با سلام
مدت 6 ماه هست که به دختری علاقه مند شده ام (البته 2 سالی بود میشناختم ایشونو به عنوان همکار).ایشون دو سال از من بزرگتر هستند.من 23 ساله و ایشون 25 ساله.
از نظر مذهبی در یک سطح هستیم.
تو برخوردهایی که داشتیم به این نتبیجه رسیدم که در خیلی چیزها مثل اعتقادات مذهبی ، طرز فکر و ... نقاط مشترکی داریم.
من کار دارم و لیسانسه هستم ایشون کار دارن و دیپلمه (هردو هم کامپیوتر)
درآمد من بد نیست.حدود ماهی 2 ملیون اما ایشون 600 تومان
فقط چند تا مسئله هست که من تردید دارم.
1.ایشون دو سال از من بزرگتر هستن (فقط تردید دارم.به نظر خودم مسئله مهمی نیست)
2.پدر ایشون فوت کردن (سر کار میرن و خرج خونشون رو میدن)
3.سه سال پیش یک بار عقد کردن و بعد 2 ماه جدا شدن که البته باکره هستن.(این مورد هم زیاد برای من مهم نیست.
4.یه برادر کوچکتر دارن که تا 3 سال دیگه می تونه بره سره کار خرج خونه از رو دوش ایشون برداشته بشه.
5.اختلاف مالی خانواده ها(ما به مراتب وضع بهتری داریم.درآمد پدر من ماهی 3 تا 4 ملیون.ایشون 500 600 تومان
با این شرایط و شناحتی که به خانوادم دارم میدونم اگه مطرح کنم در نگاه اول مخالفت می کنن.من به ایشون علاقه دارم و موارد بالا که ذکر کردم رو پذیرفتم اما کمی تردید دارم.
ضمنا من آدم دهن بینی نیستم.اگر تصمیمی رو بگیرم دیگه به کسی کاری ندارم که چی می گن.
ممنون میشم منو راهنمایی کنید درباره نکته های ازدواج با این شرایط و راضی کردن خانواده








علاقه مندی ها (Bookmarks)