سلام دوستان من تازه تو این سایت عضو شدم
گفتم مشکلاتم رو درمیون بذارم
شوهرم مرد خوبیه همیشه هم حرفامو گوش میکنه (البته بدی های خودشم داره ولی من شعی میکنم کنار بیام)
مشکل الان من اینه که شوهرم دوران عقد که بودیم چون موتور داشتیم و دو نفر بودیم همه جا منو میبرد و کلی با هم خوش میگذروندیم ولی بعد از 1 سال الان هر جا بخواهیم بریم از دوستش و زنش یا پدر و مادر من خلاصه هر کس باشه در خواست میکنه با ما بیان بیرون و اگه اونا نیان منو تنهایی نمیبره بیرون میگه دو تایی خوش نمیگذره تعدادمون زیاد باشه جوری که اگه یه جمعه کسی نباشه بیاد نمیاد دست منو بگیره ببره بیرون در حالی که من خیلی دوست دارم لحظاتمون رو دو تایی بگذرونیم
شوهرم خیلی با احساسه و به من اهمیت میده اما وقت گذروندن تنها با من بعد از عروسی براش جذابیت نداره
به نظرتون باید چیکار کنم؟؟؟