به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 50

Threaded View

  1. #1
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 30 آبان 88 [ 11:45]
    تاریخ عضویت
    1386-7-10
    نوشته ها
    1,573
    امتیاز
    16,204
    سطح
    81
    Points: 16,204, Level: 81
    Level completed: 71%, Points required for next Level: 146
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    898

    تشکرشده 926 در 486 پست

    Rep Power
    176
    Array

    Talking +بنده و البته *دل بنده* دختری را پسندیده است!؟(و گردآفرید ). . .

    با درود به همه دوستان پیش کسوت و تازه کار و . . .
    بدون مقدمه چینی بگویم که بنده و البته *دل بنده* دختری را پسندیده است!؟و اینکه طرف با تصویر ذهنی من از یک همسر همانندی زیادی دارد . . .
    من تا کنون خصوصی با ایشان سخن نگفته ام . . .ایشان اهل شهری در استان دیگری به جز استان محل اقامت بنده هستند و دانشجوی روانشناسی در شهری که این جانب هستم. . .اندک اندک دارم به ایشان وابسته می شوم.
    او را در کانون پردازش(تحلیل) فیلم دیده ام و چهار ماهی است که هر هفته می بینم.آشکارا برای او خودم را شیک می کنم و به سرو وضعم می رسم . . .اوایل از او خوشم می آمد و سپس یکی از دوستان گفت که احساس می کند او از من خوشش می آید و حتی در زمانی که من به جایگاه جلسه فیلم وارد می شوم،برقی را در چشمانش دیده است!!!و من هم که از او بدم نمی آمد،به برداشت و نظر آن دوست از احساس آن دختر نسبت به خودم چسبیدم.
    یک هفته ای پس از آن دستخوش احساسات بودم و می خواستم با او حرف بزنم!!اما خودم را کنترل کردم.اندیشیدم و سپس پرسشهایی پدید آمدند،که از خود می پرسم:
    1_پیش خودم می گویم او نزدیک به هزار و اندی کیلومتر از من دور است،آیا برای مجالس ازدواج یا پس از ازدواج و اینکه به هر حال من نمی توانم از شهرم بروم،برای او در درجه نخست و من در درجه دوم،مشکلی پیش نمی آِید؟مادرم می گوید خیر؛دوستانم نیز همین را می گویند!!ولی مثلاً برای جلسه خواستگاری باید بنده با فامیل برویم شهرشان دیگر،مگر نه؟رفت و آمد چه؟؟دوری او از خانواده اش؟؟!
    2_همین مورد بالا ترمز من برای ادامه علاقه ام به ایشان گشته است،ولی هر هفته . . . . . .چکار کنم؟
    3_آیا باید با خودش صحبت کنم،خوب آره دیگر؛(با آگاهی و اجازه خانواده اش)اگر پاسخ منفی داد؟؟؟؟؟
    نمی دانم!!دوست دارم شما دوستان پاسخم را بدهید.می ترسم،گیجم!!!در بد هچلی افتاده ام.آیا باید سخن دوستم را که فردی موجه و زرنگ و دارای حسگرهای نیرومندی است،بپذیرم یا اینها همه خیالات اوست؟(هر چند که خودم او را دوست دارم)
    باید با خودش حرف بزنم؟آیا با توجه به بعد مسافت میان محل زندگی ما،اصلاً صلاح است؟؟

  2. 3 کاربر از پست مفید گرد آفرید تشکرکرده اند .

    گرد آفرید (پنجشنبه 17 مرداد 87)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: سه شنبه 04 فروردین 94, 19:00
  2. پاسخ ها: 31
    آخرين نوشته: سه شنبه 22 اسفند 91, 16:21
  3. آنچه برای خود می پسندی !
    توسط baby در انجمن کارگاههای آموزشی
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: سه شنبه 16 آذر 89, 17:42
  4. ژنــرال و پسـربـچه
    توسط baran.68 در انجمن داستان و حکایت آموزنده
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: جمعه 22 آبان 88, 18:04
  5. عشق من بمون ...دلواپسم نزار
    توسط آرمان 26 در انجمن موسیقی و آرامش، دانلود موسیقی و...
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: جمعه 04 بهمن 87, 14:54

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:23 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.