سلام
منم کمتر. از یکساله که جدا شدم،تاروزی هم که رسما جدانشده بودم معنیشو حس نکردم
راستش برای من خیلی سخت نبود چون همه شواهد نشون داد موندن تو اون رابطه خطرناک بود واسم،بخاطر بدبینی ها و اعتیاد همسرم که رفتاراشو خطرناک کرده بود ومن عقلا جداشدم
البته نمیشه کتمان کرد بعد اون جدایی نزدیک بود خیلی راحت به هر کسی وابسته بشم اما خودم چون عاقبتشو میدونستم کمی صبرکردم والان خیییییلی خوبم
آخه میدونم اونی که باید بیاد بالاخره میاااااااد







.

علاقه مندی ها (Bookmarks)