عذر میخوام که اینو میگم ولی شما از کجا مطمئنید این شور و علاقه ای که الان همسرتون بهتون دارن و بالعکس مثلا تا 3 سال دیگه پایدار می مونه؟ توی ما ها به هزار و یک دلیل عاشق واقعی کم پیدا میشه چون فاقد سواد فرهنگی کلی هستیم نه سواد دانشگاهی...نوشته اصلی توسط نادیا-7777
ولی جالب اینجاست که بعضیا با این نظر موافق و بعضیا مخالف اند می بینید پیدا کردن یه نسخه واحد توی عشق کار سختیه ! ولی کافیه یکی بخواد ازدواج کنه همه میشن مشاور و مشاور ها هم توی این موقعیت ها کم میارن...بازم جسارت منو ببخشید ولی اگه یه دختر این اتفاق واسش افتاده بود فکر کنم دوستان بیشتر کمک میکردند حال اینکه شرایط من در حال حاضراصلا مساعد نیست
در ضمن من توی زندگیم فقط و فقط به این خانم پیشنهاد ازدواج دادم و توی زندگیم حتی یک دوست دختر هم نداشتم در ضمن دانشجوی دکترای امیرکبیرم و شغل پاره وقتی هم دارم...
ممنون، با حرفای شما کاملا موافقم یه جورایی حرفای خودم بود اینا ! ولی افسوس که واقعیت با حقیقت خیلی فرق داره ...خیلی..نوشته اصلی توسط d r e a m
ممنون، حضوری که دیگه هیچی! من همه تلاشمو کردم حتا گفتم اگه چند سال دیگه بیام چی؟ ولی میگفت جوابم منفیه چون هیچ حسی بهت ندارم..در مورد این که گفتید تو این زمان کم عشق بدست نمیاد هم کاملا با هاتون موافقم ولی چاره چیه باید سوخت وساخت..بازم ازتون ممنونمنوشته اصلی توسط mr6262







علاقه مندی ها (Bookmarks)