به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 11 تا 18 , از مجموع 18

Threaded View

  1. #1
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 30 آبان 88 [ 11:45]
    تاریخ عضویت
    1386-7-10
    نوشته ها
    1,573
    امتیاز
    16,204
    سطح
    81
    Points: 16,204, Level: 81
    Level completed: 71%, Points required for next Level: 146
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    898

    تشکرشده 926 در 486 پست

    Rep Power
    176
    Array

    Exclamation بهترین آفریده خداوند . . .

    Why God Made Mothers

    By the time the Lord made mothers, he was into his sixth day of working overtime.
    An Angel appeared and said "Why are you spending so much time on this one"?

    چرا خدا مادران را آفرید

    وقتي خدا مادران را مي آفريد در روز ششم تا ديروقت كار مي كرد.
    فرشته‌اي اومد و پرسيد: چرا اينقدر روي اين يكي وقت مي گذاري؟
    و خدا پاسخ داد :
    مي دوني چه خصوصياتي در نظر گرفتم تا درستش كنم ؟

    She has to be completely washable, but not plastic, have 200 movable parts, all replaceable, run on black coffee and leftovers, have a lap that can hold three children at one time , have a kiss that can cure anything from a scraped knee to a broken heart, and do these things only with two hands."

    بايد قابل شستشو باشه ولي پلاستيكي نباشه. بيش از 200 قسمت قابل حركت داشته باشه كه قابل تعويض باشند. و بايد بتونه از همه جور غذا استفاده كنه. .بايد بتونه هم زمان سه تا بچه رو در آغوش بگيره . با يه بوسه كه از زانوي زخمي تا قلب شكسته رو شفا بده. و همه اينها رو بايد فقط با دو تا دست انجام بده.

    the angel was impressed" just two hands..impossible""

    "And that's just on the standard model?" the Angel asked.

    "This is too much work for one day. Wait until tomorrow to finish."

    فرشته تحت تأثير قرار گرفته بود .
    فقط دو تا دست غير ممكنه . مطمئني اين يك مدل درست و استاندارده ؟
    اين همه كار براي امروز زياده بقيه‌اش رو بگذار براي فردا و تكميلش كن

    "But I can't!" The Lord protested, "I am so close to finishing this creation that is so close to my own heart. She already heals herself when she's sick AND she can work 18 hours a day

    نمي تونم ديگه آخراي كارمه. چيزي نمونده كه موجودي را كه محبوب قلبم هست رو كامل كنم.
    وقتي بيمار مي شه خودش، خودش رو معالجه مي كنه و مي تونه 18 ساعت در روز كاركنه .

    The Angel moved closer and touched the woman, "But you have made her so soft, Lord."
    "She is soft," the Lord agreed, "but I have also made her tough. You have no idea what she can endure or accomplish."

    فرشته نزديكتر اومد و زن رو لمس كرد:
    اين كه خيلي لطيفه!!
    بله لطيفه. ولي خيلي قوي درستش كردم . نمي توني تصور كني چه چيزهايي رو مي تونه تحمل كنه و بر چه مشكلاتي پيروز بشه.


    "Will she be able to think?", asked the Angel.
    The Lord replied, "Not only will she be able to think, she will be able to reason, and negotiate."
    The Angel then noticed something and reached out and touched the woman's cheek. "Oops, it looks like you have a leak with this model. I told you that you were trying to put too much into this one."

    فرشته پرسيد : مي تونه فكر كنه ؟
    خدا پاسخ داد : نه تنها فكر مي كنه مي تونه استدلال و بحث و گفتگو كنه .

    فرشته گونه زن رو لمس كرد: ”خدا فكر كنم بار مسئوليت زيادي بهش دادي ! سوراخ شده و داره چكه مي كنه !”

    "That's not a leak." The Lord objected. "That's a tear!"
    "What's the tear for?" the Angel asked.
    The Lord said, "The tear is her way of expressing her joy, her sorrow, her disappointment, her pain, her loneliness, her grief, and her pride."
    The Angel was impressed. "You are a genius, Lord. You thought of everything; for mothers are truly amazing!"

    خدا اشتباه فرشته رو تصحيح كرد : چكه نمي كنه - اين اشكه .
    فرشته پرسيد :به چه دردي مي خوره ؟
    اشكها روش او هستند تا غمهاش، ترديدهاش، عشقش ، تنهائيش، رنجش و غرورش را بيان كنه .
    فرشته هيجان زده گفت :خداوندا تو نابغه اي فکر تمام چيز هاي خارق العاده رو براي ساختن مادرها کرده اي ..

    but there is only one thing wrong with her

    she forgets what she is worth...

    فقط يك چيزش خوب نيست.
    خودش فراموش مي كنه كه چقدر با ارزشه .


    ~by Erma Bombeck~

    *برگرفته از وبلاگ ارکیده 1351*

  2. 8 کاربر از پست مفید گرد آفرید تشکرکرده اند .

    گرد آفرید (چهارشنبه 22 خرداد 87)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 11:13 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.