نمیدونم این مشکل منه یا همه یا برخی
من زیادی غرق انجمن ها شدم و خوب معمولا تاپیک های خیانت طلاق کتک و اینا کاملا تو ذهنم جا گرفته
گاهی خودمو کاملا میزارم جای مراجع و این رو ناخود آگاهم تاثیر میزاره و زندگی آیندمو اینجوری میبین
اینکه ناخود آگاه زود باوره مممکنه طوری شه که برام آسیب زاباشه؟؟؟
حتی همین اسمم رو اعصابمه! فکوسم رو قسمت دردشه !!! باور کنید دو هفته اس کمر درد گرفتم منی که هیچ وقت کمر درد نداشتم
خواهش میکنم نظراتتون جبهه گیرانه نباشه من خودم عضو این سایتم دوسش دارم و به قوانینش احترام میزارم و خیلی چیزها ازش یاد گرفتم
نمیدونستم کجا بزارمش تاپیکو فکر میکنید لازمه انتقال بدید به روانشنناسی و طرح مشکلات فرعی؟؟؟؟








علاقه مندی ها (Bookmarks)