به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 2 نخستنخست 12
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 13 , از مجموع 13

موضوع: +امید

  1. #11
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 20 خرداد 88 [ 06:20]
    تاریخ عضویت
    1387-2-31
    نوشته ها
    378
    امتیاز
    6,522
    سطح
    52
    Points: 6,522, Level: 52
    Level completed: 86%, Points required for next Level: 28
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    157

    تشکرشده 166 در 85 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: امید

    سلام بزار بعهده خودش اگه بره یعنی عاشقیش کشک بوده که چه بهتر توزود میفهمی اگه نداره یعنی واقعا خاطرتو خیلی خواسته که از همچین موقعیتی به خاطر تو میگذره اما در مورد خودت اگر بره مطمئن باش در عرض یک ماه به نبودش عادت میکنی یکمی سخته ولی شدنی من طرفمو هروز میبینمو به اینکه دیگه معشوقش نیستم عادت کردم شاید برام خیلی سخت بود ولی احساسم بهش خیلی کمتر شده شما که اصلا همو نمی بینیت عزیزم عاقل باش ایندتو با این چیزا خراب نکن اینا همش الکی یه روزی خودت میشینی به این روزا میخندی امیدوارم

  2. #12
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 29 بهمن 87 [ 20:38]
    تاریخ عضویت
    1387-3-09
    نوشته ها
    44
    امتیاز
    3,828
    سطح
    39
    Points: 3,828, Level: 39
    Level completed: 19%, Points required for next Level: 122
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    8

    تشکرشده 8 در 5 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: امید

    عزیزم شما الان در سن مناسبي نیستید.به اصطلاح خیلی جوان هستید!(من خودم 21 ساله هستم. کامل درکت میکنم.ولی با اینکه 4سال از شما بزرگترم ولی 40 سال تجربه ام بیشتره!ببین چه دوره ی عجیبیه که 4سالش به اندازه ی 40سال میشه!)

    17سالگی زمان مناسبی برای اینطور تصمیم گیری ها نیست.باید کمی صبور باشی.فکر نمیکنی اگه تمام حواست رو به درس و مشقت بدی بهتر باشه؟؟
    گفتنش زیاد راحت نیست.ولی ادامه ی رابطه ی شما کاملا بستگی به امید خان داره. واز این زمان به بعد دیگه کاری از دست شما ساخته نیست.اگر شما رو بخواد که به خاطرتون حاضر میشه با خانواده اش که سهله ,با تمام دنیا بجنگه و قيد آمريكا رو هم ميزنه.
    ولی وقتی راضی نیست با خانواده اش راجع به شما حتی صحبت کنه و میگه بین دوراهی مونده ...؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ شما چکار میتونی بکنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    تو دور و زمونه ای هستیم که رابطه هایی که همه جوره مثبت و حسادت برانگیز بودن با افتضاح تمام میشن.کمی واقع بین باش و قبول کن ریسک شکست تو رابطه ی شما نسبتا بالاست.
    البته قصد ناامید کردنت رو ندارم.فقط میگم باید """"""واقع بین"""""" باشی.البته واقعبین شدن فرایندی کاملا زمانبره!و این اصلا خوب نیست.وخیلی از افراد تنها بعد از شکست تو روابطشون این هنر رو به دست میارن.شاید اون موقع کسی نبوده راه جلوی پاشون بگذاره.ولی الان شما اینهمه نظر از اینهمه دوست خوب داری!!

    یاد بگیر تو مناسبات اجتماعی مختلفی که داری ,فقط به خودت که نه .ولی اول از همه به خودت فکر کنی.

    شما هم کمی توقعت رو از خودت بالاتر ببر!خوب فکر کن و ببین دیگه هییچ آرمان و آرزویی نداری؟خب فکر نکرده هم مشخصه که جواب مثبته.ولی شما باز هم فکر کن!!!!!!!
    موفق و سربلند باشی

  3. 2 کاربر از پست مفید پیانیست تشکرکرده اند .

    پیانیست (چهارشنبه 29 خرداد 87)

  4. #13
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 12 تیر 87 [ 02:47]
    تاریخ عضویت
    1387-3-23
    نوشته ها
    6
    امتیاز
    3,488
    سطح
    36
    Points: 3,488, Level: 36
    Level completed: 92%, Points required for next Level: 12
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    1
    تشکرشده 1 در 1 پست
    Rep Power
    0
    Array

    RE: امید

    خب دوستان همدرد دیگه ای نظری ندارند؟؟؟؟بازم راهنمایی میخوام..بیشترازاین توقع داشتم..ولی ازدوستانی که تااین لحظه کمکم کردند ممممنونم


 
صفحه 2 از 2 نخستنخست 12

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:28 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.