سلام سلام سلام
امان از این عیال واری
اینم یه باغ دیگه که اضافه کردیم بلکه خلق الله همدردی جا کم نیارن .
خوش آمدین ، توی این هوای گرم تابستانی می چسبه باغ بودن . منتظر اومدنتون هستم .
برمی گردم .....
.
تشکرشده 36,137 در 7,447 پست
سلام سلام سلام
امان از این عیال واری
اینم یه باغ دیگه که اضافه کردیم بلکه خلق الله همدردی جا کم نیارن .
خوش آمدین ، توی این هوای گرم تابستانی می چسبه باغ بودن . منتظر اومدنتون هستم .
برمی گردم .....
.
فرشته مهربان (جمعه 13 مرداد 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)