سلام.خوبید؟
راستش یه موضوعی خیلی وقته ذهنمو درگیر کرده.راستش راحت بگم وقتی میبینم بیرون انقد مردا راحت خواهان ارتباط با دختر میشن،منظورم رابطه جسمی نیست همین که مثلا ببخشید رک میگم تو خیابون دنبال ادم راه میفتن،با ماشین بوق میزنن،پیله میکنن،تیکه میندازن،با هر جون کندن میخوان شمارشونو بدن،اصلا هم مختص سن و سال خاصی نیست از5سال تا 150 سال رو شامل میشه..دلم میلرزه.میترسم.
باور کنید پیش میاد یارو زنش بچش یکی کنارش نشسته اما بازدست ازاین کاراش برنمیداره..
نمیخوام رو این موضوع تمرکز کنم..اما برام سواله ایا ممکنه مثلا یه روزی همسر ایندم خدایی نکرده همچین کاری کنه؟
ممکنه به همچین مرحله ای برسه؟
چطوری بفهمم خواستگارم همچین ادمیه یا نه؟خیلی حواسم هست البته نامحسوس که ایا به دیگران نگاه می کنند یا نه؟نگاه هم نمی کنند اما گمونم همه اولش اینطورین که رعایت کنن.
فقط لطفا نگید ایراد ازدختراست که ال میکنن و بل میکنن..فعلا شرایط همینه.منم مامور امنیت اخلاقی نیستم.
نگید مردای ایرونی استانه تحریکشون یه چی شده..
جواب کلیشه ای هم بهم ندید..یه چیزی بگید دلم واقعا اروم بشه.
موفق باشید








علاقه مندی ها (Bookmarks)