با سلام
جوانی 30 ساله هستم و از طریق خواستگاری سنتی با دختری آشنا شدم و خیلی
از ایشان خوشم امده. تحصیل کرده خانواده دار و مذهبی هستند. مادرم مخالف این
ازدواج هستند. دلیل مخالفتشان هم قومیت این خانم میباشد که زابلی هستند.
مادرم میگه واسه ما کسر شان است. ظاهرشان شبیه قربتها و پاکستانی ها است.
تکلیف من با این مخالفت چیه؟ باید به حرف مادرم گوش کنم و قید این خانم
رو بزنم؟ فقط و فقط اگه زابلی نبودند هیچ مشکلی نبود. ما نیشابوری هستیم و خانواده این خانم هم ساکن نیشابور هستن.خانواده تحصیل کرده ای دارند و هیچ عیب و ایرادی ندارند. فقط زابلی هستند که به چشم مردم اینجا ادمهای بدی هستند. میشه راهنماییم کنید؟