با سلام به تمام دوستای عزیز
من 31 دارم و حدود 5/5 ساله ازدواج کردم سبک ازدواجم سنتی و با یکی از همکارام بود!! مشکل من الان اینه که اصلا دوسش ندارم و هیچ احساسی نسبت بهش ندارم اوایل فکر میکردم با گذشت زمان میشه علاقه مند شد ولی هر چی گذشت فاصلمون و سردی بینمون بیشتر شد. شوهرم آدم خوب و صبور و بامحبته ولی الان اونم سرد شده ولی هر چی باهاش صحبت میکنم که راضی بشه طلاق بکیر یم گوش میده و میگه باشه ولی مثل بقیه مشکلات زندگی که قبول داره ولی واسه حلشون تو این چند سال کاری نکرده اینو هم پشت گوش میندازه. شما راهنمائیم کنید چطور قانعش کنم تا بیاد واسه طلاق اقدام کنیم