سلام دوستان؛
پسری 25 ساله هستم که حدود 2 ماه با دختری اشنا شدم که 23 سالشه، از اون اول بهم گفته بود که رابطه ما باید در حد دوست معمولی باشه ولی وقتی که بهم وابسته شدیم و من بهش پیشنهاد ازدواج دادم، گفت که قبلا تو سن 20 سالگی ازدواج کرده و هنوز دنبال کارای طلاقشه، علت رو پرسیدم گفت تعادل روانی نداشت و دست بزن داشت.
دختر خوبیه، روحیه حساس و شادی داری، وقتی بهش پیشنهاد دادم گفت قطع رابطه کنیم بهتره، چون تا وقتی تو با من باشی به فکر ازدواج با کس دیگه نیستی. می خواستم بدونم عواقب ازدواج با این جور دخترا چیه؟ چرا ترس داره؟