به صورت حرفه ای موی تای کار می کنمنوشته اصلی توسط داود.ت
فقط وقتی در یک جای در بسته تنها می شم وحشت میکنم نه جای دیگر
من در یکی از موسسات بهزیستی بزرگ شدم هفته پیش به دکتر بهزیستی که از 11 سالگی در موسسه کلاسهای مهارت در تصمیم گیری برگزار میکرد رفتم.سلام
امير عزيز
اين مقاله رو براي شما گذاشتم بخون شايد كمكي بهت بكنه
ترس از تاريكي
درضمن به اين لينك ها هم سري بزن و اگه تونستي مشكلتو اونجا هم مطرح كن
دكتر رهام
مشاوره و خدمات روانشناختی اینترنتی سازمان بهزیستی
باز هم راهنمايي خواستي حتما در مورد خودت بيشتر بگو
3 ساعت حرف زدیم بایت این مشکل و یک مشکل دیگرم نتیجه گیری:پسر به لوسی من ندیدهمربی لوس بارم اورده
![]()





مربی لوس بارم اورده



علاقه مندی ها (Bookmarks)