سلام دوستان
من و شوهرم 3 سال كه ازدواج كرديم و خيلي هم در كنار هم خوشبختيم ولي يه موضوع هست و اون هم اينه كه من تازه ديروز فهميدم شوهرم نميتونه بچه دار بشه و هيچ درماني هم نداره از ديروز همش استرس دارم همش نگران هستم كه زندگي ما بدون بچه خراب نميشه خودش كه مشكلي نداره تازه خوشحالم هست ميگه من از وجود نفر سومي خوشم نمياد ولي خانوادم ديونم كردن از بس گفتن بچه بچه. هيچ كس جز من نميدونه كه عيب از شوهرم. من و شوهرم 33 ساله هستيم. حالا نميدونم چطور اقدام كنم چي به خانوادم بگم من خودم زياد ناراحت نيستم چون خوشبختم ولي اطرافيانم ديونم كردن.چي كاركنم؟