پرت کنه بیرون (دعوا سر ناخنک زدنهای ایشون به وسایل ارایشی و بهداشتی من بود در واقع ایشون خیلی به خودشون میرسند که یوقت پوستشون خراب نشه موهاشون نریزه کچل بشن و از وسایل من استفاده میکنه که جلوی اینهارو بگیره)
    حالا ویژگیهای بد و منفی همسرم:


    1- به وسایل شخصی من خیلی ناخنک میزنه ( در واقع خیلی زیاده از حد بعنوان یه مرد به خودش میرسه و نگران ظاهرشه) حالا از کرم دور چشم گرفته تا ضد آفتاب تا ژل گیاهی پوستی من ، البته همون اوائل من کرمهای دور چشم و ضد آفتابهایی بهتر از اونکه خودم داشتم براش تهییه کردم و آلرژیش در این زمینه از بین رفته.
    البته اینم بگم اوائل ازدواجمون حتی از مسواک و حوله حموم من استفاده میکرد وقتی اعتراض منو دید دیگه انجام نداد ولی بعدش بهم گفت من دزدکی وقتی تو نیستی از حوله و مسواکت هنوزم استفاده میکنم.


    2- بسیار عصبی و پرخاشگر هستندو سر کوچکترین چیزی سریع واکنش تند نشون میده ( حتی با مردم غریبه) و با زبون تندش منو میرنجونه مثلا اگه من درخواستی یا پیشنهادی داشته باشم و عنوان کنم اگه ایشون نه بگن یعنی نه و اگه من دلیلی برای قانع کردنش بیارم سریع واکنش تند نشون میده که اگه ادامه پیدا کنه بازم به دعوا منجر میشه. پس من بیشتر مواقع سکوت میکنم.

    3- به شدت دست بزن دارند و بسیار بد دهن به قول خودش وقتی عصبی میشه مغزش تعطیل میشه ( حتی تو رانندگی کردن بسیار با شتاب و تند راننرگی میکنه و به همه ماشینها و مردم در حین رانندگی بد وبیراه میگه)

    4- خیلی لج بازه ( مثل یه کودک)هر کاریو بگی نکن بیشتر تکرار میکنه به هر قیمتی

    5- خیلی به هیکل و زور بازوش مینازه ( ورزش میکنه) و میگه من هم هیکلم گندس هم زورم زیاده پس حرف حرف منه توام وظیفته گوش کنی ( درواقه تمایل زیادی به برده داشتن داره تا زن داشتن)

    6- بسیار مستبد و زورگو هست مثلا اختیار وسایل خودش اعم از ماشین – پول و ... با خودشه اختیار هر انچه من دارم هم با ایشونه

    7- بسیار خودخواه و بی گذشته و تو زندگیش از چیزی نمیگذره برعکس انتظار داره همه براش فداکاری کنند مثلا ایشون با کار من مشکل داشت من کارمو بخاطرش عوض کردم یا مثلا دوست نداره فلان جا فلان کلاس برم نمیرم ولی به من حتی اجازه اظهار نظر نمیده قبل از اینکه من بخوام حرفی بزنم همه درهارو به روم میبنده میگه من من روی کارم خیلی حساسم کارم از همه چیز تو زندگی برام مهمتره من روی ورزشم حساسم و آلرژی دارم ورزشم از همه چیز تو زندگی برام مهمتره و .. و تو اصلا حق اظهار نظر در مورد هیچ کدوم از اینهارو نداری.

    8- حرف، حرف خودشه و همیشه و همه جا میخواد بگه من درست میگم و من از همه بیشتر میدونم ( در همه زمینه ها)

    9- میگه من ادم تحصیل کرده ای هستم وکلی از مزیتهاش و مدارج عالیش میگه و انتظار داره همه بهش احترام بزارند مثلا اگه بره تو یه اداره دولتی و کارمند اون اداره دیر به ایشون توجه کنه و کارشون سریع انجام نشه میگه خانم یا اقا شما نوکر منی چون حقوق تورو دولت از مالیتهای من میده پس حقوق بگیر و نوکر منی باید انجام دادن کار من در اولویت اول کارهات باشه.

    خیلی وقتها تو آرامش باهاش صحبت کردم ودلیل کارهاشو ازش پرسیدم میگه ادم همیشه باید اماده باشه مراقب باشه که از کسی ضربه نخوره در همه زمینه ها حالا چه توی حرف زدن و دعوا چه مسائل مالی چه از نظر فیزیکی

    میگه وقتی حس میکنی میخوای ضربه بخوری در هرکدوم از اون موارد تو باید زودتر اقدام کنی و ضربه بزنی و به طرفت فرصت ندی و همین شیوه رو تو زندگی مشترکمون پیاده میکنه قبل از اینکه من حرفی بزنم اون کلی نثارم میکنه و اشکمو درمیاره.

    یه موضوع دیگه اینکه همسرم مکمل های ورزشی قرصهای ویتامین خیلی مصرف میکنه فیلمهای ACTION خیلی علاقه داره و میبینه و هفته ای یکبار یه انرژی عجیب و قوی و غیر قابل کنترل تو بدنش جمع میشه که با کتک کاری کردن و فحاشی کردن به من تخلیه میشه و تا یه مدتی آرومه آیا ممکنه بخاط اون قرصها و مکملها باشه؟

    در جواب سوال جناب بیبی و دوستان عزیز که میفرمایند همسرم میخواد بهش بیشتر توجه بشه که من جوابتونو در تاپیک قبلی پست 50 توضیح دادم حالا از شما کارشناسان محترم دوستان عزیز میخوام جواب سوال منو بدین زنی که 9 تا ویژگی منفی از همسزش تو ذهنش داره آزار روحی و جسمی میبینه حرفهای ناشایست میشنوه چجوری و با چه زبونی باید بگه من احترام میخوام ارزش میخوام من خانم این خونه هستم باید خانمی کنم ارزش میخوام غرور له شده منو به من برگردون منی که با لباس پاره و صورت گریان و کتک خورده اول صبح از خونه بیرون میشم و تو خیابان باعث میشه همه ماشینها جلو پام وایسن بوغ بزنند بخوان کمکم کنند سوارم کنند یعنی حقارت و خواری چجوری میخوای اینهارو جبران کنی؟ جواب این بی مهریهارو من از کی بخوام؟

    آیا احترام گذاشتن به حقوق فردی و انسانی که کمترین خواسته منه چیزی زیادیه حقم نیست؟

    با تشکر بخاطر اینکه حوصله کردید وقت گذاشتید و مطالب منو خوندید




  2. 8 کاربر از پست مفید taranee تشکرکرده اند .

    taranee (سه شنبه 17 مرداد 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. تصمیم به طلاق گرفتم درسته تصمیمم؟
    توسط amir59 در انجمن متارکه و طلاق
    پاسخ ها: 15
    آخرين نوشته: چهارشنبه 21 مهر 95, 22:38
  2. تصمیمم نهایی من ... 6 سال تا تصمیم گرفتن طول کشید
    توسط she در انجمن متارکه و طلاق
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: یکشنبه 10 مرداد 95, 18:31
  3. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: پنجشنبه 13 شهریور 93, 18:36
  4. موندم چه تصمیمی بگیرم؟ کمک کنید...............
    توسط yase sefid در انجمن خواستگاری
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: چهارشنبه 13 شهریور 92, 10:55
  5. چه تصمیمی بگیرم؟
    توسط arah در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: شنبه 08 تیر 92, 17:52

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 02:31 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.