به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 11 تا 17 , از مجموع 17

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 29 آذر 91 [ 04:31]
    تاریخ عضویت
    1391-3-30
    نوشته ها
    88
    امتیاز
    938
    سطح
    16
    Points: 938, Level: 16
    Level completed: 38%, Points required for next Level: 62
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    90

    تشکرشده 91 در 41 پست

    Rep Power
    0
    Array

    همه ي اشتباهات رو به گردن شوهرم انداختم.

    سلام دوستان طاعات و عباداتتون قبول درگاه حق.
    من يه كار اشتباهي رو به دليل عصابانيت زياد انجام دادم در رابطه با خانواده ي شوهر ولي متاسفانه ترسيدم كه راستشو بگم به انها و شوهرم كه هيچ تقصيري نداشت رو مقصر جلوه دادم چون با شناختي كه از خانواده ي شوهرم دارم و همچنين از نظر مالي وابسته هستيم به انها.اگر من ميگفتم كه مقصر من بودم تكه بزرگم گوشم بود و من گفتم مقصر شوهرمه.امروز بابت اين موضوع شوهرم بسيار شديد از طرف خانواده اش بهش توهين شد و حتي خانوادش پا رو فراتر نهادند و جلوي دوستان شوهرم اون رو كوچك كردند.من الان خيلي ناراحتم از اين موضوع.شوهرم اصلا نگفت كه خانومم مقصر بوده ولي من خيلي عذاب وجدان دارم.اون اشتباه من اونقدر بزرگ نبود ولي خانواده ي همسرم خيلي توهين كردند و گفتند كه ديگه ما رو از نظر مالي حمايت نميكنن،خيلي خيلي ناراحتم و مدام دارم گريه ميكنم و اصلا نميتونم اروم بشم قلبم هم شديد ميزنه]
    تنها حسن اين اتفاق اين بود كه دونستم شوهر خيلي خوبي دارم و عذاب وجدانم بيشتره.٠
    و يه موضوع ديگه چون ميدونم كه حمايت مالي خانواده ي شوهرم از نظر مالي خيلي براي همسرم مهم بود و الان نميدونم چه كار كنم .البته بابت اين كمك منت زيادي روي ما بود.ولي به هر صورت ما ميساختيم الان نميدونم چه كار كنم.
    شوهرم هم ميگه اشكالي نداره كه گفتي من انجام دادم و نميخواد بري راستشو بگي تا كار خراب تر بشه.
    خيلي ناراحتم.

    اصلا هم دلمون نميخواد كه بريم و ازشون خواهش كنيم كه از نظر مالي حمايتمون كنن چون واقعا ما رو تحقير كردند.شوهرم هم همش تو فكر كه چطور اين بحران مالي رو مديريت كنه .ما حتي با وجود كمك مالي اونها هم به سختي و بسيار با قناعت زندگي ميكرديم الان ديگه نميدونم چه كار كنم.

  2. کاربر روبرو از پست مفید mahsa pirooz تشکرکرده است .

    mahsa pirooz (پنجشنبه 19 مرداد 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 12:15 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.