سلام بزار بعهده خودش اگه بره یعنی عاشقیش کشک بوده که چه بهتر توزود میفهمی اگه نداره یعنی واقعا خاطرتو خیلی خواسته که از همچین موقعیتی به خاطر تو میگذره اما در مورد خودت اگر بره مطمئن باش در عرض یک ماه به نبودش عادت میکنی یکمی سخته ولی شدنی من طرفمو هروز میبینمو به اینکه دیگه معشوقش نیستم عادت کردم شاید برام خیلی سخت بود ولی احساسم بهش خیلی کمتر شده شما که اصلا همو نمی بینیت عزیزم عاقل باش ایندتو با این چیزا خراب نکن اینا همش الکی یه روزی خودت میشینی به این روزا میخندی امیدوارم








علاقه مندی ها (Bookmarks)