با سلام

بنده خواستگاری دارم که دوران تحصیل فوق دیپلم را طی 4سال تمام کرده (به دلیل پاس نشدن های مکرر دروس) آیا این مورد مهم و نگران کننده ای می باشد و زنگ هشداری است؟
و مجددا دوره کارشناسی را به همین منوال داری میگذرونه

البته ناگفته نماند که هم درس میخواند وهم شاغل است ولی در کل خیلی خونسرد است

جناب آقای سنگ تراشان ممنون میشم نظر ارزشمندتون رو بگین
سپاس