به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 25

Threaded View

  1. #1
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 03 شهریور 94 [ 14:10]
    تاریخ عضویت
    1390-6-12
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    1,076
    امتیاز
    13,834
    سطح
    76
    Points: 13,834, Level: 76
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 216
    Overall activity: 7.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdrive1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    6,166

    تشکرشده 6,121 در 1,114 پست

    Rep Power
    124
    Array

    خصوصیات اخلاقی که برای من معیار شدن،ممکنه خصوصیات مثبتی برای شریک زندگی آدم نباشن؟

    سلام
    می خواستم بدونم آیا این خصوصیات اخلاقی که موجب میشه من از کسی خوشم بیاد،خصوصیات خوبی نیستند؟
    منظورم اینکه آیا باید این معیار های اخلاقی رو تغییر بدم؟
    من متوجه شدم که دوست دارم با کسی ازدواج کنم که مغرور باشه.اصلا منظور من تکبر نیست.ولی غرور داشته باشه.یعنی این ویژگی توش بارز باشه.

    روابط اجتماعی بسیار بالایی داشته باشه .اعتماد به نفس بالا
    بامزه باشه یعنی ذاتا بامزه باشه و فی البداهه چیزای بامزه ای بگه،منظورم اینکه یکم شوخ باشه.یکمی شیطون باشه،پر انرژی باشه.
    به تیپش برسه ،بوی عطرش بیاد.....
    آدم مدرنی باشه.یعنی بسیار امروزی
    آدم مطرحی باشه تو محیط کارش تو خانواده فامیل ....یعنی آدم تو حاشیه ای نباشه...
    هنرمند باشه البته فقط بعضی هنرها مثل موسیقی یا نقاشی یا خوش نویسی یا معماری ...... ولی این هنر حرفه شغلیش نباشه.



    خوب این خصوصیاتی هستند که من دوست دارم ولی فکر می کنم کسی که دارای این خصوصیات هست.ممکنه ادم مناسبی برای من نباشه.آخه شخصی که قبلا وارد زندگیم شده بود همین خصوصیات رو داشت
    الانم که هر وقت به کس دیگه ای یکمی فکر می کنم دنبال این ویژگی ها توش می گردم و اگر نداشت سریع پشیمون می شم. اگرهم ببینم اکثریتشو داره ذهنم به شدت درگیرش میشه ،حتی اگر اون شخص رسما از من خواستگاری نکرده باشه و فقط پیشنهادش در حد دوستی بوده باشه. با اینکه تو عمرم با هیچ پسری ارتباط دوستی نداشتم و به شدت از این موضوعات بدم می اومده ولی تو ذهنم می اد که این خیلی جالبه . و فکر می کنم خیلی جذابه و شاید این دوستی نتیجه بخش باشه .نکنه این چیزایی که من رو به عنوان نکات مثبت شخصیتی جذب می کنه ،اشتباه باشه؟



  2. 4 کاربر از پست مفید نازنین آریایی تشکرکرده اند .

    نازنین آریایی (شنبه 13 آبان 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. زنان شاد چه خصوصیاتی دارند
    توسط فرشته مهربان در انجمن موفقیت و شادی
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: سه شنبه 01 اردیبهشت 94, 13:38
  2. همسر آینده ام چه خصوصیاتی باید داشته باشد؟
    توسط earth در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 19
    آخرين نوشته: شنبه 02 آذر 92, 00:52
  3. چه خصوصیاتی مانع از طلاق می شود
    توسط بالهای صداقت در انجمن متارکه و طلاق
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: شنبه 25 آذر 91, 15:41
  4. در ازدواج خانم باید چه خصوصیاتی داشته باشد
    توسط محمدابراهیمی در انجمن خواستگاری
    پاسخ ها: 35
    آخرين نوشته: شنبه 05 شهریور 90, 12:40
  5. افراد خود شکوفا چگونه خصوصیاتی دارند
    توسط مدیرهمدردی در انجمن آگاهی ها، مهارتها و روشها
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: سه شنبه 23 فروردین 90, 14:16

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 19:43 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.