همونطور که از عنوان می شخصه قصد کشی به شکل جدی دارم.در حالت عصبانی نیستم.چون چنتا آرام بخش خوردم که آرام باشم و در آرامش بای خودکشی برنامه ریزی کنم.سابقه ی خودکشی هم چندین بار دارم که موفق نشدم.باید حرفه ای تر عمل می ردم.از همه دوستان و استادید می خوام راحت ترین و بی دردسرترین راه خودکشی رو می دونن و می شناسن به من ارائه بدن.








علاقه مندی ها (Bookmarks)